Ja, ook wel. Je bent op die leeftijd toch in ieder geval wel een keer je eigen land rondgereisd?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het ook vreemd geweest als het over Limburg ging?
Vragen..
Ik heb Zeeland nog niet gezien. Maar dat was idd mijn punt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ook wel. Je bent op die leeftijd toch in ieder geval wel een keer je eigen land rondgereisd?
Niet in de Efteling geweest op je 41ste, dat is wel raar ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je in Purmerend woont, is die afstand niet enorm.
Of misschien alleen de Efteling ofzo.
Nu nog niet verliefd. Ik zie het niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Richelle moet maar even met de levenscoach praten
Ze vindt hem niet leuk genoeg en hij wil net iets te graag.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Richelle moet maar even met de levenscoach praten
Zij wil het getrouwde leven ook zo graag of houdt van relaties als goeie vrienden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ze vindt hem niet leuk genoeg en hij wil net iets te graag.
Flevoland, geloof niet dat ik daar ben geweest voor m'n 25ste.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Zeeland nog niet gezien. Maar dat was idd mijn punt.Niet hard bedoeld want Stephan is een lieverd.
Dan heb je een mooi stukje Nederland gemist.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Zeeland nog niet gezien. Maar dat was idd mijn punt.Niet hard bedoeld want Stephan is een lieverd.
Ik voel niks bij Zeelandquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan heb je een mooi stukje Nederland gemist.
Maar je bent pas 29, dus je hebt nog de tijd
Vroeger, in de Flevohof (heet tegenwoordig Walibi Flevo?)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Flevoland, geloof niet dat ik daar ben geweest voor m'n 25ste.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel niks bij Zeelandmaar wie weet dat ik dit jaar eens langs ga rijden.
En dat als visquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel niks bij Zeelandmaar wie weet dat ik dit jaar eens langs ga rijden.
Ik was op doorreis naar Assenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Vroeger, in de Flevohof (heet tegenwoordig Walibi Flevo?)
Geboren en getogen aan een andere kust.quote:
In Brabant, Limburg, Zeeland of Flevoland?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:40 schreef Astro_boy het volgende:
Gisteren naar de Riviera Maison geweest voor een dienblad
En, nog door Patrick of Evelien ondervraagd over je relatie of sexualiteit?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:40 schreef Astro_boy het volgende:
Gisteren naar de Riviera Maison geweest voor een dienblad
Patrick zei dat ik me moest laten gelden als een silverback en de leiding pakken in onze relatie. Eveline gaf me tips om die dominantie ook in de slaapkamer te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
En, nog door Patrick of Evelien ondervraagd over je relatie of sexualiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Komt er in dit fragment alleen deze 2?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Loes en Wichian hebben nieuws. Zie rtl.nl
Klik dan!!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt er in dit fragment alleen deze 2?
Ja, de rest komt in de loop van de week aan bod, zei Aran op het einde.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt er in dit fragment alleen deze 2?
Ja leuk als er spoilers in zittenquote:
Thanksquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, de rest komt in de loop van de week aan bod, zei Aran op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje van rtl. Niet iedereen heeft het al gezien.
Mijn mening even in de spoiler.
[ Bericht 15% gewijzigd door Pisces29 op 07-03-2023 23:13:26 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die scenes met die stomme brieven en in dat trouw gebouw is gewoon vreselijk, heb 80% van de episode geskipt. Niemand wil die ellenlange brieven horenquote:Op woensdag 8 maart 2023 01:09 schreef RipCity het volgende:
Bah die boerenkool.
Jammer, beetje saaie laatste aflevering. Die moeder van Paula wordt je wel knettergek van.
Nee, Loes wist de hoofdpijn goed te verkopen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:07 schreef loveli het volgende:
Loes is de enige in het programma die verstandig omgaat met de druk van het programma.
[ twitter ]
Ik vind dat psychologiseer ervoor telkens zo vreselijk. 'Jullie doen het goed, jullie zijn zo'n mooie match' ugh.quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die scenes met die stomme brieven en in dat trouw gebouw is gewoon vreselijk, heb 80% van de episode geskipt. Niemand wil die ellenlange brieven horen
Of waren ze bang dat Loes hem dan zou vertellen dat ze wilde scheiden en wilden ze het happy end in de serie niet in gevaar brengen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:21 schreef loveli het volgende:
https://www.vriendin.nl/n(...)koppelsweekend-mafs/
[..]
[..]
Experts, my ass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where law ends, tyrrany begins.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:08 schreef Gunner het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]Ik heb het op videoland bekeken dus blijkbaar had rtl iets extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik heb het al gevondenWhere law ends, tyrrany begins.
Ik geloof Loes daarin wel, denk niet dat het ellendig voelen een toneelstukje was. Denk dat het hele experiment en haar eigen gedrag een behoorlijke wissel heeft getrokken op haar. Ze heeft het aan alle kanten onderschat. Maar als ik het goed heb zat ze in dezelfde situatie als Kim vorig jaar, partner net overleden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:01 schreef Ace1 het volgende:
Arme Wichian. Zat er natuurlijk wel aan te komen... Die hoofdpijn etc van Loes kwam natuurlijk van de schone schijn ophouden.
Die verdient het echt, ja.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:16 schreef GereDathan het volgende:
Hopelijk heeft NL gezien wat voor lief mens Wichian is, hij verdient echt een leuke vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |