quote:Op zondag 5 maart 2023 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
Als Gilding een major wint stop ik met darts kijken hoor. Mijn god
Dag vrienden!quote:
Omdat jij dat originele bericht ook gequote hadquote:
Om te voorkomen dat hij ging edittenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Omdat jij dat originele bericht ook gequote had
Hier ga je nachtmerries van krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nooit meer darts...
Dat dit de laatste wedstrijd is geweest die ik ga zien. Vreselijk..
quote:
Eens. Toch mooi man dat Gilding wint. Smerig constant altijd ala Wadequote:Op zondag 5 maart 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is gewoon mooi.
Als je teksten als "Ik ga nooit meer darts kijken" produceert, ben je geen liefhebber.
Het is ook maar een grapje. Ik kijk al zolang, en er hebben wel meer vreselijke spelers grote toernooien gewonnen. Maar Gilding...dat is wel echt een dieptepunt voor de sport. En ook voor v Gerwenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is gewoon mooi.
Als je teksten als "Ik ga nooit meer darts kijken" produceert, ben je geen liefhebber.
Hoezo is Gilding een dieptepunt? De man gooit al jaren in de subtop mee en is een hele goede speler en vooral heel constant.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is ook maar een grapje. Ik kijk al zolang, en er hebben wel meer vreselijke spelers grote toernooien gewonnen. Maar Gilding...dat is wel echt een dieptepunt voor de sport. En ook voor v Gerwen
Dat is heel knap. Kun je jezelf ook niet aanleren ofzo.quote:Op maandag 6 maart 2023 00:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat dit wel klopt. Lijkt me ook zo'n type die totaal niet nerveus is.
Er is helemaal geen dieptepunt voor de sport. Spelers als Price zijn een dieptepunt voor de sport.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is ook maar een grapje. Ik kijk al zolang, en er hebben wel meer vreselijke spelers grote toernooien gewonnen. Maar Gilding...dat is wel echt een dieptepunt voor de sport. En ook voor v Gerwen
Heerlijk onnozel figuur 'ik wist niet dat Van Gerwen 170 uitgooide'quote:Op maandag 6 maart 2023 00:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat dit wel klopt. Lijkt me ook zo'n type die totaal niet nerveus is.
Oke, dat is waar. Een beetje zoals Dolan. Tja, dan kan je natuurlijk een keer zo'n toernooi met open loting winnen. Zijn loting waren allemaal spelers buiten de top 24, behalve Gerwen.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo is Gilding een dieptepunt? De man gooit al jaren in de subtop mee en is een hele goede speler en vooral heel constant.
Ik woensdag weer eredivisie maat. En nou ga ik je slopenquote:Op maandag 6 maart 2023 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is helemaal geen dieptepunt voor de sport. Spelers als Price zijn een dieptepunt voor de sport.
Darten is het simpelste en leukste wat er is. Dat plezier heb ik bij iedere simpele wedstrijd die ik op TV kijk, en donderdag ga ik met plezier weer naar de kroeg om een Eredivisiewedstrijdje te gooien.
Voor de vakantie 120, 111 finish en 7-2 winst. Benieuwd hoe het armpje donderdag zwaait.quote:Op maandag 6 maart 2023 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik woensdag weer eredivisie maat. En nou ga ik je slopen
Nee joh, Price is een spectaculaire speler. Brengt veel energie en dat kijkt lekker weg.quote:Op maandag 6 maart 2023 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is helemaal geen dieptepunt voor de sport. Spelers als Price zijn een dieptepunt voor de sport.
Darten is het simpelste en leukste wat er is. Dat plezier heb ik bij iedere simpele wedstrijd die ik op TV kijk, en donderdag ga ik met plezier weer naar de kroeg om een Eredivisiewedstrijdje te gooien.
Wij spelen 10 puntenquote:Op maandag 6 maart 2023 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor de vakantie 120, 111 finish en 7-2 winst. Benieuwd hoe het armpje donderdag zwaait.
Wij round-robin, vier singles (first to 4) en vier koppels (701, first to 3)quote:Op maandag 6 maart 2023 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij spelen 10 puntendom systeem genot
Wij 2x bierronde dus je kan 5-5 spelen. Beker is iedere leg 1 punt en bo19 legs totaal dus bo3 koppels etc. Liggen we al uit. Moest twee spelers uit de derde divisie laten invallenquote:Op maandag 6 maart 2023 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wij round-robin, vier singles (first to 4) en vier koppels (701, first to 3)
In de beker mogen we zelf systeempjes bepalen. In de achtste finale daar een 170-finish gegooid #genot
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 6 maart 2023 00:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee joh, Price is een spectaculaire speler. Brengt veel energie en dat kijkt lekker weg.
Verder true, iedereen is anders. Spelers die heel ingetogen zijn, en traag gooien, zijn moeilijke tegenstanders voor v Gerwen. Al kan hij daar doorgaans wel goed mee omgaan. Hij was gewoon duidelijk een beetje op.
Gooi jij bij DBMN ouwe reus?quote:Op maandag 6 maart 2023 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wij round-robin, vier singles (first to 4) en vier koppels (701, first to 3)
In de beker mogen we zelf systeempjes bepalen. In de achtste finale daar een 170-finish gegooid #genot
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Ondertussen kunnen we genieten van de comeback van Wessel "The Gambler" Nijman die vandaag met iedereen de vloer aanveegt.
Nee, dit kan niet. En 'relatief onbekend', voor de NOS zeker.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/l/2466388
Modale Engelsman
Arme Bradley tegen de extreme darteritus van Van Bijnen.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Ondertussen kunnen we genieten van de comeback van Wessel "The Gambler" Nijman die vandaag met iedereen de vloer aanveegt.
Roes vervelend ventje. Bijnen GENOTquote:Op maandag 6 maart 2023 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Arme Bradley tegen de extreme darteritus van Van Bijnen.
Hij doet sinds kort langzaam mee in de Eredivisie in de regio hier. Zes keer 180 laatst op een avond, uitslovertje.
quote:‘The Hurricane’ strandde in de zesde ronde, nadat hij landgenoot Mike De Decker had uitgeschakeld. Daarbij gaf Huybrechts een kopstoot aan het bord, met een wonde tot gevolg.
Nou ja, voor de mensen die alleen de TV toernooien volgen is hij ook wel relatief onbekend. Als hij al mee mag doen ligt hij er doorgaans in de eerste ronde uit. Het is ook nog eens een hele saaie speler, dus valt niet op. Alleen op de UK Open heeft hij wel al eerder wat laten zien (halve finale 2015 iig). Ik ken hem uiteraard, maar voor de gemiddelde darts kijker is hij wel relatief onbekend.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. En 'relatief onbekend', voor de NOS zeker.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Colin Lloyd deed dit overtuigender
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |