abonnement Unibet Coolblue
pi_208300664
quote:
13s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:23 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Man man man. Als het nieuws je niet zint, dan maar verbannen naar BNW.
Dat komt omdat sommigen het niet kunnen hebben als men geconfronteerd wordt met bepaalde meningen en visies die niet overeenkomen met het gewenste narratief afkomstig uit bepaalde MSM. Dat is simpelweg een te grote trigger, dus worden er talloze TRs gezet en moet het maar naar BNW worden verplaatst. Het is eigenlijk behoorlijk treurig dat sommigen zo in het leven staan, zo emotioneel, zo dogmatisch en zo kortaangebonden.

En eigenlijk zou men dit het liefst met veel meer onderwerpen zien, denk bijvoorbeeld al die topics in NWS waar users het durven te benoemen wat voor problemen migratie Europa blijft opleveren. Zulke 'misinformatie' en 'complottheorieën' zou natuurlijk eigenlijk (als er überhaupt als ruimte voor moet zijn) in BNW moeten worden besproken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208301091
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208301202
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2023 14:46 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit erg polariserend.
pi_208301208
quote:
14s.gif Op donderdag 9 maart 2023 14:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat komt omdat sommigen het niet kunnen hebben als men geconfronteerd wordt met bepaalde meningen en visies die niet overeenkomen met het gewenste narratief afkomstig uit bepaalde MSM. Dat is simpelweg een te grote trigger, dus worden er talloze TRs gezet en moet het maar naar BNW worden verplaatst. Het is eigenlijk behoorlijk treurig dat sommigen zo in het leven staan, zo emotioneel, zo dogmatisch en zo kortaangebonden.

En eigenlijk zou men dit het liefst met veel meer onderwerpen zien, denk bijvoorbeeld al die topics in NWS waar users het durven te benoemen wat voor problemen migratie Europa blijft opleveren. Zulke 'misinformatie' en 'complottheorieën' zou natuurlijk eigenlijk (als er überhaupt als ruimte voor moet zijn) in BNW moeten worden besproken.
En ondertussen haal je al je nieuws van de conservatieve MSM outleds uit de VS...
pi_208301524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 14:56 schreef The_End het volgende:

[..]
En ondertussen haal je al je nieuws van de conservatieve MSM outleds uit de VS...
Mijn mediadieet is eigenlijk erg divers. Ik lees van alles, van links tot rechts. Dit maakt mij ook zo'n uitstekende user.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208301563
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mijn mediadieet is eigenlijk erg divers. Ik lees van alles, van links tot rechts. Dit maakt mij ook zo'n uitstekende user.
En heel bescheiden en objectief.
pi_208301655
Ik vond de neppe schietpartij,domme acteerwerk en perspex ramen bij 'the storming' wel grappig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 9 maart 2023 @ 22:38:42 #83
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_208307693
twitter


Vanaf ongeveer 1m50

AG (minister van Justitie) Garland zegt hier:

Over a hundred officers were assaulted THAT DAY, five have lost their lives…..

Hij beweert daar dus letterlijk dat op 6 januari vijf agenten werden gedood. En je zou kunnen zeggen dat iemand zich kan verspreken, maar dit is een voormalig rechter (zelfs ooit voorgedragen als SCOTUS) dus zo iemand weet maar al te goed dat een kleinigheidje weglaten of een verkeerd geplaatste komma enorme gevolgen kan hebben in een verklaring
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_208307931
Beelden
twitter

twitter


Bewijst dat jan 6 staged was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alarmonoff op 09-03-2023 22:56:29 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 22:52:46 #85
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208308046
In hoeverre dit weer naar buiten is gebracht juist op dit moment, verdeeldheid en verwarring zaaien? Zeg het maar.
Lach met een schone bips
pi_208308115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
In hoeverre dit weer naar buiten is gebracht juist op dit moment, verdeeldheid en verwarring zaaien? Zeg het maar.
ja, zoiets dacht ik ook, waarvoor leiden ze de wereld af? Eerst ufo's, toen werd elke covid -weg- claim bevestigd, nu dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveyoulongtime op 09-03-2023 23:00:27 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 23:03:12 #87
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208308187
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 22:57 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
ja, zoiets dacht ik ook, waarvoor leiden ze de wereld af? Eerst ufo's, toen werd elke covid -weg- claim bevestigd, nu dit.
Ik weet het ook nog steeds niet, maar denk dat er nog wel een staartje komt binnenkort :D
Lach met een schone bips
  vrijdag 10 maart 2023 @ 00:07:48 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208308674
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
In hoeverre dit weer naar buiten is gebracht juist op dit moment, verdeeldheid en verwarring zaaien? Zeg het maar.
Misschien weer even opgooien dat dit gebeurde want de voorbereidingen komen er weer aan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 maart 2023 @ 18:37:42 #89
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_208316399
https://www.foxnews.com/m(...)sentence-tragedy.amp

Van Tucker Carlson gisteravond. Volgens de advocaat die de zaak van de Sjamaan behandelde, is al dat beeldmateriaal nooit aan hem of zijn cliënt gegeven, terwijl dat wettelijk verplicht is. Chansley wordt door de aanklager geportretteerd als een van de kopstukken van een gewelddadige rel terwijl er beeldmateriaal bestaat van zijn gehele bezoek aan het capitool waarop dus van minuut tot minuut te zien is wat zich in werkelijkheid heeft afgespeeld. Politie/Justitie wisten dat uiteraard wel en hebben Chansley dus bewust genaaid. En de politiek en overheid zorgden er voor dat de beelden tot nu toe onder de pet bleven. En het schorem van de J6 commissie wist dit ongetwijfeld allemaal.

Ook beweert de advocaat dat Chansley een geestelijke aandoening heeft waardoor hij misschien nooit terecht had mogen staan of op zijn minst had dit bij veroordeling in het vonnis meegenomen moeten worden.

Jammer voor de machthebbers in DC, die proberen Carlson de mond te snoeren, maar de geest is uit de fles. - Knip-.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 10-03-2023 22:22:05 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 10 maart 2023 @ 18:43:22 #90
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_208316456
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
In hoeverre dit weer naar buiten is gebracht juist op dit moment, verdeeldheid en verwarring zaaien? Zeg het maar.
Juist op dit moment? Op welk moment?

De zaak is aan het rollen gebracht omdat de nieuwe voorzitter van het Lagerhuis McCarthy het complete beeldmateriaal beschikbaar heeft gesteld aan Tucker Carlson, die de best bekeken nieuwsshow van de VS heeft. En laatst hoorde ik ergens dat dit programma ook zeer goed wordt bekeken door de Democratische achterban, wat voor de machthebbers heel slecht uitkomt, want bijna alle media vertolken hun mening maar Carlson dus niet. Hopelijk laat hij regelmatig zijn remmen controleren bij de garage.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 10 maart 2023 @ 19:24:06 #91
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208316898
Het begint er steeds meer op te lijken dat de J6 commissie niets meer dan een partijdige hack was om Trump en de Republikeinen in diskrediet te brengen en J6 veel groter te maken dan het werkelijk was.

Het is bijvoorbeeld ook erg vreemd dat er telkens werd gesproken over het overlijden van een agent, die ruim 24 uur na het de rellen was overleden aan een beroerte. Dat is verschrikkelijk natuurlijk, maar dit had niets te maken met J6, en toch werd dit gelinkt aan deze dag. Dit uiteraard met de bedoeling om een bepaald beeld te kunnen schetsen. Biden en andere politici zijn zelfs naar zijn uitvaart gegaan onder de begeleiding van veel media-aandacht.

Dit benadrukt wederom dat voor de Democraten het narratief belangrijker is dan de realiteit. Schrikbarend eigenlijk zo'n politieke partij, keer op keer leugens en/of halve waarheden aan het publiek voorschotelen voor je eigen politieke gewin. En op deze manier het land maar verder polariseren en verdelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208317847
Het begint er vooral op te lijken dat de republikeinen zoveel mogelijk rookgordijnen proberen op te werpen. De propaganda vanuit die hoek is ook enorm op dit gebied.
pi_208318261
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 19:24 schreef HowardRoark het volgende:
Het begint er steeds meer op te lijken dat de J6 commissie niets meer dan een partijdige hack was om Trump en de Republikeinen in diskrediet te brengen en J6 veel groter te maken dan het werkelijk was.
Dit was zonneklaar voor kritisch denkenden. Aleen links houdt weereens krampachtig vast aan leugens. De bewijzen hiervoor zijn er nu steeds meer.

-weg-

[ Bericht 9% gewijzigd door loveyoulongtime op 10-03-2023 20:57:36 ]
pi_208318364
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Dit was zonneklaar voor kritisch denkenden. Aleen links houdt weereens krampachtig vast aan leugens. - Knip- Zogenaamd voor vrijheid van mening alleen niet wanneer het niet in hun straatje past.
Trump was en is ook zo oprecht. Het is heel bijzonder om te zien dat er zo'n strakke scheiding is waarbij rechts extreem integer is en links door en door rot is.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jippie op 10-03-2023 22:01:43 ]
pi_208329512
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:38 schreef The_End het volgende:

[..]
Trump was en is ook zo oprecht. Het is heel bijzonder om te zien dat er zo'n strakke scheiding is waarbij rechts extreem integer is en links door en door rot is.
Je lijkt je nogal druk te maken als er iets negatiefs wordt gezien over links en progressief. Dat is opvallend voor een user die zelf heeft gezegd een rechtse VVD'er te zijn. Of was dat slechts en dekmantel? Het lijkt er sterk op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208329813
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je lijkt je nogal druk te maken als er iets negatiefs wordt gezien over links en progressief. Dat is opvallend voor een user die zelf heeft gezegd een rechtse VVD'er te zijn. Of was dat slechts en dekmantel? Het lijkt er sterk op.
Neuh, niet echt. Ik vind dat jij je nogal druk maakt.

Waarom val je me eigenlijk persoonlijk aan? Je had ook inhoudelijk op mijn bericht in kunnen gaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2023 18:55:20 ]
pi_208330205
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:44 schreef The_End het volgende:

[..]
Neuh, niet echt. Ik vind dat jij je nogal druk maakt.

Waarom val je me eigenlijk persoonlijk aan? Je had ook inhoudelijk op mijn bericht in kunnen gaan.
Van een aanval is geen sprake. Ik benoem iets en stel een vraag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208330329
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Van een aanval is geen sprake. Ik benoem iets en stel een vraag.
Je hebt niet gereageerd op mijn opmerking en probeert me alleen persoonlijk aan te vallen. Blijkbaar heb ik een heel gevoelige snaar geraakt.

Je kan inhoudelijk op mijn bericht reageren, anders ga ik je verdere berichten negeren.
pi_208330484
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:15 schreef The_End het volgende:

[..]
Je hebt niet gereageerd op mijn opmerking en probeert me alleen persoonlijk aan te vallen. Blijkbaar heb ik een heel gevoelige snaar geraakt.

Je kan inhoudelijk op mijn bericht reageren, anders ga ik je verdere berichten negeren.
Wederom, van een persoonlijke aanval is totaal geen sprake. Er wordt iets benoemd en een vraag gesteld, meer niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208331504
De demonrats moeten weer winnen natuurlijk….er is nog zoveel oorlog te voeren *O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')