Nope, dacht dat aan mijn laptop lagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Flow3r het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid op stream 1 ?
Was het gesprek in de kas..Zoe zat haar make-up te doen. Tijdstip weet ik zo even niet..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]Ik wil bewijs zien dat ze dat heeft gezegd
@:DGK_tegengas aub ?![]()
Was in de kas , Blubberman heeft daar een filmpje vanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:52 schreef Flow3r het volgende:
Zonder censuur is het zelden, maar deze streams zijn wel heel erg bekrompen en kinderachtig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
Dat je op televisie te maken hebt met een soort van kinderslot is logisch maar op de streams hoor je all-in te gaan vind ik
DGK publiceert hier niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:52 schreef Flow3r het volgende:
Neetoch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:58 schreef Harry het volgende:
[..]
DGK publiceert hier niet meer.
Er zijn users geweest die hebben geklaagd dat hij hier linkjes voor zijn filmpjes plaatste.
De Mods gaven geen support voor DGK.
Hij publiceert nog wel op zijn eigen kanaal.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:00 schreef woxxel het volgende:
Babette is bij hem in bed gegaan, omdat ze geluisterd aan t praten waren over een hond ofzo.
Marciano kon haar niet verstaan en zei dat ze bij hem moest komen liggen.
Dit vertelde ze tegen zoe vanochtend in de kas
Iedere weldenkende user supports @DGK_Tegengasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Er zijn users geweest die hebben geklaagd dat hij hier linkjes voor zijn filmpjes plaatste.
Wel weer flink uit verband getrokken maar goedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Neetoch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Over hoe groot hij was he ) ...quote:
Juistquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
[..]
Neetoch?
[..]
Over hoe groot hij was he ) ...
Vanochtend op streams lag babette gewoon echt naast hem hoor!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette lag op haar eigen matras naast het bed van Marciano, zo ook Zoë met haar eigen matras in kamer 3.
Meestal kruipt een hond zelf bij je in bedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:00 schreef woxxel het volgende:
Babette is bij hem in bed gegaan, omdat ze geluisterd aan t praten waren over een hond ofzo.
Je hebt het gesprek niet gezien begrijp ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meestal kruipt een hond zelf bij je in bed
Niet iemand die over een hond wil praten
Niemand niet want het is allemaal weggedraaid zoals gebruikelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt het gesprek niet gezien begrijp ik
Er was duidelijk een aanleiding ,die hond was niet het dingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niemand niet want het is allemaal weggedraaid zoals gebruikelijk
ja en Waylon had erectieproblemen ( geintje)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:00 schreef woxxel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |