ze zei het zelfquote:
Met die vorige keer wilde ze wat meer afstand, zei ze tegen Jasper, duurde 2 dagen en toen waren ze closer dan ooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda zal wel weer spijt hebben net als de vorige keer
en achter willen horen dat Ivorrrrr nie boos is hoor
staat al in de vorige COSquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:34 schreef juul. het volgende:
Kim K heeft weer wat gepost op insta over het gebeuren van gisterenavond, krijg het bericht niet hier heen
ze heeft het een paar keer gezegd, later in de slaapkamer weer of was het de keukenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was het gesprek in de kas..Zoe zat haar make-up te doen. Tijdstip weet ik zo even niet..
dat het voor haar over is en verder gaat met haar proces?quote:
Jef vertelde eerder aan JW en Rupert hoe hij het ervaren heeft.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er gebeurd ik heb het idee dat Moraima het over JEff heeft dat er iets gebeurd zou zijn in bed als zijn er niet was geweest
Kim zegt dat ze ook tegen Jeff gezegd heeft dat dit haar grens was.
Ze stond ook naast de kus ze had het zelf gezien zegt Kim
Er is ook een briefje van Marciano aan KimK gepost hier eerderquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat het voor haar over is en verder gaat met haar proces?
nee ze verduidelijkt nu over wat er gebeurd wasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Je kan de tweet toch kopiëren?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee ze verduidelijkt nu over wat er gebeurd was
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik.Mijn hemel wat een treurig wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Thnxquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jef vertelde eerder aan JW en Rupert hoe hij het ervaren heeft.
Filmpje: https://streamable.com/tqcfay
Mori had ook genoeg opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Dan maakt Moraima er weer een heel ander verhaal van. Die houdt er dus ook wel van om het vuurtje aan te stoken
Nee ze gaat uitleggen wat zij precies heeft gehoord, dat Marciano haar uitnodigde in zijn bed en dat hij haar heeft aangeraakt/ vast heeft gehoudenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij staat er nuquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee ze gaat uitleggen wat zij precies heeft gehoord, dat Marciano haar uitnodigde in zijn bed en dat hij haar heeft aangeraakt/ vast heeft gehouden
We hebben het al gezien , niks gebeurt dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee ze gaat uitleggen wat zij precies heeft gehoord, dat Marciano haar uitnodigde in zijn bed en dat hij haar heeft aangeraakt/ vast heeft gehouden
Waarom niet? Ze is er ook uit geweestquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Waarom ligt Babette de hele tijd in der nest?
Moraima heeft de slappe lach
anders moet ze misschien wat doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik.Kim kan beter hier komen Cossen dan streamverhalen op Insta zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het vast over Sas?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders moet ze misschien wat doen
Alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kim kan beter hier komen Cossen dan streamverhalen op Insta zetten
omdat babel moe is van het roddelen en lullenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Logischquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat babel moe is van het roddelen en lullen
waarom is dat treurig?quote:
Omdat ze zich baseert op streams ? En waarschijnlijker omdat Bep en Marciano in één bed hebben geslapen wat blijkbaar al vreemdgaan isquote:
6 maanden is nog lang, Babs en Marciano kunnen nog héel dicht naar elkaar toegroeienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ze zich baseert op streams ? En waarschijnlijker omdat Bep en Marciano in één bed hebben geslapen wat blijkbaar al vreemdgaan is
jij baseert je beeldvorming toch ook op de streams? waarom mag zij dat niet. En als zij dat in 1 bed slapen te ver vindt gaan dan mag dat toch? Ik zie er niets triests in. Als ze zou gaan schelden zoals ze in de loods deed, dat zou ik pas triest vinden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ze zich baseert op streams ? En waarschijnlijker omdat Bep en Marciano in één bed hebben geslapen wat blijkbaar al vreemdgaan is
Er is toch niets gebeurdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij baseert je beeldvorming toch ook op de streams? waarom mag zij dat niet. En als zij dat in 1 bed slapen te ver vindt gaan dan mag dat toch? Ik zie er niets triests in. Als ze zou gaan schelden zoals ze in de loods deed, dat zou ik pas triest vinden.
Dat zou het zijn, vreselijk naar mens is het.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat babel moe is van het roddelen en lullen
hoeft toch ook niet. Als zij het in bed liggen van babs en marciano niet goed vindt is dat toch haar goed recht? Ik heb marciano ook horen zeggen dat ze alleen maar hebben liggen kletsen. Misschien had ze meer loyaliteit verwacht. In Kim's wereld is dat niet naar andere vrouwen kijken of aanraken.quote:
Whutt? okayquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet. Als zij het in bed liggen van babs en marciano niet goed vindt is dat toch haar goed recht? Ik heb marciano ook horen zeggen dat ze alleen maar hebben liggen kletsen. Misschien had ze meer loyaliteit verwacht. In Kim's wereld is dat niet naar andere vrouwen kijken of aanraken.
Omdat ze als de eerste de beste puber haar liefdesperikelen op sm moet plaatsen vind ik ook behoorlijk zielig.quote:
Echt en volgens mij zei hij net ook tijdens het draaien vanochtend.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:02 schreef greysbones het volgende:
mijn god Jappie de hele dag al aan de drank???
schenkt zichzelf even weer een mok wijn in
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:03 schreef greysbones het volgende:
Jappie zijn bende van ellende valt helemaal uit elkaar
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt en volgens mij zei hij net ook tijdens het draaien vanochtend.
Maar daar ben ik niet zeker van.
Na dat gifje van Spapaars ga ik toch echt denken dat hij een probleempje heeft
Wat doet hij zichzelf aan daar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
het eerste wat hij deed
een glas wijn pakken
net de ogen los
dat was hoe hij is zei hij
ja dan krijg je weer wat maand 2 ook wasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:04 schreef Ebinas het volgende:
Wanda weg of niet maakt ook niet veel meer uit.
Ze wordt de laatste dagen van de stream gehouden
Bep komt de keuken in: ik ben echt zo erg naar de klote
Merkwaardig wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dan krijg je weer wat maand 2 ook was
een maand waarbij je Wanda alleen af en toe door het beeld ziet lopen
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Merkwaardig wel.
Eigenlijk zitten er altijd wel een kroonprins en/of kroonprinses in een rls
dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Jasper kan er weer tegen hij heeft brood en rode wijn
Wordt er niet gekookt vandaag?
Iedereen is brak van gisteren, denk dat ze het met brood moeten doen vandaagquote:
Moeilijk te zien...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:13 schreef Silves het volgende:
Hoop dat iemand dit heeft gezien nu??...Erik naar zijn kluis, duwt iets in zijn zak, loop naar boven en legt het in de onderste kas, en pakt bovenste kast het spel...moet de recorder zijn...
Stream 1 tijd rond de 17 .10 en 17.15 ...
Dat gekwijl van Babette dat Marciano gevraagd heeft aan haar of hij een man voor haar zou zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:18 schreef Charmian het volgende:
dat gegil van eunice is echt niet nodig hoor
Vreeeeeeeselijk ergquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gekwijl van Babette dat Marciano gevraagd heeft aan haar of hij een man voor haar zou zijn
Ze lijkt wel een puber
Beter op zijn slaappkamer te zien..hij gaat de kluis in en je ziet iets ..dan gaat naar Moira wil je een spel spelen..hmm gekke Erik.quote:
Als ze gaat, dan heeft hij alleen Sas en Bern zo ongeveer..mss dat hij daarom steeds meer richting andere gaat?..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:20 schreef greysbones het volgende:
Japster zal in een diep gat vallen mocht Wanda echt gaan
maar ik geloof niet dat die zomaar gaat
Viel mij ook opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie doet behoorlijk vaag over Wanda
Hiervoor in de keuken haalt hij al iets uit z'n zak, stop het er weer in, rommelt daarna wat in de kast in zijn kamer en loopt dan naar die kast bij het managers kantoor. Geen idee wat het is. Hoop in ieder geval niet dat dit gaat zoals met die tondeuse...quote:
Dank je voor het te posten!..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hiervoor in de keuken haalt hij al iets uit z'n zak, stop het er weer in, rommelt daarna wat in de kast in zijn kamer en loopt dan naar die kast bij het managers kantoor. Geen idee wat het is. Hoop in ieder geval niet dat dit gaat zoals met die tondeuse...
Filmpje vanaf de keuken: https://streamable.com/c8h982
Goed beeld voor zijn sponsorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
het eerste wat hij deed
een glas wijn pakken
net de ogen los
dat was hoe hij is zei hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |