Dat zou het zijn, vreselijk naar mens is het.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat babel moe is van het roddelen en lullen
hoeft toch ook niet. Als zij het in bed liggen van babs en marciano niet goed vindt is dat toch haar goed recht? Ik heb marciano ook horen zeggen dat ze alleen maar hebben liggen kletsen. Misschien had ze meer loyaliteit verwacht. In Kim's wereld is dat niet naar andere vrouwen kijken of aanraken.quote:
Whutt? okayquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet. Als zij het in bed liggen van babs en marciano niet goed vindt is dat toch haar goed recht? Ik heb marciano ook horen zeggen dat ze alleen maar hebben liggen kletsen. Misschien had ze meer loyaliteit verwacht. In Kim's wereld is dat niet naar andere vrouwen kijken of aanraken.
Omdat ze als de eerste de beste puber haar liefdesperikelen op sm moet plaatsen vind ik ook behoorlijk zielig.quote:
Echt en volgens mij zei hij net ook tijdens het draaien vanochtend.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:02 schreef greysbones het volgende:
mijn god Jappie de hele dag al aan de drank???
schenkt zichzelf even weer een mok wijn in
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:03 schreef greysbones het volgende:
Jappie zijn bende van ellende valt helemaal uit elkaar
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt en volgens mij zei hij net ook tijdens het draaien vanochtend.
Maar daar ben ik niet zeker van.
Na dat gifje van Spapaars ga ik toch echt denken dat hij een probleempje heeft
Wat doet hij zichzelf aan daar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
het eerste wat hij deed
een glas wijn pakken
net de ogen los
dat was hoe hij is zei hij
ja dan krijg je weer wat maand 2 ook wasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:04 schreef Ebinas het volgende:
Wanda weg of niet maakt ook niet veel meer uit.
Ze wordt de laatste dagen van de stream gehouden
Bep komt de keuken in: ik ben echt zo erg naar de klote
Merkwaardig wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dan krijg je weer wat maand 2 ook was
een maand waarbij je Wanda alleen af en toe door het beeld ziet lopen
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Merkwaardig wel.
Eigenlijk zitten er altijd wel een kroonprins en/of kroonprinses in een rls
dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Jasper kan er weer tegen hij heeft brood en rode wijn
Wordt er niet gekookt vandaag?
Iedereen is brak van gisteren, denk dat ze het met brood moeten doen vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |