Nu pas?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
Tiano wordt hem een beetje beu lijkt wel
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft dan nog lang geduurd, wij zijn hem allang beu
Ik vond dat ook al raar, iedereen loopt er mee en Kim kan hem zelf niet eens gebruiken. Vind het ook vies en jeff heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Kim
Jeff wil dat dekentje niet meer in bed
Want iedereen loopt ermee
Lekker het zweet van een ander onder je neusquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al raar, iedereen loopt er mee en Kim kan hem zelf niet eens gebruiken. Vind het ook vies en jeff heeft groot gelijk.
Die loopt er niet mee en die sport ook nietquote:
niet echt fris nee, ding uitwassen en op bed laten liggen en niet meer uitlenenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker het zweet van een ander onder je neus
Van wie is dat ding dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al raar, iedereen loopt er mee en Kim kan hem zelf niet eens gebruiken. Vind het ook vies en jeff heeft groot gelijk.
Maar dan nog....quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die loopt er niet mee en die sport ook niet
Ik zou daar sowieso niets van mijzelf uitlenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
niet echt fris nee, ding uitwassen en op bed laten liggen en niet meer uitlenen
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig dat Erik stukje ?
Ik ook niet, ze lopen allemaal in de jas van Kim, haar dekentje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou daar sowieso niet van mijzelf uitlenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |