Lief dat jullie het vragen! Het gaat goed, maar nog steeds niet ongesteld én geen positieve testen, én geen klachten. Snap er niks van.. Ik sla een hele menstruatie over lijkt het wel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:46 schreef Zombabe het volgende:
@:QuattroF @:_Lily_ hoe gaat het met jullie?
Ach wat jammer! Maar inderdaad, eerste poging dus nog kansen genoeg! Maar het is altijd wel even een baalmomentje.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:44 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Niet samen plassen dit weekend![]()
Gisteravond al wat bruinigheid en de menstruatie heeft vandaag doorgezet.
Wel jammer natuurlijk, maar het is pas de eerste poging dus geen man overboord
Ah jammer.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:44 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Niet samen plassen dit weekend![]()
Gisteravond al wat bruinigheid en de menstruatie heeft vandaag doorgezet.
Wel jammer natuurlijk, maar het is pas de eerste poging dus geen man overboord
Bizar!quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:32 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Lief dat jullie het vragen! Het gaat goed, maar nog steeds niet ongesteld én geen positieve testen, én geen klachten. Snap er niks van.. Ik sla een hele menstruatie over lijkt het wel.
Nee, die heb ik niet gebruikt. Normaal voel ik mijn eisprong heel duidelijk maar die heb ik deze keer niet gevoeld.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Bizar!
Had je ook ovulatietesten?
Ik snap je heel goed hoor! Die focus erop maakt het erg lastig. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Bij mijn eerste merkte ik wel degelijk al voor de test symptomen..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:17 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Negative test, geen menstruatie of klachten of iets wat er op lijkt.
Wel al de hele week zere borsten, misselijk en enorm moe.
Waarschijnlijk hormonen die nog ontregeld zijn van het verwijderen van de spiraal. Of zo.
Edit: ben wel ergens een beetje teleurgesteld terwijl ik weet dat de kans klein is. Vooral omdat ik dus die klachten heb. Maar kan ook gewoon zijn omdat ik er zo mee bezig ben, en die spiraal weg is.
Heb deze week zelfs zin gehad in sandwichspread terwijl ik dat al minimaal 20 jaar goor vond.
Deze symptomen zijn zelfs nog te vroeg áls ik al zwanger zou zijn. Dus ik denk dat ik er teveel op gefocust ben. Ik haat deze kant echt van mezelf.
Hé bahquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:17 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Negative test, geen menstruatie of klachten of iets wat er op lijkt.
Wel al de hele week zere borsten, misselijk en enorm moe.
Waarschijnlijk hormonen die nog ontregeld zijn van het verwijderen van de spiraal. Of zo.
Edit: ben wel ergens een beetje teleurgesteld terwijl ik weet dat de kans klein is. Vooral omdat ik dus die klachten heb. Maar kan ook gewoon zijn omdat ik er zo mee bezig ben, en die spiraal weg is.
Heb deze week zelfs zin gehad in sandwichspread terwijl ik dat al minimaal 20 jaar goor vond.
Deze symptomen zijn zelfs nog te vroeg áls ik al zwanger zou zijn. Dus ik denk dat ik er teveel op gefocust ben. Ik haat deze kant echt van mezelf.
Ik hoop ook dat jij snel duidelijkheid krijgtquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:32 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Lief dat jullie het vragen! Het gaat goed, maar nog steeds niet ongesteld én geen positieve testen, én geen klachten. Snap er niks van.. Ik sla een hele menstruatie over lijkt het wel.
zou gister of vandaag ongesteld moeten worden. Vandaag “echt”, ik kan mij herinneren dat ik meestal de dag ervoor buikpijn kreeg en wat roodbruinig verlies. Maar nu is er niets…quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:31 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed hoor! Die focus erop maakt het erg lastig. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Bij mijn eerste merkte ik wel degelijk al voor de test symptomen..
Kak ik had wat getypt en nu is het weg…quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:30 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gebruikt. Normaal voel ik mijn eisprong heel duidelijk maar die heb ik deze keer niet gevoeld.
Je app en berekeningen kloppen wel hoor. Afgelopen donderdag zou dag 27 van mijn cyclus zijn, ware het niet dat ik ongesteld werd. Maar het kan natuurlijk zijn dat je cyclus iets langer is dan 28 dagen, wat niet uitzonderlijk is. En een cyclus is ook niet altijd precies even lang.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
zou gister of vandaag ongesteld moeten worden. Vandaag “echt”, ik kan mij herinneren dat ik meestal de dag ervoor buikpijn kreeg en wat roodbruinig verlies. Maar nu is er niets…
Ik heb voornamelijk last van gevoelige borsten nog steeds. ( vanaf maandag al ). Eerst hele dagen en nu komt en gaat het. En ik ben moe. Ook na 8/9u slapen voel ik me heel moe.
Ja ik had bij m’n eerste ook symptomen. Dezelfde als die ik nu heb. Tevens dezelfde maand als nu.
Maar jouw situatie nu vind ik anders ook vrij lastig! Kan me voorstellen dat jij ook elke dag in onzekerheid zit.
Vanmorgen weer test gedaan, maar die dip te diep gedaan waardoor ik over de Max lijn kwam. En negatief was. Ik had m’n bril niet op en haast….
Die test die werken pas vanaf 25. Early test van 10 heb ik donderdag gedaan en die was ook negatief. Gister een van 25 gedaan was ook negatief.
Maar omdat februari een korte maand was, denk ik dat ik misschien later ongesteld word. Maar goed ZB en ik lopen gelijk en zij is ook ongesteld. En mijn app zegt dat ik vandaag ongesteld zou moeten zijn.
11 maart was de eisprong en 10 maart had ik een positive ovulatie test.
Zit mezelf wel echt gek te maken. Moet ik mee ophouden. Partner die houdt zich er helemaal niet mee bezig eigenlijk.
Vermoeidheid kan zeker komen door een heftige menstruatie of een te lage ijzerwaarde. Hopelijk voel je je snel beter!quote:Op maandag 27 maart 2023 13:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou we zitten weer op het bankjezaterdag avond echt méga menstruatie. Werd er zowat bang van.
![]()
Nu lijkt het eind alweer in zicht te zijn. Wel buikpijn, misselijk en nog steeds moe.
Eens even checken of ik wel genoeg ijzer binnen krijg en zo. Kan ook dat m’n vermoeidheid daar vandaan komt.
Dus we gaan voor ronde 2. ( die net na de spiraal tel ik niet mee. Was ook een heeel matige menstruatie )
Heb nu wel ineens het idee dat vriend het wat “serieuzer” oppakt. Soort reality check of zo.
Een eisprong overslaan kan wel, dus dat zou kunnen. Of ik heb het niet gevoeld een keer, kan ook.. Het blijft vaag allemaal. Dit was ronde 1. Maar die ronde is na 60 dagen dus nog steeds niet voorbij en dat vind ik wel frustrerend.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Kak ik had wat getypt en nu is het weg…
Oh, dat is wel gek, je kunt geen ei overslaan toch? Ik heb er geen verstand van verder.![]()
Hoeveel rondes heb je nu achter de rug?
Hoe is het vandaag? Ik kan het me niet goed herinneren, heb je normaal wel een regelmatige cyclusduur?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:32 schreef QuattroF het volgende:
Ik begin wat flintertjes bloed te verliezen dus ik hoop dat eindelijk, 29 dagen te laat, mijn menstruatie eraan komt.
Edit: het gaat zó traag dat ik me afvraag of dit een menstruatie is/wordt. Ik verlies hele kleine stukjes bloed/weefsel, roze/rood van kleur. Iemand daar ervaring mee? Normaal start mijn menstruatie met bruin licht bloedverlies. Dit is heel anders.
Welkom op het bankje voor ronde 2!quote:Op maandag 27 maart 2023 13:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou we zitten weer op het bankjezaterdag avond echt méga menstruatie. Werd er zowat bang van.
![]()
Nu lijkt het eind alweer in zicht te zijn. Wel buikpijn, misselijk en nog steeds moe.
Eens even checken of ik wel genoeg ijzer binnen krijg en zo. Kan ook dat m’n vermoeidheid daar vandaan komt.
Dus we gaan voor ronde 2. ( die net na de spiraal tel ik niet mee. Was ook een heeel matige menstruatie )
Heb nu wel ineens het idee dat vriend het wat “serieuzer” oppakt. Soort reality check of zo.
Sinds gisteren ontzettend veel aan het vloeien. Zo’n extreme menstruatie heb ik normaal niet dus wellicht is er toch iets misgegaan eerder met een innesteling en dat mijn cyclus daarom zo lang duurde en het nu zo heftig is. Ben in ieder geval blij dat het nu doorzet!quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:05 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag? Ik kan het me niet goed herinneren, heb je normaal wel een regelmatige cyclusduur?
Woensdagavond en donderdagochtend had ik ook wat lichtroze afscheiding. Pas ‘s middags zette het wat meer door met donderdagavond helderrood verlies. Wel duidelijk menstruatie.
Als het nog steeds niet heeft doorgezet en je blijft negatief testen dan zou ik in jouw geval toch een belletje aan de huisarts wagen.. Misschien dat die wat onderzoekjes kan doen of kan helpen meedenken over oorzaken maar vooral met oplossingen kan komen.
Vreemd om te zeggen in een topic waar we hopen op uitblijven van menstruatie, maar: Fijn dat het nu toch heeft doorgezet! Ergens klinkt het logisch dat het nu heftiger is, als het een maand langer heeft kunnen opbouwen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:11 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Sinds gisteren ontzettend veel aan het vloeien. Zo’n extreme menstruatie heb ik normaal niet dus wellicht is er toch iets misgegaan eerder met een innesteling en dat mijn cyclus daarom zo lang duurde en het nu zo heftig is. Ben in ieder geval blij dat het nu doorzet!
Haha ja, inderdaad gek! Maar het is natuurlijk ook het begin van een nieuwe ronde! Hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:05 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Vreemd om te zeggen in een topic waar we hopen op uitblijven van menstruatie, maar: Fijn dat het nu toch heeft doorgezet! Ergens klinkt het logisch dat het nu heftiger is, als het een maand langer heeft kunnen opbouwen.
Dat is waarquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:59 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Haha ja, inderdaad gek! Maar het is natuurlijk ook het begin van een nieuwe ronde! Hoe gaat het met jou?
Fijn om te horen! Afleiding is goed hè tijdens het wachten. Zeker vlak voor de menstruatie, anders ga je nadenken over elk mogelijk kwaaltje. Wat voor functie zou je gaan uitvoeren?quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:50 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Het wachten is rustig, nu dag 8 van de cyclus. De vorige keer had ik op dag 13 een positieve ovulatietest met dag 14 IUI, dus ergens dit weekend weer starten met ei-testen.
Verder druk met werk, daarmee kom ik mijn tijd wel door! Regulier werk, tijdelijk extra taken ivm vertrek collega, transitie waar we als bedrijf in zitten, gesprekken over een nieuwe functie. Leuk vermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |