Hela vervangen door Remia en dan is dit een uitstekende post.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hela curry gewürz genot
Alle andere curries en ketchups moeten de vuilbak in
Ga begeleid wonen, halve gare, laat je behandelen voor je ziektequote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hela vervangen door Remia en dan is dit een uitstekende post.
Hele emmelquote:Op zondag 5 maart 2023 19:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ga begeleid wonen, halve gare, laat je behandelen voor je ziekte
Remia
Bullshit.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
In Nederland is vragen om ketchup = tomatenketchup krijgen.
Best opmerkelijk dat je op moet zoeken dat België echt bestaat.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken maar het bestaat dus echt. België
Echt hè. Ligt zelfs naast Nederland toch?quote:Op zondag 5 maart 2023 22:36 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Best opmerkelijk dat je op moet zoeken dat België echt bestaat.
Met de juiste oriëntatie ligt alles naast Nederland.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Echt hè. Ligt zelfs naast Nederland toch?
Er is geen rechtgeaarde Nederlander die je curry geeft als je om ketchup vraagt man 😂quote:Op zondag 5 maart 2023 20:54 schreef YStec het volgende:
[..]
Bullshit.
Ligt maar net aan bij wie je het koopt en vast ook aan de regio. Ik heb een aantal keren curry gekregen terwijl ik specifiek om ketchup heb gevraagd (geef altijd specifiek aan dat ik ketchup wil i.p.v. curry bij mijn speciaal wanneer ik patat koop).
Wedden dat jij ook hola zegt, tegen Hela?quote:Recept Currysaus/Kruidenketchup
5 volle eetlepels ketchup,
Theelepel suiker,
Afgestreken theelepel gemberpoeder, Djahè.
Halve theelepel citroengras, Sereh.
Halve theelepel uienpoeder,
Een paar draaien knoflook uit de molen. Of een halve theelepel poeder.
Een keer stuiven met kaneel,
2 keer schudden met cayennepeper,
en één keer met kruidnagel.
dat is iig te vreten i.t.t ketchup zooiquote:Op maandag 6 maart 2023 09:10 schreef Fugazi_ het volgende:
Welke mongool wil er überhaupt curry bij z’n patat
als je curry ketchup vraagt snap ik de verwarring misschien nog, maar wie noemt het zoquote:Op zondag 5 maart 2023 22:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Er is geen rechtgeaarde Nederlander die je curry geeft als je om ketchup vraagt man 😂
Jij moet zelf eens onderzoek gaan doen:quote:Op zondag 5 maart 2023 22:36 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Best opmerkelijk dat je op moet zoeken dat België echt bestaat.
Nog nooit in België gekomen?quote:Op maandag 6 maart 2023 01:17 schreef leolinedance het volgende:
Hela ketchup is dikke prima. Maar toch niet op je frietenDaar moet mayonaise of misschien satesaus op
Ja, het is ook gewoon tomatenketchup met wat kerrie, chili en peper.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:43 schreef herverwijderd het volgende:
Maar wie noemt het dan ook "curry ketchup"? Is dat de officiële naam ofzo?
Kom vaak zat in België. Maakt het niet minder achterlijk .quote:Op maandag 6 maart 2023 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nog nooit in België gekomen?
In België doen ze niet anders dan ketchup op de frieten
Ik verkeer al mijn hele leven op voornaambasis met Curry dus ik had geen idee wat zijn achternaam was.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ja, het is ook gewoon tomatenketchup met wat kerrie, chili en peper. [ afbeelding ]
Mijn zwager zuipt niets anders dan echte Coca Cola, een ander merk laat die gewoon staanquote:Op maandag 6 maart 2023 12:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Mij maakt dat merkgelul niks uit.
De goedkoopste paupermerken zijn wat dat betreft vaak de beste.
Toegegeven, was en is nog steeds de beste.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:48 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Mijn zwager zuipt niets anders dan echte Coca Cola, een ander merk laat die gewoon staan![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 6 maart 2023 01:17 schreef leolinedance het volgende:
Hela ketchup is dikke prima. Maar toch niet op je frietenDaar moet mayonaise of misschien satesaus op
Niet waar. Hier is het ook ketchup of curry ketchup.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
In Nederland is vragen om ketchup = tomatenketchup krijgen.
In België en Duitsland is vragen om ketchup = curryketchup/currygewürz krijgen
Ik heb dit door schande en schaamte geleerd.
In het Westen misschienquote:Op maandag 6 maart 2023 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nog nooit in België gekomen?
In België doen ze niet anders dan ketchup op de frieten
Idd, zeg gewoon curry. Het is niet alsof ie dan met Indiase curry komt aanzettenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als je curry ketchup vraagt snap ik de verwarring misschien nog, maar wie noemt het zo
Patat speciaal met ketchup bestellenquote:Op zondag 5 maart 2023 20:54 schreef YStec het volgende:
[..]
Bullshit.
Ligt maar net aan bij wie je het koopt en vast ook aan de regio. Ik heb een aantal keren curry gekregen terwijl ik specifiek om ketchup heb gevraagd (geef altijd specifiek aan dat ik ketchup wil i.p.v. curry bij mijn speciaal wanneer ik patat koop).
Daar staat toch kruiden ketchup en geen curry ketchup? Ik ken de kreet curry ketchup ook niet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik ook aannemen dat die persoon ketchup wil.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ja, het is ook gewoon tomatenketchup met wat kerrie, chili en peper. [ afbeelding ]
Curry op mijn patat of frikandel speciaal, ketchup op mijn hamburger.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb eigenlijk de luxe dat ik alles wel lust. tomatenketchup of curry, maakt niet echt uit.
Nee, joh!quote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hela curry gewürz genot
Alle andere curries en ketchups moeten de vuilbak in
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 05:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik ken de kreet curry ketchup ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je meer uit op de scherpe van de snackbar.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:04 schreef marc0871 het volgende:
Ik maak mijn eigen curry/kruidenketchup, van ketchup en een handjevol specerijen.
[ afbeelding ]
ReceptBij de tweede keer overweeg ik plots wél om dit recept over te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je meer uit op de scherpe van de snackbar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gewoon doenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de tweede keer overweeg ik plots wél om dit recept over te nemen.
Ja, die grap heb je ook al gemaakt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Echt waar, ik maak geen grap. Gewoon lekker.
Smaak! Bom!!
Niet die weeig zoete plakzooi van Hela.
Daar zeg jij voortaan ook 'hola' tegen.
Ik koop het tenminste niet meer.
Is gewoon een goeie grap.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die grap heb je ook al gemaakt.
lekker hoor, suikersiroop!quote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Remia.quote:
Echt niet.. Hela is it... Hela it is..quote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bestelt patat.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:16 schreef einzeinz het volgende:
Mensen die het verschil niet snappen/kennen tussen Ketchup en Curry Ketchup.
Bestel ik frietpatat en vraag ik curry ketchup als saus. Geef hem zelf nog extra geld mee voor de moeite dat hij doet. Komt die gozer terug met tomatenketchup op de friet. Dat is toch niet wat ik vraag?
Echt man!!!
Staat trouwens los van mijn naam!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |