Ow, dat is in sommige gevallen ook heel logisch. Als je pril zwanger bent en je wilt al wel meepraten en je wilt niet dat iedereen weet dat jij het bent zeg maarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:27 schreef Donna het volgende:
Ik kom er door dit verdriet dus achter dat je gewoon met 2 verschillende accounts op Fok kan zitten.
Ga ik al meer dan 10 jaar mee hier en ik wist dat gewoon niet.
Mja, daar heb ik dan weer niet echt moeite mee, want niemand kent mij IRL. Al kwam ik laatst ineens een dorpsgenoot tegen, dat was best gek.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is in sommige gevallen ook heel logisch. Als je pril zwanger bent en je wilt al wel meepraten en je wilt niet dat iedereen weet dat jij het bent zeg maar
Zelfs dat is al jaren niet meer nodig...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:29 schreef SQ het volgende:
Je kunt oneindig accounts aanmaken, zolang je maar genoeg mailadressen hebt
Ik heb er ook nog wel een paar achter de hand
Klopt, voor het aanmelden dus wel. En da's een essentiėle stap he.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dat is al jaren niet meer nodig...
Misschien om aan te melden, maar daarna kun je het mailadres van je kloon gewoon wijzigen in het mailadres van je reguliere account.
Ik doe dat juist bewust omdat ik niet kloon om de A's te misleiden, maar omdat ik op het forum dan wel die privacy nodig heb.
Andere browser gebruiken, kun je zelfs probleemloos met jezelf rellenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik dan weer niet echt moeite mee, want niemand kent mij IRL. Al kwam ik laatst ineens een dorpsgenoot tegen, dat was best gek.
Maar ja het kan wel handig zijn in zulke gevallen, kortdurend. 2 actieve accounts naast elkaar lijkt me best veel werk.
Baas boven baasquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andere browser gebruiken, kun je zelfs probleemloos met jezelf rellen
Haha ja i know, maar bedoel om het te 'onderhouden' zeg maar. In de ene hoek ben je X en in de andere Y. Best veel werk. En dan snap ik het nut ook niet echt zo. Langdurig.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andere browser gebruiken, kun je zelfs probleemloos met jezelf rellen
Ik rel er eigenlijk nooit mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ja i know, maar bedoel om het te 'onderhouden' zeg maar. In de ene hoek ben je X en in de andere Y. Best veel werk. En dan snap ik het nut ook niet echt zo. Langdurig.
Ik hou niet van rellen.![]()
Ik ken binnen OUD meerdere users die meerdere actieve accounts hebben. Maar dat zijn meestal publieke geheimen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ja i know, maar bedoel om het te 'onderhouden' zeg maar. In de ene hoek ben je X en in de andere Y. Best veel werk. En dan snap ik het nut ook niet echt zo. Langdurig.
Ik hou niet van rellen.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:43 schreef Kyara het volgende:
Wel slim, kun je gewoon vertellen dat je ieder weekend straalbezopen op de bar danst zonder in OUD de moedermaffia over je heen te krijgen.
Zolang je maandagochtend maar weer op tijd op het schoolplein staat tochquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:43 schreef Kyara het volgende:
Wel slim, kun je gewoon vertellen dat je ieder weekend straalbezopen op de bar danst zonder in OUD de moedermaffia over je heen te krijgen.
En als de kinderen maar onder de pannen zijn. Bij de betrokken andere ouder bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Zolang je maandagochtend maar weer op tijd op het schoolplein staat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |