abonnement Unibet Coolblue
pi_208282877
quote:
De politie is op zoek naar de 29-jarige vrouw die sinds 21 februari wordt vermist uit Haarlem. Ze is in verwarde toestand voor het laatst gezien bij het ziekenhuis VUmc aan de De Boelelaan in Amsterdam-Buitenveldert. De vrouw is in onbekende richting vertrokken.

Ze is 1.67 meter lang, heeft een slank postuur en een lichte huidskleur. Ze is te herkennen aan een witte jas met capuchon met donker embleem en letters ter hoogte van de linkerborst, droeg een sjaal en lichtkleurige schoenen. Tevens droeg ze een bril met groot montuur.

Zij droeg haar haren los, lang donkerbruin haar tot over haar schouderbladen. Ze heeft een litteken op één van haar handen van ongeveer 1 centimeter lang bij haar knokkels van de pink en ringvinger. Ze had tevens een donkerkleurige rugzak bij zich.

De vrouw verplaatst zich mogelijk met het openbaar vervoer of lopend. Wie informatie heeft over de vrouw in kwestie of weet waar ze nu verblijft, wordt verzocht om contact op te nemen met de politie.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)het-amsterdamse-vumc
https://www.nhnieuws.nl/n(...)aar-naartoe-brachten

Hopelijk duikt ze ergens levend op, maar gezien het tweede nieuws artikel vermoed ik van niet.. :(

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 16-03-2023 00:14:21 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_208282911
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:44 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)het-amsterdamse-vumc
https://www.nhnieuws.nl/n(...)aar-naartoe-brachten

Hopelijk duikt ze ergens levend op, maar gezien het tweede nieuws artikel vermoed ik van niet.. :(
Bijzondere woordkeuze, maar ik denk ook dat ze ergens opduikt. :X
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 7 maart 2023 @ 21:48:36 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208282930
Hopelijk vinden ze haar snel en krijgt ze de hulp die ze nodig heeft.

Een ziekenhuis is niet de plek waar je verwarde mensen moet dumpen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208283191
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:48 schreef Starhopper het volgende:
Hopelijk vinden ze haar snel en krijgt ze de hulp die ze nodig heeft.

Een ziekenhuis is niet de plek waar je verwarde mensen moet dumpen.
Meneer heeft er verstand van hoor :')

https://www.vumc.nl/zorg/(...)nhuispsychiatrie.htm
pi_208283229
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:48 schreef Starhopper het volgende:
Hopelijk vinden ze haar snel en krijgt ze de hulp die ze nodig heeft.

Een ziekenhuis is niet de plek waar je verwarde mensen moet dumpen.
Juist wel. Alleen niet zonder dat er iemand bij blijft tot diegene de juiste hulp krijgt.
pi_208283289
21 fuckingfebruari.

Ik weet al niet eens meer wat ik aan had toen ik uit bed stapte vanochtend daarom slaap ik altijd naakt.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 22:52:59 #7
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208283663
Waarom wordt dit relatief laat gedeeld? Bij Anne Faber werd er dezelfde dag toch nog veel aandacht aan besteed of herinner ik het mij verkeerd?
Don't call me Shirley
pi_208283678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 22:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waarom wordt dit relatief laat gedeeld? Bij Anne Faber werd er dezelfde dag toch nog veel aandacht aan besteed of herinner ik het mij verkeerd?
Totaal andere verdwijning.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 7 maart 2023 @ 23:47:24 #9
269689 crew  Viv
pi_208284117
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 22:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waarom wordt dit relatief laat gedeeld? Bij Anne Faber werd er dezelfde dag toch nog veel aandacht aan besteed of herinner ik het mij verkeerd?
Ik vermoed vanwege de privacy. Stel dat deze verwarde toestand van tijdelijke aard is, en ze later ergens wil solliciteren, dan is het erg naar als potentiële werkgevers haar zouden googlen en meteen dit tegenkomen. :{
pi_208284341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 22:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waarom wordt dit relatief laat gedeeld? Bij Anne Faber werd er dezelfde dag toch nog veel aandacht aan besteed of herinner ik het mij verkeerd?
Nou logisch, ze is volwassen en die mogen hun eigen ding doen.
Bij Anne Faber zat er een vriend en familie omheen die al snel nattigheid voelden en alarm sloegen zonder hulp van instanties en politie.

Deze dame had dat pakket van familie en vrienden duidelijk niet. Als bezorgde buurvrouw/ hulpverlener/ vriend/ kennis sta je dan al snel alleen en is het antwoord op een hulpvraag, dat mensen zelf mogen bepalen wat ze doen. Heeft niks te maken met kleur en afkomst.
pi_208284347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 23:47 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik vermoed vanwege de privacy. Stel dat deze verwarde toestand van tijdelijke aard is, en ze later ergens wil solliciteren, dan is het erg naar als potentiële werkgevers haar zouden googlen en meteen dit tegenkomen. :{
Nee, ben jaren bezig geweest met mijn verwarde buurvrouw. Gaat er gewoon om hoe groot je achterban is en hoe hard jezelf aan de bellen trekt. En hoe a-typisch het gedrag is. Mijn buurvrouw, alleen zonder vrienden en familie, verdween maanden van de radar. Bleek ze te slapen op het kerkhof, kun je na de zoveelste vermissing weer bellen… tja. Week later staat ze weer elke dag voor je deur.

En zo zijn er velen.
  Miss 200.000.000! woensdag 8 maart 2023 @ 07:44:40 #12
367000 roos94
pi_208284811
2 weken vermist al, top nieuwsgeving weer
  woensdag 8 maart 2023 @ 07:47:17 #13
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_208284820
Ik zou ook geen zin hebben in een onnodige ziekenhuisrekening van honderden euro's, verstandig dat ze weggegaan is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_208285445
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bijzondere woordkeuze, maar ik denk ook dat ze ergens opduikt. :X
Dat had ik inderdaad anders kunnen verwoorden, maar dat komt wss dat ik dacht dat ze idd ergens letterlijk opgedoken gaat worden...

quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 01:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, ben jaren bezig geweest met mijn verwarde buurvrouw. Gaat er gewoon om hoe groot je achterban is en hoe hard jezelf aan de bellen trekt. En hoe a-typisch het gedrag is. Mijn buurvrouw, alleen zonder vrienden en familie, verdween maanden van de radar. Bleek ze te slapen op het kerkhof, kun je na de zoveelste vermissing weer bellen… tja. Week later staat ze weer elke dag voor je deur.

En zo zijn er velen.
Goed bezig, meeste mensen duiken weg voor "verwarde" personen waardoor de boel alleen maar verder gaat escaleren. Wel jammer dat de nood momenteel echt hoog moet zijn voordat je opgenomen gaat worden...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_208393000
Vandaag was het dan zo ver.

twitter
  Miss 200.000.000! woensdag 15 maart 2023 @ 20:07:31 #16
367000 roos94
pi_208393023
Oei
pi_208393175
Toch wel triest. Ik vraag me dan altijd af wat er op de achtergrond speelde. Was ze gewoon ineens verward of had ze een hele historie.

Maar dat is nieuwsgierigheid van mijn zijde terwijl ik begrip heb dat dit soort informatie niet publiek gemaakt wordt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 15 maart 2023 @ 20:28:23 #18
269689 crew  Viv
pi_208393643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef Viv het volgende:
Trieste afloop ;(
Ja erg verdrietig.
pi_208394395
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef stavromulabeta het volgende:
Toch wel triest. Ik vraag me dan altijd af wat er op de achtergrond speelde. Was ze gewoon ineens verward of had ze een hele historie.

Maar dat is nieuwsgierigheid van mijn zijde terwijl ik begrip heb dat dit soort informatie niet publiek gemaakt wordt.
Beide kan... iemand kan in een psychose raken door simpelweg wat drugs (inclusief voorgeschreven medicatie) te gebruiken.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 15 maart 2023 @ 21:23:05 #21
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208395297
Sad
Isn't it ironic, don't you think
  woensdag 15 maart 2023 @ 21:57:10 #22
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208396766
Zo erg. Arme meid, rust in vrede.
Don't call me Shirley
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 maart 2023 @ 22:32:01 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208397939
:'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Forum Admin woensdag 15 maart 2023 @ 22:59:28 #24
58651 crew  murp
murp
pi_208398880
Mijn neefje had laatst een twee of drie maanden oud lijk gevonden in een bos. Niet zo'n zin om te posten om wie het gaat. Echt wel heftig zoiets.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208400021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef stavromulabeta het volgende:
Toch wel triest. Ik vraag me dan altijd af wat er op de achtergrond speelde. Was ze gewoon ineens verward of had ze een hele historie.

Maar dat is nieuwsgierigheid van mijn zijde terwijl ik begrip heb dat dit soort informatie niet publiek gemaakt wordt.
Ik maak me er juist boos om, want dit was type mijn verwarde buurvrouw. Die hadden ze ook uit de sloot kunnen vissen.

Veel mensen verdienen geld aan zo’n verward persoon en uiteindelijk helpt helemaal niemand, en buren, politie en vrienden staan compleet buitenspel. Kun je je voorstellen dat ik als buurvrouw een telefoontje kreeg van haar bank, de ING. Mijn chique buurvrouw die jarenlang altijd op tijd de hypotheek betaalde… en ineens niet. Ik vond dat van de bank wel heel fijn, die deden echt onderzoek naar hun klanten.

De bank heeft haar nooit opgejaagd, had ook geen zin want ze opende haar brievenbus ook niet… maar dat was niet haar trigger. Die werd haar huis na een jaar niet uitgezet door de bank.
  donderdag 16 maart 2023 @ 09:33:18 #27
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_208402797
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik maak me er juist boos om, want dit was type mijn verwarde buurvrouw. Die hadden ze ook uit de sloot kunnen vissen.

Veel mensen verdienen geld aan zo’n verward persoon en uiteindelijk helpt helemaal niemand, en buren, politie en vrienden staan compleet buitenspel. Kun je je voorstellen dat ik als buurvrouw een telefoontje kreeg van haar bank, de ING. Mijn chique buurvrouw die jarenlang altijd op tijd de hypotheek betaalde… en ineens niet. Ik vond dat van de bank wel heel fijn, die deden echt onderzoek naar hun klanten.

De bank heeft haar nooit opgejaagd, had ook geen zin want ze opende haar brievenbus ook niet… maar dat was niet haar trigger. Die werd haar huis na een jaar niet uitgezet door de bank.
Dat mag toch helemaal niet vanwege de privacywetgeving dat een bank de buren opbelt over de buurvrouw die de hypotheek niet betaalt? Tevens, hoe komen ze überhaupt aan je nummer?
pi_208402853
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 09:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat mag toch helemaal niet vanwege de privacywetgeving dat een bank de buren opbelt over de buurvrouw die de hypotheek niet betaalt? Tevens, hoe komen ze überhaupt aan je nummer?
Volgens mij ook niet... een bank die gevoelige priveinfo van klanten deelt met buren?! Klinkt eerder alsof een of andere oplichter wat probeerde uit te vissen.
pi_208402981
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 09:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat mag toch helemaal niet vanwege de privacywetgeving dat een bank de buren opbelt over de buurvrouw die de hypotheek niet betaalt? Tevens, hoe komen ze überhaupt aan je nummer?
Dat was in 2015, voor de verandering van de AVG wet. En een bank mag niet zomaar een huis laten veilen, daar zitten wel gesprekken aan vooraf.

Voor de hulpverleners waren wij ook de vaste aanspreekpunten aangezien zij geen familie en vrienden had.
pi_208403015
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 09:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat mag toch helemaal niet vanwege de privacywetgeving dat een bank de buren opbelt over de buurvrouw die de hypotheek niet betaalt? Tevens, hoe komen ze überhaupt aan je nummer?
Ootje heeft bij werkelijk elk onderwerp een NWS, hoe onwaarschijnlijk ook, persoonlijk een gerelateerd verhaal meegemaakt. Vaak nog even wat heftiger dan in de OP staat.

Gewoon iets dat me opvalt zonder verder een oordeel te vellen.
pi_208403136
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 09:52 schreef Viezig het volgende:

[..]
Ootje heeft bij werkelijk elk onderwerp een NWS, hoe onwaarschijnlijk ook, persoonlijk een gerelateerd verhaal meegemaakt. Vaak nog even wat heftiger dan in de OP staat.

Gewoon iets dat me opvalt zonder verder een oordeel te vellen.
O sorry,.
  donderdag 16 maart 2023 @ 15:34:08 #32
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_208408006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 09:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat was in 2015, voor de verandering van de AVG wet. En een bank mag niet zomaar een huis laten veilen, daar zitten wel gesprekken aan vooraf.

Voor de hulpverleners waren wij ook de vaste aanspreekpunten aangezien zij geen familie en vrienden had.
Ik geloof er geen reet van.
pi_208408511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik geloof er geen reet van.
Kan, er inderdaad Nederlanders die denken dat we hier nog steeds een zorgstaat hebben en mensen met geestelijke problemen ook daadwerkelijk hulp krijgen. Mensen mogen zorg weigeren en als ze hun zorgverzekering niet betalen kan het snel de verkeerde kant opgaan.
pi_208408523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 09:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat was in 2015, voor de verandering van de AVG wet.
Voor de AVG was er de Wet Bescherming Persoonsgegevens. En onder die wet mocht dit ook niet. Dit klinkt meer als een #howcanImakethisaboutme dan als iets dat echt gebeurd is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:15:53 #35
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_208408645
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kan, er inderdaad Nederlanders die denken dat we hier nog steeds een zorgstaat hebben en mensen met geestelijke problemen ook daadwerkelijk hulp krijgen. Mensen mogen zorg weigeren en als ze hun zorgverzekering niet betalen kan het snel de verkeerde kant opgaan.
Dat klopt allemaal, echter dat jij financieel bewindvoerder en zorgsecretaresse van je buurvrouw bent daar geloof ik geen reet van. Vanwege de wettelijke onmogelijkheden hiervan.
pi_208546591
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat klopt allemaal, echter dat jij financieel bewindvoerder en zorgsecretaresse van je buurvrouw bent daar geloof ik geen reet van. Vanwege de wettelijke onmogelijkheden hiervan.
Ik was officieel niks, maar uiteindelijk kwamen ze allemaal aan mijn deurbel hangen.
Van de huisarts, tot aan de hypotheekverstrekker en de man die het water kwam afsluiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')