Gelukkig maar. Je weet ook nooit in wat voor context hij dan werd genoemd, maar toch vind ik het apart dat je ook maar ้ven nadenkt over deze optie.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
John de Jong volgens Krabby. https://www.vi.nl/pro/john-de-jong-werd-genoemd-bij-feyenoord
Waar slaat dit op.
VI past het even aan van 'wordt' naar werd. Clickbait!!!!!
Eerder apart dat er nog steeds niemand is. Komende transferperiode kan je alweer weggooienquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je weet ook nooit in wat voor context hij dan werd genoemd, maar toch vind ik het apart dat je ook maar ้ven nadenkt over deze optie.
Misschien wil Sjaak wel de uitvoerend technisch manager worden. Hij heeft immers toch ervaring in die functie.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder apart dat er nog steeds niemand is. Komende transferperiode kan je alweer weggooien
kapoet makenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:33 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord heeft afgelopen weekend geloot tegen Ajax in de halve finale van de TOTO KNVB Beker. De voetbalbond maakt vandaag bekend dat de wedstrijd in De Kuip gespeeld gaat worden op woensdag 5 april om 20:00 uur.
De Klassieker gaat gespeeld worden zonder uitsupporters in De Kuip. Gemeente Rotterdam heeft aangegeven dat ze voorlopig geen reden zien om het verbod op uitsupporters niet te handhaven. Leefbaar Rotterdam betreurt het besluit en wil met burgemeester Aboutaleb in gesprek of er voor de toekomst mogelijkheden zijn
De andere halve finale gaat tussen SV Spakenburg en PSV. De winnaars van beide duels spelen op zondag 30 april 2023 de finale in De Kuip. De winnaar van de TOTO KNVB Beker 2022/'23 verzekerd zich van Europees voetbal en mag meedoen aan de play-offs van de Europa League in het seizoen 2023/'24.
Het is meestal wel standaard dat je na zo een wedstrijd wel op zondag minder opereert. Dat is wel een groot voordeel voor 020quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:21 schreef Oostblokkert het volgende:
De eerste klassieker is 3 dagen na Shaktar thuis, niet ideaal.
Niet dat Feyenoord met een volledige fitte ploeg daar wel resultaat zal halen
Iedereen is fan van mijn nieuws.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:57 schreef Scrummie het volgende:
@:ZKA loopt weer met een post van mij te twitteren. Zo'n beetje de enige supporter hier die hij heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |