Hela vervangen door Remia en dan is dit een uitstekende post.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hela curry gewürz genot
Alle andere curries en ketchups moeten de vuilbak in
Ga begeleid wonen, halve gare, laat je behandelen voor je ziektequote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hela vervangen door Remia en dan is dit een uitstekende post.
Hele emmelquote:Op zondag 5 maart 2023 19:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ga begeleid wonen, halve gare, laat je behandelen voor je ziekte
Remia
Bullshit.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
In Nederland is vragen om ketchup = tomatenketchup krijgen.
Best opmerkelijk dat je op moet zoeken dat België echt bestaat.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken maar het bestaat dus echt. België
Echt hè. Ligt zelfs naast Nederland toch?quote:Op zondag 5 maart 2023 22:36 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Best opmerkelijk dat je op moet zoeken dat België echt bestaat.
Met de juiste oriëntatie ligt alles naast Nederland.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Echt hè. Ligt zelfs naast Nederland toch?
Er is geen rechtgeaarde Nederlander die je curry geeft als je om ketchup vraagt man 😂quote:Op zondag 5 maart 2023 20:54 schreef YStec het volgende:
[..]
Bullshit.
Ligt maar net aan bij wie je het koopt en vast ook aan de regio. Ik heb een aantal keren curry gekregen terwijl ik specifiek om ketchup heb gevraagd (geef altijd specifiek aan dat ik ketchup wil i.p.v. curry bij mijn speciaal wanneer ik patat koop).
Wedden dat jij ook hola zegt, tegen Hela?quote:Recept Currysaus/Kruidenketchup
5 volle eetlepels ketchup,
Theelepel suiker,
Afgestreken theelepel gemberpoeder, Djahè.
Halve theelepel citroengras, Sereh.
Halve theelepel uienpoeder,
Een paar draaien knoflook uit de molen. Of een halve theelepel poeder.
Een keer stuiven met kaneel,
2 keer schudden met cayennepeper,
en één keer met kruidnagel.
dat is iig te vreten i.t.t ketchup zooiquote:Op maandag 6 maart 2023 09:10 schreef Fugazi_ het volgende:
Welke mongool wil er überhaupt curry bij z’n patat
als je curry ketchup vraagt snap ik de verwarring misschien nog, maar wie noemt het zoquote:Op zondag 5 maart 2023 22:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Er is geen rechtgeaarde Nederlander die je curry geeft als je om ketchup vraagt man 😂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |