abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 maart 2023 @ 20:02:26 #176
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_208281278
;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 maart 2023 @ 20:02:45 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_208281285
Zoals velen hier ken ik Just Me vooral uit OUD, waar we meer dan 20 jaar geleden met zijn allen topic na topic volkletsten. Het was eigenlijk andersom, we kletsten zoveel topics vol dat we daarom "verbannen" werden naar OUD, met al dat kindergedoe :P

Rust zacht, Just Me en sterkte voor Merel en alle anderen die haar lief hadden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_208281430
Och jeetje. Gecondoleerd Merel en heel veel sterkte. Uiteraard ook de rest van de familie.

Vaak zat tijdens meets gezien O+ Lekker bieren. Het was een fijn lief en leuk mens O+ Je gaat gemist worden. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 20:09:17 #179
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208281449
Ik kende haar eigenlijk niet zo goed, afgezien van haar naam en usericon. Blijft toch altijd treurig als iemand die je zo lang hebt zien posten overlijd.

Rip aan de nabestaanden
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 20:10:48 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_208281479
Wat een verdrietig nieuws, Merel. En wat speciaal om zoveel verhalen te lezen van mede-FOK!kers waar ze zoveel contact mee onderhield.

Wij hebben elkaar een paar keer ontmoet in de beginjaren van FOK!, samen met je moeder, toen er nog gewoon meetings met vrijwel het hele forum werden georganiseerd. Ze was op die momenten zo hartelijk en liet iedereen zich zo welkom voelen, dat zelfs een stereotype zolderkamer autist als ik met plezier naar de volgende meetings uit keek. Zo kan ik me nog herinneren dat ik het zo jammer vond dat het menu van het etentje met een selecte groep in Leiden niet had meegenomen, en werd deze pardoes met de post naar me toe gestuurd met een extra bedankje voor het organiseren.

Zonder in de afgelopen pakweg 20 jaar verder contact te hebben gehad, schieten dat soort herinneringen aan meetings - en dus ook aan just me - wel eens door je hoofd en zorgen ze voor een glimlach. Wanneer ze daar al voor heeft kunnen zorgen bij relatieve onbekenden, dan kan ik me alleen maar inbeelden hoe verdrietig het is voor degenen die dichter bij haar stonden.

Heel veel sterkte!
pi_208281543
Shit inderdaad. Merel wat een verlies voor jou en je gezin, alle sterkte toegewenst! Yvonne belde me op mn werk, zat in een meet maar was daar gelijk alle concentratie kwijt. Zo'n lieve sterke optimistische vrouw, die voor iedereen de tijd nam. Waar je nooit op je hoede hoefde te zijn.
Talloze flitsen uit het verleden. Zoals bv, ze sliep ooit op de grond in de kamer van Brechtje, toen ons huis vol was met crashende fokkers tijdens mijn verjaardags meet. Vaak met ons meegereden van en naar fokmeets, terugrijden vanuit Groningen en haar sochtends vroeg in Delft thuis afgezet. Altijd zo'n lol gehad. Al die oude namen van vroeger, komen toch allemaal weer even reageren. Bijzondere tijd, mogelijk gemaakt door bijzondere mensen zoals zij was. Mensen die tijd memorabel leuk kunnen maken. Zoals velen van degenen die hier posten nog steeds zijn.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 20:31:48 #182
14505 OProg
A Life in Music
pi_208281845
Och. :{

Ik kwam haar een twintig jaar geleden al tegen. In VTB sowieso en ook wel over muziek en andere plekken. Gewoon altijd een prettige en leuke user.

Heel veel sterkte aan de nabestaanden. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 7 maart 2023 @ 20:38:46 #183
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_208281945
Allereerst gecondoleerd Merel... Namens Tink en mijzelf..

Het enige wat ik over je moeder kan zeggen is dat het een heel lief, oprecht en prettig mens was.

Heel veel sterkte met het verlies van je moeder.
I'm getting too old for this....
  dinsdag 7 maart 2023 @ 20:47:35 #184
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208282096
Ik kende deze user niet maar rest in peace. Veel sterkte aan de nabestaanden.

[ Bericht 41% gewijzigd door yvonne op 07-03-2023 21:28:32 ]
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  dinsdag 7 maart 2023 @ 20:50:55 #185
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_208282142
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 20:13 schreef iteejer het volgende:
Shit inderdaad. Merel wat een verlies voor jou en je gezin, alle sterkte toegewenst! Yvonne belde me op mn werk, zat in een meet maar was daar gelijk alle concentratie kwijt. Zo'n lieve sterke optimistische vrouw, die voor iedereen de tijd nam. Waar je nooit op je hoede hoefde te zijn.
Talloze flitsen uit het verleden. Zoals bv, ze sliep ooit op de grond in de kamer van Brechtje, toen ons huis vol was met crashende fokkers tijdens mijn verjaardags meet. Vaak met ons meegereden van en naar fokmeets, terugrijden vanuit Groningen en haar sochtends vroeg in Delft thuis afgezet. Altijd zo'n lol gehad. Al die oude namen van vroeger, komen toch allemaal weer even reageren. Bijzondere tijd, mogelijk gemaakt door bijzondere mensen zoals zij was. Mensen die tijd memorabel leuk kunnen maken. Zoals velen van degenen die hier posten nog steeds zijn.
Jij bracht iedereen thuis na Fok!-meets :D
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_208282265
Gecondoleerd.
Elk afscheid is de geboorte van een herinnering
  Admin dinsdag 7 maart 2023 @ 21:14:32 #187
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208282485
Jezus!
Ze heeft onze dochter nog vastgehouden, zo ver gaat dat terug. Enorm veel sterkte en gecondoleerd met het zware verlies, ook namens knorretje. :'(
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator dinsdag 7 maart 2023 @ 21:15:10 #188
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_208282496
Heel veel sterkte
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:18:33 #189
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208282539
wow, dat is schrikken :{

Kwam voorheen wel vaak op Radio49 en heb haar daar jaren terug leren kennen
Laatste jaren nog nauwelijks, dus totaal niet meegekregen dat ze zo ziek was

Gecondoleerd @Merel met deze zware klap, sterkte met verwerken

Hoop dat Just Me boven lekker aan de paprika chips zit, dat was altijd een van d'r standaard vragen aan me in het weekend :*
Same shit, different day
SC hopper present
  Admin dinsdag 7 maart 2023 @ 21:18:45 #190
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208282541
Als ik alleen al zie hoeveel oud-fokkers hier langskomen, sommigen na 12 jaar, dan geeft dat wel aan hoe geliefd ze was. Bij iedereen...
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:33:15 #191
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_208282739
Hoor en lees het net. Wat een verdrietig nieuws. Sterkte voor familie en vrienden.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 maart 2023 @ 21:36:58 #192
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_208282776
Dankzij @golfer hier om @Merel te condoleren - al is het een hele tijd geleden dat ik haar voor het laatst gezien heb (volgens mij de trouwerij van @DIGGER ). Heel veel sterkte de komende periode.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:37:21 #193
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_208282782
Ook ik kan me een aantal meetings met Just Me herinneren en ben zelfs nog even snel twee uur naar haar gereden om een laptop uit te lenen ofzo. Het is al jaren geleden dat we elkaar gezien hebben maar zal d'r zeker missen.

Heel veel sterkte

Wouter & Miranda
pi_208282878
Heel veel sterkte gewenst.
pi_208283143
Wat een verdrietig bericht, enorm veel sterkte gewenst
  dinsdag 7 maart 2023 @ 22:21:35 #196
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_208283264
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:18 schreef Danny het volgende:
Als ik alleen al zie hoeveel oud-fokkers hier langskomen, sommigen na 12 jaar, dan geeft dat wel aan hoe geliefd ze was. Bij iedereen...
Absoluut, ik krijg er echt kippenvel van….
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 maart 2023 @ 22:29:23 #197
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_208283356
Condoleances van @DIGGER voor @Merel - quote vanaf dat andere forum

quote:
Yep, op m’n bruiloft, klopt. En ben ook ooit een keer bij haar in Delft geweest, zelfs de straat en ‘t huisnummer weet ik nog en we praten al over ruim 2 decennia terug. Andersom is ze ook een keer op mijn verjaardag geweest (2001) met haar dochter, die tussen het kantelen door stiekem boven ons hele bed volgestrooid had met 1000den stuks confetti in sterretjesvorm. Kwam dat soms maanden later nog ergens verdwaald tegen.

En op diverse meetings haar natuurlijk ook gezien. Utrecht (Bjorooooooo), Amsterdam, Dordt, Rotterdam.
Super lieve begripvolle en zorgzame vrouw met een goed gevoel voor humor.

Kan op FOK! trouwens niet reageren, m’n account is daar de shredder ingegaan na @RayMania vs Banny.

Als jij haar dochter wil condoleren @golfer, graag. (Dat mag ook gerust met een copy-paste van dit bericht)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Admin dinsdag 7 maart 2023 @ 22:40:01 #198
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208283508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 22:29 schreef Doc het volgende:
Condoleances van @:DIGGER voor @:Merel - quote vanaf dat andere forum
[..]

Even gekeken, maar zijn account is gewoon actief overigens. Verder niet belangrijk, maar mocht hij alsnog willen en hij kan niet meer bij z'n oude mailadres moet hij maar ff mailen
  Admin dinsdag 7 maart 2023 @ 22:58:54 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_208283730
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 22:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Even gekeken, maar zijn account is gewoon actief overigens. Verder niet belangrijk, maar mocht hij alsnog willen en hij kan niet meer bij z'n oude mailadres moet hij maar ff mailen
Ik heb hem net een nieuw wachtwoord gemaild.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_208283815
Al was het misschien wel 15 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst gezien hebben, reageerde ze toch altijd nog met een zwaaismiley en een begroeting als we in hetzelfde topic reageerden.

Wat een enorm gemis voor dit forum en ik wil graag Merel en alle nabestaanden veel sterkte wensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')