Bestaan er grijze - genderneutrale- muisjes eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:52 schreef Clubsoda het volgende:
Het sneeuwde hier vanochtend ook flink. Maar er bleef niets liggen.
Ik heb een fatsoenlijk kapsel en boodschappen gedaan. Ik ging speciaal naar de Lidl om @:Myraela 's kaneelbroodjestip te proberen, maar die waren opNu heb ik mijn toevlucht genomen tot een koffiebroodje. En ze hebben ook de verkeerde muisjes geleverd
Je hebt toch een ander soort muisjes die je in allerlei kleuren kunt krijgen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bestaan er grijze - genderneutrale- muisjes eigenlijk?
Nee, maar wel muisjes in allerlei kleuren en die bestelde ik, maar ik kreeg dus de verkeerde kleuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bestaan er grijze - genderneutrale- muisjes eigenlijk?
Vrolijk! Waar bestel je die (de goede kleur danquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, maar wel muisjes in allerlei kleuren en die bestelde ik, maar ik kreeg dus de verkeerde kleuren.
EN dan de kruiden op kleur sorterenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:01 schreef AnneX het volgende:
Blauwe of rose![]()
Edit: oooh allerlei kleuren kan ook.
Zojuist werd de kruidenorganizer geleverd. https://www.bol.com/nl/nl(...)42/9300000073956592/
Morgen komen 24 potjes. Met dank aan Clubsoda.
Allemaal als ‘kadootjes’, want ik had van de primera verjaardagsbonnen van de bieb van jaren her, bol.com en hema tegoed ‘gekocht’![]()
Nu is het droog. Vanmorgen nattesneeuw motterde het een uurtje.
En…een naaste buurman met de hobby cirkelzagen.. iedere ochtend een jankend geluid. Ruim een uur.
www.stadsgenootjes.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrolijk! Waar bestel je die (de goede kleur dan)? Wellicht ook wel leuk voor ons rond de zomer
.
Hoe gaat het met je en de laatste loodjes?
Gewoon het rijtje uit je hoofd leren met eoa debiele mnemonicquote:
Ja, totdat je sereh, djinteh of zoiets zoekt en het in het Nederlands op het potje staat :pquote:
Ik ga geen 75 potjes uit mijn hoofd lerenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon het rijtje uit je hoofd leren met eoa debiele mnemonic
Gemiste kansquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ga geen 75 potjes uit mijn hoofd leren
Hahaha daar maak ik m'n man nog steeds mee in de war. Op onze kruidenpotjes staat djinten en ketoembar, en hij kan maar niet onthouden welke komijn is en welke koriander.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, totdat je sereh, djinteh of zoiets zoekt en het in het Nederlands op het potje staat :p
Dát is pas een gemiste kans, te weinig kruiden en specerijenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemiste kansdie kun je veel beter op kleur sorteren dan mijn peper-zout-nootmuskaat-endatwashetwel
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dát is pas een gemiste kans, te weinig kruiden en specerijen
He bah wat vervelendquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:22 schreef Troel het volgende:
Inmiddels heb ik het gevoel dat de koorts weer terug begint te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |