abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 5 maart 2023 @ 09:49:35 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_208247475
FORT WASHINGTON - Donald Trump is „de enige presidentskandidaat die de Verenigde Staten kan redden van de oorlogszuchtige Democraten en imbeciele Republikeinen”. Dat heeft de ex-president zaterdag gezegd op de jaarlijkse conservatieve conventie, die in voorsteden van Washington werd gehouden. Hij waarschuwde er ook voor een derde wereldoorlog, die hij naar eigen zeggen kan voorkomen.

Trump, die zijn kandidatuur voor de presidentsverkiezingen van 2024 afgelopen november officieel aankondigde, spaarde tijdens zijn toespraak - die een uur en 40 minuten duurde - niets of niemand. „We hadden een Republikeinse partij die geleid werd door monsters, neoconservatieven, globalisten, fanatieke aanhangers van open grenzen en imbecielen”, aldus de ex-president, die ook verschillende van zijn partijgenoten bij naam noemde.

De Amerikaanse kiezers zijn het, volgens Trump, beu om in een land te leven van „politieke dynastieën geworteld in beide partijen, verrotte speciale belangen, Chinaliefhebbende politici en aanhangers van eindeloze buitenlandse oorlogen.” Trump keurde ook de Amerikaanse steun aan Oekraïne openlijk af. „We krijgen een derde wereldoorlog als er niet snel iets gebeurt. Ik ben de enige kandidaat die deze belofte kan doen: ik zal een derde wereldoorlog voorkomen.”

’Crimineel’ Biden
Trump noemde Joe Biden verder een „crimineel” en verklaarde dat zijn administratie „de meeste corrupte uit de geschiedenis is.” „Als je mij terug in het Witte Huis zet, zullen we een vrije natie zijn. We zijn momenteel geen vrij land, we hebben geen vrije pers. We hebben niets dat vrij is”, schreeuwde Trump, die naar eigen zeggen de VS ervan wil behoeden een „vuile communistische nachtmerrie” te worden.

De jaarlijkse conservatieve conventie was tot voor kort de belangrijkste bijeenkomst van conservatieve leiders in de VS, maar ze is intussen quasi volledig opgeslokt door Trumps ’Make America Great Again’-beweging. De editie dit jaar werd gedomineerd door enkele van de meest toegewijde Trumpisten van het land maar werd door veel Republikeinse leiders en potentiële presidentskandidaten overgeslagen.

https://www.telegraaf.nl/(...)oorlog-kan-voorkomen

Megalomaan overtreft zichzelf. _O_ :D :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208247561
Nog een reden om niet op hem te stemmen! Hij maakt het wel makkelijk zo
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208247592
Amerikanen willen liever oorlog, dat zou iedere Amerikaan toch moeten weten.
pi_208247639
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:05 schreef Nober het volgende:
Idd. Onder elke president, behalve Trump volgens mij, is er wel ergens een nieuwe oorlog of interventie geweest..
  zondag 5 maart 2023 @ 10:14:23 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208247655
En Chuck Norris dan? :?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_208247716
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:05 schreef Nober het volgende:
europeanen weten het in ieder geval wel
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208247755
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:11 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Idd. Onder elke president, behalve Trump volgens mij, is er wel ergens een nieuwe oorlog of interventie geweest..
Een raket in Irak laten inslaan om een Iraanse functionaris te liquideren is opeens geen interventie? :')
  zondag 5 maart 2023 @ 10:29:40 #8
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_208247770
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een raket in Irak laten inslaan om een Iraanse functionaris te liquideren is opeens geen interventie? :')
Laat we het een 'speciale militaire operatie' noemen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_208247790
Trump is een meester onderhandelaar, hij kan WW3 voorkomen.
pi_208247808
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:29 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Laat we het een 'speciale militaire operatie' noemen.
Nu het niet te moeilijk maken voor onze toine die de fox leugens net snapt. _O-
  zondag 5 maart 2023 @ 10:37:34 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_208247829
Trump blijkt achteraf bijna altijd gelijk te hebben..
The End Times are wild
  zondag 5 maart 2023 @ 10:38:40 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_208247837
Trump: Ok, je mag Oekraine hebben maar dan stop je!
Poetin: Ok : )
Trump: Ik verdien de nobelprijs voor de vrede!
EU: En wij dan? Wij zijn het hier niet mee ee-
Trump: Bek houden. Jullie doen er niet toe
EU: Ok : (
Trump: En weer gas van Poetin kopen!
EU: Ok : D
pi_208247868
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:37 schreef LXIV het volgende:
insert UN Trump-Germany video.
pi_208247902
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
Nog een reden om niet op hem te stemmen! Hij maakt het wel makkelijk zo
Jij wil een derde wereldoorlog?
pi_208247940
Na zijn leugens en valse beschuldigheden toen hij z'n verlies niet wilde accepteren, moet Trump ver weg worden gehouden van politiek. Een groot gevaar voor de democratie.
Цой жив
  zondag 5 maart 2023 @ 10:52:31 #16
117098 Hathor
Effe niet
pi_208247965
Voor Oekraine zou het rampzalig zijn als die gek inderdaad weer een termijn krijgt. En waarschijnlijk voor Europa ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_208247973
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:49 schreef Zwoerd het volgende:
Na zijn leugens en valse beschuldigheden toen hij z'n verlies niet wilde accepteren, moet Trump ver weg worden gehouden van politiek. Een groot gevaar voor de democratie.
Op weg naar een nieuwe extreem conservatieve rechtse dictatuur erbij op deze wereld.. :')
  Overall beste user 2022 zondag 5 maart 2023 @ 10:53:45 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208247979
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij wil een derde wereldoorlog?
Die is al maanden bezig volgens de Russen. Ze durven toch niks tegen het Westen te doen, Poetin is nu eenmaal een slappeling. En zijn leger blijkt te bestaan uit ongemotiveerde, slecht getrainde dronkenlappen uitgerust met inferieure rommel onder leiding van corrupte en incompetente officieren die tactieken gebruiken uit de tweede wereldoorlog.
Dus gewoon Oekraïne bewapenen zodat ze zelf de Russen hun land uitschoppen. Kost geen drol behalve wat oud afgeschreven spul dat toch al op de lijst om te vervangen of naar de sloop te brengen staat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208247999
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:32 schreef weetjewel5 het volgende:
Trump is een meester onderhandelaar, hij kan WW3 voorkomen.
Door alles op te geven wat je lief is ja
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 maart 2023 @ 10:56:46 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208248001
quote:
De Amerikaanse kiezers zijn het, volgens Trump, beu om in een land te leven van „politieke dynastieën geworteld in beide partijen, verrotte speciale belangen, Chinaliefhebbende politici en aanhangers van eindeloze buitenlandse oorlogen.”
Heeft ie helemaal gelijk in. Het enige puntje is alleen dat ie zelf ook in die categorie valt, maar dan met Rusland in plaats van China.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_208248230
Onzin, ik ben immers de enige die WOIII kan voorkomen, dat weet toch iedereen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 5 maart 2023 @ 11:19:13 #22
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_208248273
Het is natuurlijk wel zo dat veel westerse regeringen momenteel vooral het belang van grote bedrijven en hiermee een kleine groep extreem rijken bedienen.

En in niet westerse landen gaat dit er hetzelfde of zelfs erger aan toe.

Wat dat betreft wordt gaan we over de generaties langzaam steeds meer naar het Russische model met een steeds kleinere middenklasse en een steeds rijker wordende hele kleine groep westerse "oligarchen".

Maar volgens mij doet Trump exact hetzelfde en wil hij graag de rijkste oligarch worden.
Krekker is de bom!
  zondag 5 maart 2023 @ 11:20:09 #23
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_208248286
Helemaal knettâh.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_208248293
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:49 schreef Zwoerd het volgende:
  zondag 5 maart 2023 @ 11:21:42 #25
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_208248312
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:37 schreef LXIV het volgende:
Altijd gelijk absoluut niet. SOMS zegt hij ook wel iets wat klopt en kaart hij een werkelijk probleem aan. SOMS. Maar hij is hier dan doorgaans niet de oplossing voor.

Meestal zo dat dit soort mensen stemmen krijgen door een vernuftige mix van leugens, halve waarheden en waarheden in combi met valse/loze/misleidende beloften
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')