PGA en LIV had ik wel verwacht, DP erbij niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PGA Tour, LIV Golf, DP World Tour announce merger
Die zag ik niet aankomen (en als ik zo op het internet kijk ben ik niet de enige).
Wel lullig voor de topspelers die niet zijn overgestapt. Vele tientallen (tot honderden) miljoenen misgelopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
PGA en LIV had ik wel verwacht, DP erbij niet.
Keurige 2e dag wel, met Van Driel -5, Luiten -6 en Van Dam -3 (na 17).quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:11 schreef golfer het volgende:
En intussen spelen de Nederlanders geen enkele rol van betekenis tijdens de eerste dag van het Scandinavian Mixed Open. (mannen en vrouwentoernooi door elkaar heen).
Plus dat hij bijna steevast op movingday (dag 3) de verkeerde kant op moved.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:48 schreef Coelho het volgende:
Keurige 2e dag wel, met Van Driel -5, Luiten -6 en Van Dam -3 (na 17).
Jammer toch dat zeker een Luiten dan op donderdag niet in staat is om het bij elkaar te houden en op level of +1 rond te gaan ipv direct +4. Maar dat is de story of his life...
Ja hoor. Een ronde van 74 en uiteindelijk na 3 dagen ver in de achterhoede (plek 59 op dit moment) met een totaal van level par.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:52 schreef golfer het volgende:
Plus dat hij bijna steevast op movingday (dag 3) de verkeerde kant op moved.
Rory McIlroy gisteren ook, voor het eerst.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Luiten slaat net een hole in one op 8.
Dikke BMW als prijs!
Helaas niet. De BMW kan je op een andere hole winnen bij een hole in one.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Luiten slaat net een hole in one op 8.
Dikke BMW als prijs!
En ook dat klopt niet. Rory heeft in Europa al vaker holes in one geslagen. Gisteren was zijn eerste op de PGA in de USA en ook daar stond geen auto klaar voor hem.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:55 schreef franklop het volgende:
Rory McIlroy gisteren ook, voor het eerst.
Joost heeft natuurlijk wel de ervaring met al 6 Europese toernooizeges. Maar zijn laatste was wel in 2018.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeer benieuwd of Joost deze druk gaat aankunnen. Maar gaat hoe dan ook een goed resultaat worden
Tijd om de laatste dag af te gelastenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:24 schreef golfer het volgende:
Ongekend succes voor de Nederlandse golfers.
Het leaderboard om in te lijsten:
[ link | afbeelding ]
Ja. Lawrence na 17 holes nu weer gelijk met Luiten op -13 ( die moet 17 spelen).quote:
Niet altijd, maar wel vaak.quote:
Van alle spelers in de top-22 waren er maar 3 die vandaag boven par speelden: Sullivan (15e), Nørgaard (7e) en...Luiten (8e).quote:Op zondag 2 juli 2023 18:29 schreef borisz het volgende:
Birdie op 16, maar toch bogey op 18...
Joost op T8.
Geen playoff met 6 man, maar een playoff tegen Elvira die uiteindelijk over 6x hole 18 ging voordat Rasmus won omdat Elvira toen zijn bal out of bounds sloeg.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:45 schreef borisz het volgende:
Daan Huizing stond op T4, maar met een ronde par werd het T10 in Made in HimmerLand, Farsø, Denemarken.
De winst ging naar Rasmus HØJGAARD na een playoff met zes man. De vierde Europese titel voor deze 22-jarige Deen.
Mooi hoe hij na een dip weer succes heeft.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:57 schreef golfer het volgende:
Overigens had de NOS zowaar een keer aandacht voor golfen en Joost Luiten middels een interview:
https://nos.nl/artikel/24(...)nks-belachelijke-eis
Was ook niet reëel om dat te verwachten. Hij kan die druk van een Rydercup ook totaal niet aan.quote:
Dat is toch nog lang niet zeker? Volgens mij las ik eerder dat hij nog flink moest stijgen op de wereldranglijst.quote:Op maandag 4 september 2023 16:51 schreef mithrandirrr het volgende:
Betekent dit dat Joost met de Olympische spelen mee doet?
[ afbeelding ]
Nog niet bekend. Maar om mee te mogen doen moet je van het NOC*NSF bij de beste 100 spelers op de wereldranglijst staan en dat staat Joost (nog) niet. Hij staat momenteel op de 134ste plek.quote:Op maandag 4 september 2023 16:51 schreef mithrandirrr het volgende:
Betekent dit dat Joost met de Olympische spelen mee doet?
[ afbeelding ]
Dat valt best wel mee.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Meronk speelt heel het Ryder cup team naar huis op Wentworth
quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
#LUKEDONALDOUT
@:de_boswachter
Hij staat momenteel 1 slag voor op een heel stel rydercupspelers en er zijn er nog heel wat in de baan. Dus het valt wel mee.quote:
Ik denk dat Europa ze weer genadeloos hard gereten krijgt over 1,5 week.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij staat momenteel 1 slag voor op een heel stel rydercupspelers en er zijn er nog heel wat in de baan. Dus het valt wel mee.
Wat is gereten krijgen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat Europa ze weer genadeloos hard gereten krijgt over 1,5 week.
Slaag.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is gereten krijgen?
En dat heeft niks met het spelen van Meronk nu te maken. Daarvoor is er een ander topic: SPT / [golf] The Rydercup 2023
Nog steeds niet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |