Het aanmerken als 'buitenlandse agenten' vind ik niks, maar het in kaart brengen van organisaties die significante ondersteuning verkrijgen uit het buitenland (welk land dan ook) lijkt me niet heel verkeerd kijkend naar de frequentie van manipulatie/sturing vanuit het buitenland.quote:Op woensdag 8 maart 2023 00:23 schreef Ulx het volgende:
Hoezo? Er worden alleen maar dagjesmensen zoals deze mensen, die vreedzaam het parlement komen bekijken, mee geraakt.
Maar de buitenlandse agenten en manipulatie uit Rusland is blijkbaar wel prima?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het aanmerken als 'buitenlandse agenten' vind ik niks, maar het in kaart brengen van organisaties die significante ondersteuning verkrijgen uit het buitenland (welk land dan ook) lijkt me niet heel verkeerd kijkend naar de frequentie van manipulatie/sturing vanuit het buitenland.
Waar zie je dat staan? Rusland behartigd, net als veel andere landen, haar eigen belangen. Het lijkt mij dat we daar alert op moeten zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar de buitenlandse agenten en manipulatie uit Rusland is blijkbaar wel prima?
Ze hoeven de belangen van Rusland niet te behartigen in Georgië.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan? Rusland behartigd zijn eigen belangen. Het lijkt mij dat we daar alert op moeten zijn.
Dan moet Georgië deze wet goed naleven, hè.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:33 schreef Starhopper het volgende:
Ze hoeven de belangen van Rusland niet te behartigen in Georgië.
De mensen van Georgië willen geen Russische bemoeienis.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dan moet Georgië deze wet goed naleven, hè.
Ja, dat zal vast, maar ik had het over de wet an sich.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:35 schreef Starhopper het volgende:
Deze wet willen ze juist doorvoeren om de mensen met een tegengeluid (dus tegen de pro-russische regering) de mond te snoeren. Wat denk je zelf?
Massa-demonstratie in Frankrijk kun je niet vergelijken met de problemen in Georgië. In Frankrijk is het vooral gericht op een luxeprobleem en dat is dat mensen twee jaar langer moeten werken om met pensioen te mogen. Gezeik om niks.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:36 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een druif. Alle massa demonstraties binnen de EU zoals bijvoorbeeld in Frankrijk moest volgens jou compleet de kop ingeslagen worden met harde hand want al die demonstranten waren en is tuig.
Enfin mijn zegen hebben ze.
Dat zou ik recht in hun gezicht zeggen en erbij zeggen dat wij tot onze 67 (en in de toekomst tot onze 70ste) moeten doorwerken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, zeg dat maar niet tegen de Fransman/vrouw....
Ja, maar dat verstaan ze niet..quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat zou ik recht in hun gezicht zeggen en erbij zeggen dat wij tot onze 67 (en in de toekomst tot onze 70ste) moeten doorwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |