Spelers als Sinistera liggen niet voor het oprapen....daar moet je heel veel geluk mee hebben. Heel de wereld scout op dat soort spelers en Feyenoord heeft toen geluk gehad dat het hem kon halen op jonge leeftijdquote:Op zondag 5 maart 2023 10:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vleugels zijn wel echt matig. Paixao is denk ik ook niet de nieuwe Sinisterra. Dat fijne van Sini mist die gewoon. En dat razendsnelle zie ik ook niet terug. Hopen dat een Slory misschien volgend jaar doorbreekt.
Je zou bijna gaan denken dat er een reden is dat Sini 25 miljoen opleverde en ons hele clubje buitenspelers samen de helft heeft gekost.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Spelers als Sinistera liggen niet voor het oprapen....daar moet je heel veel geluk mee hebben. Heel de wereld scout op dat soort spelers en Feyenoord heeft toen geluk gehad dat het hem kon halen op jonge leeftijd
Bovendien als je aan het eind van het seizoen alles gaat optellen en aftrekken komen we vast wel tot de conclusie dat de buitenspelers een groot aandeel hebben gehad.
De man werkt voor de telegraafquote:
Vergelijking is een beetje krom natuurlijk. De Premier League clubs betalen gewoon enorm. Zo'n Enzo Fernandez is na 5 maanden natuurlijk ook niet 8x zo goed geworden dan die was vergeleken met begin seizoen toen die voor 15 mil werd gekocht.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat er een reden is dat Sini 25 miljoen opleverde en ons hele clubje buitenspelers samen de helft heeft gekost.
Dit is wel heel onsympathiek hoorquote:Dennis van Eersel ziet zelfs nog een voordeel: ''Ik ben blij dat deze eruit komt rollen. In die week heeft Ajax dan ook een zware wedstrijd, dus dat kun je dan tegen elkaar wegstrepen als je kijkt naar het programma. Dat is toch de grootste concurrent voor de titel. De ontmoeting zal gepland worden op donderdag, zodat de bekerweek kan worden afgesloten met de klassieker.''
Tijdens de loting gebeurde nog iets opvallends in de perskamer van Feyenoord. ''Bijna iedereen stond de loting te kijken naast de perskamer toen Oussama Idrissi aan kwam lopen voor de persconferentie. Vervolgens maakten we een interview en na de laatste vraag werd de loting verricht. We vragen daarna wat hij van de loting vond en hij zegt: dat had je net moeten vragen. En hij loopt gewoon weg.''
“Het is goed met je”…quote:Op zondag 5 maart 2023 11:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vergelijking is een beetje krom natuurlijk. De Premier League clubs betalen gewoon enorm. Zo'n Enzo Fernandez is na 5 maanden natuurlijk ook niet 8x zo goed geworden dan die was vergeleken met begin seizoen toen die voor 15 mil werd gekocht.
Wil het hier wel mee eens zijn maar ik heb Feyenoord nog geen enkele wedstrijd dit seizoen zowel aan de bal als zonder een echt hoog niveau zien halen.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze kunnen wel beter dan gisteren en hebben dat ook al laten zien alleen als je zo speelt als gisteren en woensdag ga je nog wel wat punten verspelen.
Ben het zowaar eens met je. De piek lag vorig jaar echt een stuk hoger dan nu.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil het hier wel mee eens zijn maar ik heb Feyenoord nog geen enkele wedstrijd dit seizoen zowel aan de bal als zonder een echt hoog niveau zien halen.
Alhoewel het soms lastig is met al die handbalverenigingen waar we nu tegen moeten.
Maar wel bovenaan staan 3 punten los op Ajax, ik vind het spel niet zo beroerd op wat wedstrijden na, kijk veel liever qua veldspel naar Feyenoord dan dat saaie PSVquote:Op zondag 5 maart 2023 13:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben het zowaar eens met je. De piek lag vorig jaar echt een stuk hoger dan nu.
Als je me de vraag stelt wat de beste pot dit seizoen was dan springt alleen Sturm Graz er echt uit maar daar vloog ook elk schot erin. Verder is het gewoon matig.
Echt? Een Simons is toch veel leuker om naar te kijken dan de voorhoede van Feyenoord. Bij Feyenoord is alleen de slotfase vaak de moeite waard de laatste tijd, verder 80 minuten breien.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar wel bovenaan staan 3 punten los op Ajax, ik vind het spel niet zo beroerd op wat wedstrijden na, kijk veel liever qua veldspel naar Feyenoord dan dat saaie PSV
Simons is ook de enige die soms wat brengt bij PSV, ik kan ervoor de rest niet warm van wordenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Echt? Een Simons is toch veel leuker om naar te kijken dan de voorhoede van Feyenoord. Bij Feyenoord is alleen de slotfase vaak de moeite waard de laatste tijd, verder 80 minuten breien.
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Echt? Een Simons is toch veel leuker om naar te kijken dan de voorhoede van Feyenoord. Bij Feyenoord is alleen de slotfase vaak de moeite waard de laatste tijd, verder 80 minuten breien.
Vind PSV ook niet geweldig hoor.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Simons is ook de enige die soms wat brengt bij PSV, ik kan ervoor de rest niet warm van worden
Ze zijn ook 2 keer weggespeeld door PSV. Zelfs met 10 man wist PSV te scoren.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje onzin natuurlijk, Feyenoord was de betere ploeg in de Kuip en dat weet jij ook wel. Ik vond het in Eindhoven wel een kansloze pot van Feyenoord ja, echt weggespeeld.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze zijn ook 2 keer weggespeeld door PSV. Zelfs met 10 man wist PSV te scoren.
Maar laat Feyenoord nog maar even genieten van plek 1, zijn ze natuurlijk niet gewend. het is ze gegund.
2 keer weggespeeld door PSV? Naar welke TV heb je gekeken, of met de rug naar het veld gestaan in het stadionquote:Op zondag 5 maart 2023 13:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze zijn ook 2 keer weggespeeld door PSV. Zelfs met 10 man wist PSV te scoren.
Maar laat Feyenoord nog maar even genieten van plek 1, zijn ze natuurlijk niet gewend. het is ze gegund.
De bevestiging van dom PSV volk deze userquote:Op zondag 5 maart 2023 13:36 schreef Slobeend het volgende:
PSVCL is terug, daar zaten we echt op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |