Ja, dat staat er. Maar kheb er nog nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:16 schreef vosss het volgende:
[..]
TIJDENS de races? Dat staat er namelijk uitdrukkelijk bij dat er tijdens de race slechts 1 stream mogelijk is.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Piastri al spijt hebben dat ie bij mcLaren heeft getekend ipv bij Alpine
Een zwaluw..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Piastri al spijt hebben dat ie bij mcLaren heeft getekend ipv bij Alpine
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:16 schreef vosss het volgende:
[..]
TIJDENS de races? Dat staat er namelijk uitdrukkelijk bij dat er tijdens de race slechts 1 stream mogelijk is. Of in elk geval op 1 apparaat. En soms heb ik er 2 nodig. Dus ja. Dan mis je ziggo wel.
4k ook trouwens. Goddomme, deze gare kwaliteit koop ik geen 100 inch voor wat is dit
Lance goes for a stroll.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:23 schreef Ferdii het volgende:
Stroll nog een keer track limits zou leuk zijn
Dat is al een tijdje zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:24 schreef Sally het volgende:
Damn, beeld blijft weer eens achter op de Live TIming app... Zucht.
Dan zie ik al eerder op de telefoon wie wat heeft gedaan
Je kan de live timing pauzerenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:24 schreef Sally het volgende:
Damn, beeld blijft weer eens achter op de Live TIming app... Zucht.
Dan zie ik al eerder op de telefoon wie wat heeft gedaan
Is maar een paar racesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:25 schreef Mano_ het volgende:
Moet nog wel ff wennen aan een roze Alpine
Heeft geen zin. Het is maar voor 3 races ofzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:25 schreef Mano_ het volgende:
Moet nog wel ff wennen aan een roze Alpine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |