quote:Op maandag 6 maart 2023 11:30 schreef Columbiafan het volgende:
Ik lees dat het regent en zelfs hagelt momenteel?
Met dit weer vraag ik me sowieso af hoeveel risico's de Jumbo gaan nemen, ook Roglic bijvoorbeeld. En bij Kelderman is droog weer al een risico, dan nu helemaalquote:Op maandag 6 maart 2023 11:49 schreef Pistolero het volgende:
Wel benieuwd naar Wout deze week. Die heeft nog net niet van alle daken geschreeuwd dat hij een trainingsachterstand heeft, niet in topvorm is en niet mee gaat doen in de sprints.
Vroeg starten vandaag lijkt ook nadeling qua weer, dus zou me niks verbazen als ze dat vooral hebben gedaan met het idee dat hij dan na afloop nog info kan doorgeven aan Roglic en Kelderman en niet denken aan een dagzege met hem.
Maar misschien wint hij alsnog wel met 30 seconden voorsprong en zijn we er allemaal ingetuind.
Er zitten drie bochten in het parcours.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met dit weer vraag ik me sowieso af hoeveel risico's de Jumbo gaan nemen, ook Roglic bijvoorbeeld. En bij Kelderman is droog weer al een risico, dan nu helemaal
Menchov bewees ooit dat je ook op het vlakke kan vallen in de regen!quote:Op maandag 6 maart 2023 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zitten drie bochten in het parcours.
Dat zeiden ze ooit bij Roglic ook in Romandië!quote:Op maandag 6 maart 2023 12:13 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Wout voor vandaag.
Zijn obsessie met de RvV en P-R gaat hem nog wel veel zeges kosten op deze manier.
Als Matje dat ook doet, gaan we wat beleven de eerste weken van aprilquote:Op maandag 6 maart 2023 13:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Wout echt perfect gaat pieken, gaan we wat beleven komende maand.
Het hoost op dit moment.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:28 schreef Columbiafan het volgende:
Weer lijkt nu wel beter als we naar de tussentijden kijken.
En dan ook nog voornamelijk in deel twee gepakt. Die heeft daar zo'n beetje 5 per uur harder gereden.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
3km per uur rapper dan de rest. Dat zijn geen marginal gains meer
O'Connor en Quinn waren ook nog niet voorbijgekomen in de live updates.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:03 schreef Columbiafan het volgende:
Mayrhofer? Niets van gezien in ieder geval.
Lol, wat een broddelwerken van Steefquote:Op maandag 6 maart 2023 15:12 schreef Columbiafan het volgende:
Marius is gewoon 15e, dat lijkt er al wat meer op.
The last time trial victory for MCNULTY Brandon (UAE Team Emirates) was 2337 days ago (World Championships MJ - ITTquote:
Volgens mij geldt voor Pidcock hetzelfde.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
The last time trial victory for MCNULTY Brandon (UAE Team Emirates) was 2337 days ago (World Championships MJ - ITT
Dit wordt gewoon voor Ganna zo.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:22 schreef Chiappucci het volgende:
Buiten Sheffield zitten er een hoop renners op een zakdoek.
Dat was hierop, maar dat was wellicht al duidelijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:21 schreef Columbiafan het volgende:
Erg zonde voor Magnus dat het nu zo opdroogt.
Verwacht er weinig van. Dit parcours in 1 rechte lijn lijkt mij niet zijn ding.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:34 schreef Faraday01 het volgende:
Benieuwd naar Mathieu, is wel een veldrit inspanning qua lengte
Hij rijdt natuurlijk wel in de beste omstandigheden, dus zegt niet alles. Maar dit is toch wel z'n beste tijdrit als prof lijkt me.quote:
Parijs is niet ver meer.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Szura het volgende:
Wat een beest
Blijft verbazingwekkend die nederlaag in Tokio
Dat was wel met Ganna in hoogvorm voor EK baan en Evenepoel in voorbereidingquote:Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Fretwork het volgende:
Ganna heeft Evenepoel ook al geklopt bergop, we sluiten niks uit
Hoogvorm... hij wilde niet eens starten.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was wel met Ganna in hoogvorm voor EK baan en Evenepoel in voorbereiding
Ja maar dan nog. Evenepoel in training zou dat toch moeten kunnen hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was wel met Ganna in hoogvorm voor EK baan en Evenepoel in voorbereiding
In ieder geval tientallen percentages boven vorm van Evenepoel toenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoogvorm... hij wilde niet eens starten.
Hij is toch ook duidelijk comparatief een stuk beter op de korte tijdrit?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Szura het volgende:
Wat een beest
Blijft verbazingwekkend die nederlaag in Tokio
Met Wilco's geluk slaat de Foodcoachapp bij hem als enige niet aanquote:
Dan zou je eerder Wollongong noemen jaquote:Op maandag 6 maart 2023 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tokio had ook wel heel veel hoogtemeters.
Eens, die muurtjesrit is elk jaar genot waar maar een paar renners overleven.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Pippo wordt alweer naar een klassement gepraat en hij zegt zelf ook geen nee. Als hij Sassotetto al weet te overleven, wat op zich nog best mogelijk is als ze niet vanaf de eerste meter omhoog vliegen, wordt hij in Osimo levend gegrild. Dat lijkt me een veel groter probleem dan een unipuerto op de watts.
Ook wel omdat er altijd vroeg werd begonnen met koersen toch? Pogacar is er niet dit keer, Wout en Alaphilippe gaat het vast niet doen en bij Mathieu is het ook de vraag.. dan wordt er vast langer gewachtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eens, die muurtjesrit is elk jaar genot waar maar een paar renners overleven.
Hij gaat dit jaar iets winnen hoor!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:25 schreef franklop het volgende:
ost top-10s since last victory for competitors.
# RIDER #TOP-10S DATE OF LAST VICTORY
1 KELDERMAN Wilco 121 2015-06-24
2 VAN LERBERGHE Bert 82 -
3 OSS Daniel 53 2011-08-28
4 PACHER Quentin 52 2018-06-24
5 TEUNISSEN Mike 49 2019-07-06
Weer een #1 voor Wilco
Die was in 2005 al aangewezen als kopman voor deze rit en daarom kunnen ze niet meer van het plan afwijken?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:03 schreef wimderon het volgende:
Het immer autistische DSM dat Dainese laat knechten voor Mayrhofer. Schitterend.
Zo leuk dat daar weer een team is ingetrapt!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:36 schreef franklop het volgende:
Cavendish 29e. Pre-Quick Step vorm te pakken!
Cofidis liet klein gaatje vallen daarna, Fabio daarna kansloos.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flipsen wint. Goede laatste km wel... Een hele lange bocht
Die gaf ook maar meteen opquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Cofidis liet klein gaatje vallen daarna, Fabio daarna kansloos.
Die had ook verder geen hulp meer
Mist sinds Giro vorig jaar natuurlijk ook zicht in 1 oog.quote:
Moest zo'n beetje in de remmen knijpenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
hij had zelf ook wel kunnen winnen lijkt mij.
Ja voor woutquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om daar ook de sprint aan te trekken?
Zou best kunnen. Philipsen moet in een groep van 20 ofzo de Poggio gemakkelijk kunnen overleven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om daar ook de sprint aan te trekken?
Dit geloof je toch niet echt?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Philipsen moet in een groep van 20 ofzo de Poggio gemakkelijk kunnen overleven.
Ze moeten hem eerst maar eens goed afzetten aan de voet van de Poggioquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk niet dat Tjeu MSR op spel gaat zetten door te gaan knechten voor Philipsen
Mathieu moet zichzelf maar eens goed laten afzetten, want zat vandaag ook weer gewoon achter de waaiers. Rijdt er dan weer soepel naar toe, maar zat natuurlijk gewoon weer ergens op plek 80 te tukken in eerste instantie.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze moeten hem eerst maar eens goed afzetten aan de voet van de Poggio
Eens. In theorie zou de wedstijd hem dan perfect moeten liggen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze moeten hem eerst maar eens goed afzetten aan de voet van de Poggio
Mathieu is niet iemand die de hele dag op scherp wil staan vooraan in het peloton bij een rittenkoers. Dan maar een potentiële overwinning minder. Maar hij blijft zo mentaal en fysiek wel een stuk frisser. .quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mathieu moet zichzelf maar eens goed laten afzetten, want zat vandaag ook weer gewoon achter de waaiers. Rijdt er dan weer soepel naar toe, maar zat natuurlijk gewoon weer ergens op plek 80 te tukken in eerste instantie.
Ook in de ronde van Vlaanderen zit hij vaak op cruciale punten op de verkeerde plek, dus dat positioneren is wel echt een probleem.quote:Op donderdag 9 maart 2023 03:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mathieu is niet iemand die de hele dag op scherp wil staan vooraan in het peloton bij een rittenkoers. Dan maar een potentiële overwinning minder. Maar hij blijft zo mentaal en fysiek wel een stuk frisser. .
Die zou normaal gesproken tijd moeten verliezen toch?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:51 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd of Ganna nog wat extra tijd kan pakken vandaag.
Krijg het idee dat hij wel goed getraind heeft berg op deze winter, dat zag je ook in Portugal en Argentinië al toen hij bij heuvel/bergritten vooraan eindigde.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zou normaal gesproken tijd moeten verliezen toch?
Hij laat ook compleet lopen dus niet een beetje slecht maar heel slecht vandaag.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matje zit te ploeteren achterin terwijl het toch best groot peloton is
Ze gaan het Wilco gunnen dit keer.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zes man Jumbo jeetje, klaar voor een zestrapsraket?
Wilco, Primoz en Wout a la Gewiss op de Muur van Huy?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zes man Jumbo jeetje, klaar voor een zestrapsraket?
Of gaan Tom en Matje een wonderbaarlijke veldrijden recuperatie hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wilco, Primoz en Wout a la Gewiss op de Muur van Huy?
Wel zielig voor Wilco, weer niet...quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wilco, Primoz en Wout a la Gewiss op de Muur van Huy?
Een goede Alaphilippe wint hier toch gewoon van Roglic ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Julian ook niet indrukwekkend. Een goeie had toch wel een jump in benen
Zat er wel bij toch?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:41 schreef Columbiafan het volgende:
Denk dat Lenni net naast de trui grijpt.
Ligt er echt aan wie ze in die groep geven, maar denk dat hij Roglic wel voor blijft.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op 7, 8 seconden gefinished net achter de eerste groep.
Kamna heeft 21 seconden voorsprong. Dan houdt ie nog genoeg over toch incl boniquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op 7, 8 seconden gefinished net achter de eerste groep.
Weet niet waar McNulty zatquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kamna heeft 21 seconden voorsprong. Dan houdt ie nog genoeg over toch incl boni
Had Pat maar meer geld.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben een beetje Jumbo-Vismoe.
Ik verheug me nu al op de volgende R_R meltdown.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben een beetje Jumbo-Vismoe.
Dit terwijl ik nu al furieus het Feyenoordtopic aan het F5'en ben.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de volgende R_R meltdown.
Ik ben verschrikkelijk Arend Martijn-moe. Ieder zijn ding toch?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit terwijl ik nu al furieus het Feyenoordtopic aan het F5'en ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roglic is wel enorm sterk op dit soort aankomsten, ook in de Vueita tov Pedersen vorig jaar. Al zou je Alaphilippe beter verwachten ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een goede Alaphilippe wint hier toch gewoon van Roglic ja.
Maar ja, de winnaar van de Strade oogde vandaag ook niet veel beter dan Mathieuquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:26 schreef Zwansen het volgende:
Bijzonder van Mathieu, hij wordt 15e in de Strade. Dat was niet top, maar zonder conditie wordt je daar echt geen 15e. Vandaag leek dat wel het geval.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, de winnaar van de Strade oogde vandaag ook niet veel beter dan Mathieu
Of meer Taus?quote:
Als ik hem aan het eind nog zag werken van Gianni Vermeersch, denk ik eigenlijk dat hij prima in orde is. Niet zn sterkste dag, maar ook uiteindelijk wel grote gaten dichtgereden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:26 schreef Zwansen het volgende:
Bijzonder van Mathieu, hij wordt 15e in de Strade. Dat was niet top, maar zonder conditie wordt je daar echt geen 15e. Vandaag leek dat wel het geval.
In het interview met Eurosport vond ik hem niet heel overtuigend overkomen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als ik hem aan het eind nog zag werken van Gianni Vermeersch, denk ik eigenlijk dat hij prima in orde is. Niet zn sterkste dag, maar ook uiteindelijk wel grote gaten dichtgereden.
Pidcock is wel vaker behoorlijk wisselvallig. Mathieu in normale/goede doen heeft een basisniveau wat al wereldtop is eigenlijk. Dit lijkt vooralsnog meer op de overtrainde Mathieu van het coronaseizoen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, de winnaar van de Strade oogde vandaag ook niet veel beter dan Mathieu
Dat zou toch gewoon aflopen als Tom D.?quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat voor niveau Mathieu zou halen als hij voor een Jumbo of Ineos zou rijden.
Het is toch te hopen dat ie het een keer probeert. Dat excuus van 'Bij ons kan die alle disciplines combineren' is inmiddels ook al lang achterhaald.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat voor niveau Mathieu zou halen als hij voor een Jumbo of Ineos zou rijden.
Die twee zijn onvergelijkbaar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou toch gewoon aflopen als Tom D.?
Dat zou toch niets voor hem zijn, zo strak in het gareel met al die wetenschap?quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:46 schreef Slobeend het volgende:
Vergelijkbaar in de zin dat ze het plezier in de sport wel gaan verliezen in het keurslijf van Jumbo.quote:
Bij Alpecin hebben ze tegenwoordig ook een voedingsapp!quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou toch niets voor hem zijn, zo strak in het gareel met al die wetenschap?
De jumbo foodcoach app?quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Alpecin hebben ze tegenwoordig ook een voedingsapp!
Al was Dumoulin het voor z'n Jumbo-tijd al wel kwijt, maar dat zou ook iets te maken kunnen hebben met z'n ploeg van destijdsquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergelijkbaar in de zin dat ze het plezier in de sport wel gaan verliezen in het keurslijf van Jumbo.
Mathieu bij DSM, willen we dat niet zien?quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Al was Dumoulin het voor z'n Jumbo-tijd al wel kwijt, maar dat zou ook iets te maken kunnen hebben met z'n ploeg van destijds
Mat bij don Pat?quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mathieu bij DSM, willen we dat niet zien?
Die moet dan knechten voor Mayerhofer in Vlaanderen omdat ze dat hem nou eenmaal beloofd hebenquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mathieu bij DSM, willen we dat niet zien?
Zonder Evenepoel was dat geen verkeerde optie geweest.quote:
Bovendien was dit toch wel een stevige etappe met 4 x 3km aan 7%. Mathieu is eerder een type Sagan dan een type Alaphilippe.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Mathieu zit toch prima op zijn plek bij Alpecin, maar mensen verwachten dat hij in elke wedstrijd wint (of om de overwinning strijdt). We hebben het in het geval van MvdP zelfs over een minder jaar (2022) terwijl hij RvV wint, een GIro-etappe wint met een paar dagen in het roze en podium haalt in MSR.
Ik ben er van overtuigd dat hij later in het voorjaar rond RvV er wel weer staat.
Sagan zou in z’n goede tijd een etappe als vandaag wel vrij makkelijk overleefd hebben, denk ik. En Mathieu toch ook wel, maar misschien voelde hij dat het niet goed genoeg zou zijn voor winst en daarom ook geen poging deedquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien was dit toch wel een stevige etappe met 4 x 3km aan 7%. Mathieu is eerder een type Sagan dan een type Alaphilippe.
Sagan kwam in de Waalse Klassiekers (waar je deze etappe mee kunt vergelijken) eigenlijk altijd tekort. Hij was meer de man van het Vlaamse werk en de sprints in middelgrote groepen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sagan zou in z’n goede tijd een etappe als vandaag wel vrij makkelijk overleefd hebben, denk ik. En Mathieu toch ook wel, maar misschien voelde hij dat het niet goed genoeg zou zijn voor winst en daarom ook geen poging zou doen
Sagan heeft amper Waalse klassiekers gereden. 2x WP en 0x Luik. Als je de Amstel mee wilt rekenen is hij daar een keer derde en een keer vierde geworden, na een volledig voorjaar van Tirreno, Sanremo, kasseienklassiekers tot aan Amstel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sagan kwam in de Waalse Klassiekers (waar je deze etappe mee kunt vergelijken) eigenlijk altijd tekort. Hij was meer de man van het Vlaamse werk en de sprints in middelgrote groepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:17 schreef Pistolero het volgende:
Zal Wilco vandaag met behulp van de Jumbonus en Foodcoach-app dan eindelijk zijn eerste WT-zege pakken?Tweede achter Hindley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik wel echt met stoelen gooien denk ik.
Zal Wilco vandaag met behulp van de Jumbonus en Foodcoach-app dan eindelijk zijn eerste WT-zege pakken?Zal hij dit jaar de 150 aantikken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Wind ja?quote:
Zal Wilco vandaag met behulp van de Jumbonus en Foodcoach-app dan eindelijk zijn eerste WT-zege pakken?Hij viel gisteren in de laatste 500 meter aan maar dat duurde een seconde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met wind lijkt het mij juist een stuk spannender. Haal liever dan de toeschouwers op de laatste twee kilometer van de berg weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wind ja?
Het gemak waarmee tegenwoordig parcoursen worden ingekort/aangepast is echt heel treurig.
Als Wout had gewild, was dat net zo spannend geweest als de Tourquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:44 schreef Idisrom het volgende:
Even iets compleet anders. Ik vind de puntentelling voor de puntentrui in de Tirreno spannender dan in de Tour de France. Jasper Philipsen heeft nu 22 punten. De nummers twee en drie hebben elk nu 15 punten en de nummer vier Fabio Jacobsen heeft nu 14 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |