Ik kan me nog herinneren dat jij en Possie op een meet aan het strijden waren over wie de knie van just me via reiki mocht behandelenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:16 schreef knokkels het volgende:
De eerste keer dat ik Just Me ontmoette was op een Fok! Meet en later bij de Radio49 natuurlijk. Merel, verdere familie en vrienden (had onze Godmother er genoeg van) , ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van deze topvrouw. Slaap zacht, Just Me. Doe Muis de groeten. Ik ga je missen
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:50 schreef No Nick het volgende:
Ben er stil van.... hoe oneerlijk dit...
Kreeg het nieuws te horen en ben enorm geschrokken, lieve lieve Katja, enorm veel sterkte in deze heftige verdrietige tijd voor alle dierbaren...
Ik heb Krien vaak ontmoet, ze was een warme en liefdevolle vrouw, kwam na de geboorte van onze (Fok!) kinderen vrijwel als eerste op visite, veel meetingen gehad met haar, enorm veel lol maar soms ook verdriet...
Lieve Krien, wat ga jij gemist worden vrouw... geef Slaapmeisje een enorme knuffel van me daarboven!
Hopelijk gaan jullie daar samen veel lol beleven en ons dat laten weten met flink onweer!
Rust zacht lieve Krien...![]()
Liefs, No Nick & Kozzmic
LoekB jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wow die "ken" ik nog uit mijn eerste Fok! tijd. Reageerde als ik het me goed herinner op mijn eerste Fok! topic waarin ik heel puberaal klaagde over de TruckersRun...
En vaak toegesproken als ik weer eens ruzie had met ene Loek(B)?
Dat moet haast wel deze VBL-meet geweest zijn, toen just me ook nog VBL-moderator was.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ooit nog eens samen met haar naar een VBL-meet getreind. Ging het natuurlijk de hele rit over haar Concordia.
Ja, dat was 'm. De Bjoroooooooooo-meet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moet haast wel deze VBL-meet geweest zijn, toen just me ook nog VBL-moderator was.
VBL / VBL Meeting 25 September in Utrecht (deel 2)
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:15 schreef just me het volgende:
JustBlindegeleideHond heeft afspraak in rotterdamse trein morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |