Want ze hebben een enorme batterij staan ??quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, dan heb je altijd nog reservestroom.
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toonquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe spoort ook echt niet hoor.. loopt ze naar het hek en staat ze aan die nep blaadjes te ruiken![]()
Ik krijg een steeds grotere irritatie naar dat kind.
Hypocrietquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toon
Mirthe is wel van de complotten jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toon
Wat denk je dat er daar doorheen gaat aan stroom, tel maar eens op, al die camera's, wasmachine en drogers 24/7 PC, DJ booth, biljart, electrisch koken, grote scherm in de loods, lampen ect.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want ze hebben een enorme batterij staan ??
I knowquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat denk je dat er daar doorheen gaat aan stroom, tel maar eens op, al die camera's, wasmachine en drogers 24/7 PC, DJ booth, biljart, electrisch koken, grote scherm in de loods, lampen ect.
Hmmm zonder het gesprek gehoord te hebben wil ik er geen conclusies uit trekken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zegt vooral wat over de band tussen Mirthe en haar ouders
Daar zit nogal wat discrepantie
en niet goed luisteren, dingen verkeerd door vertellen en aandikkenquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en niet goed luisteren, dingen verkeerd door vertellen en aandikken
maar dan ook meteen weer downplayen alsof ze het niet gezegd heeft
Dat kanquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm zonder het gesprek gehoord te hebben wil ik er geen conclusies uit trekken.
Zoiets zal het wel zijn ja, er kan nooit geen stroom zijn. Dan is de werking van zonnepanelen niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want ze hebben een enorme batterij staan ??
is haar manier van het spel spelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ookquote:
Ze hebben al eerder een stroomstoring gehadquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, er kan nooit geen stroom zijn. Dan is de werking van zonnepanelen niet te vertrouwen.
Gewoon een realiteit met haar manier van uitleggen maar, hoeveel kinderen nemen hun ouders in huis?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven geven![]()
Je zag gewoon dat Moraima schrok van wat Mirthe allemaal uitkraamde.
Dat klopt welquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar Nadir-vibesquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt wel![]()
Maar dat is niet zo heel gek
Ja natuurlijk. Zo niet kan het ook overgenomen worden door andere bronnen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben al eerder een stroomstoring gehad
En zonder stroom van je net werken de meeste batterijen ook niet
Jij denkt dat je met zonnepanelen bent verzekerd van altijd stroom???
Leven in je eigen wereldquote:
zo werkt het nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Zo niet kan het ook overgenomen worden door andere bronnen.
Wow!! dat vind ik wel heftigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |