Volgens mij is juist na de titel van Rosberg ervoor gekozen om niet met 2 gelijkwaardige coureurs meer te gaan racen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders en Mercedes heeft in het verleden al bewezen dat ze geen coureurs voortrekken, kijk maar naar de titel van Rosberg.
Ze hadden helemaal geen keus, Rosberg stopte er onverwacht mee dus van armoe maar Bottas genomen en toen was de discussie over wie de betere was wel klaar, dat het nooit spannend tussen die 2 is geworden ligt dus aan Bottas en niet aan het team.quote:Op zondag 5 maart 2023 06:53 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij is juist na de titel van Rosberg ervoor gekozen om niet met 2 gelijkwaardige coureurs meer te gaan racen.
Dit gevoel heb ik ook, maar dan bij Leclercquote:
Ik bij Perezquote:Op zondag 5 maart 2023 09:42 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik ook, maar dan bij Leclerc
Er is een uniek grote en uniek lange dominantie gecreeerd voor een Britse coureur met een 'internationale' uistraling. De grootsheid van de Mercedes is gemarketed als de grootsheid van Hamilton door Mercedes, want dat verkoopt wel, en dat verkoopt Mercedessen en dat verkoopt de F1. Daarom is ons wijs gemaakt dat we blij moesten zjin met die saaie seizoenen want we waren een groot kampioen aan het aanschouwen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan laten we het er nu maar op houden "George Russell is een prima/goede/juiste/perfecte 2e coureur tegenover een superster"? Binnen de hiërarchie van de F1 gezien, dan.
Als je je eenmaal presenteert als bedachtzaam en verstandig kun je niet meer terug. Als je meteen binnenkomst als heethoofdige flapuit dan kom je met veel meer weg. Dan is het je karakter, als Russell zich nu stevig uitlaat is het de situatie, en dan heb je een mediarel.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker en dat herken ik ook wel in 'm, maar tóch (mss net als Whiskers?) gun ik die vent wat anders![]()
![]()
Nu is het vaak een beetje een ja-knikker. Net-niks, zeg maar - lol![]()
Maar goed, F1-coureurs zijn niet allemaal heethoofden à la Felipe Massa en Fernando Alonso, of ijskonijnen als Kimi Raikkonen of Mika Hakkinen
"That's dangerous driving man."quote:Op zondag 5 maart 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of Hamilton. 'He just drove into me, man!'
Die hebben het toch altijd fout dus dat missen we niet, ik dacht gelezen te hebben soft-hard-soft als beste optiequote:Op zondag 5 maart 2023 10:06 schreef XL het volgende:
Pirelli is laat met de tweets over bandensets per coureur en mogelijke strategie. Zijn er nog andere bronnen hiervoor?
Dit is wel de uitspraak van het weekendquote:“They gained two seconds in half a year and their car is half ours from the engine, gearbox and the rear suspension,” said Mercedes’ team principal Toto Wolff
De andere helft is dus veel beter als die bolderkar.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is wel de uitspraak van het weekend
stikjaloersquote:Op zondag 5 maart 2023 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Mercedes buiten de top 5 blijft dit seizoen kunnen we weer heerlijke TV verwachten van zakenman Toto die daar heel goed mee om kan gaanquote:
Dan heb je naast Günther een tweede komediantquote:Op zondag 5 maart 2023 10:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als Mercedes buiten de top 5 blijft dit seizoen kunnen we weer heerlijke TV verwachten van zakenman Toto die daar heel goed mee om kan gaanMisschien kijk ik volgend jaar dan wel DtS, als komedie
Shitboxquote:Op zondag 5 maart 2023 10:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft Toto al excuses aangeboden aan Hammie?
Ik ben blij dat iemand met gewicht dit openlijk benoemt. De transformatie van AM is bijzonder opmerkelijkquote:Op zondag 5 maart 2023 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Yuki is wel heerlijk daar, met zijn standaarddeviatie van 1,5 seconde op snelle rondesquote:Op zondag 5 maart 2023 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar het resultaat van Hülk in de race en hoe lang het duurt voordat AlphaTauri hun knakenbak fikst. Dat team is in de afgelopen tijd snel achteruit gehobbeld
Ze noemen het niet voor niets "de groene Red Bull"quote:Op zondag 5 maart 2023 10:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De andere helft is dus veel beter als die bolderkar.
Straks hebben we het hele veld met "<insert colour here> Bull":Pquote:Op zondag 5 maart 2023 11:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze noemen het niet voor niets "de groene Red Bull"
Ik had wel verwacht dat ze stappen zouden maken, niet dat ze voor Mercedes zouden zitten, dat ligt dan toch aan Mercedes.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand met gewicht dit openlijk benoemt. De transformatie van AM is bijzonder opmerkelijk
Had je al gezegd. En het is nog steeds onzin. Ik zeg toch ook niet dat Max Lewis van de baan gaat rammen? (Zoals die in 2018 deed)quote:
quote:
na de zomer de black Astonquote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Straks hebben we het hele veld met "<insert colour here> Bull":P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |