quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien breng ik mijn kinderen wel naar die school bij jou op de hoek.
Volgende week even toeteren om 0815, is nattekat tenminste ook eens op tijd wakker.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien breng ik mijn kinderen wel naar die school bij jou op de hoek.
Zonde dat dat opgehouden is toen...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Topicreeks: Weersvoorspellingstopic
Mooie oude reeks gevonden
@:OA
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou wel eens een leuke avondspits kunnen worden
Same here. Als dat opvriest straks...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:14 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
En de stoepen superglad. Zo’n dun laagje sneeuw op een laagje water.
Zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Haags het volgende:
Dit weer mag van mij wel tot begin mei duren. Genot
Denkt daar aan terug, terwijl ik in mijn nest lag en raam open hoorde ik verschillende fietsers op hun bek gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan de ijzel van december.
Vanaf maandag krijg je weer 50mm op je klote de gehele week :pquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem alweer voor vandaag, blijft nu droog de rest van de avond. Net genoeg sneeuw om alles wit te maken, maar ook niet heel veel meer dan dat. En als extra bonus smelt het ook nog meteen.
De sneeuw van vanochtend was aardig weggesmolten en nu begint het harder te sneeuwen dan vanochtendquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem alweer voor vandaag, blijft nu droog de rest van de avond. Net genoeg sneeuw om alles wit te maken, maar ook niet heel veel meer dan dat.
Ga wegquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:01 schreef Drass het volgende:
[..]
Vanaf maandag krijg je weer 50mm op je klote de gehele week :p
Hier lag helemaal niets tot een uurtje geleden. Ook gisteren niets.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De sneeuw van vanochtend was aardig weggesmolten en nu begint het harder te sneeuwen dan vanochtend
Een uur geleden lag nog een beetje sneeuw en nu ligt al aardig laagjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier lag helemaal niets tot een uurtje geleden. Ook gisteren niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |