Je zou niet meer posten, want je was er klaar meequote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een week niet gekeken maar wat is er gebeurt ?Wat heeft Marciano gedaan?
Lief doen, iedereen is er wel eens klaar meequote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou niet meer posten, want je was er klaar mee
Ik kreeg er tranen van in mijn ogen en dat was geen medelijden maar omdat ik er zo verschrikkelijk om moest lachen. Wat een dramaqueen is die gast en legt het er ook nog eens erg dik bovenop.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo de poort uit.
Je hebt karakters leuk of minder leuk, maar hij speelt een rol.
Zag gisteren op TV hoe hij bij de poort voor het bordje met Mexx's naam erop stond, het streelde en zei dat hij altijd aan haar denkt.
Wen er maar aan. We hebben bijna meer verkapte streamlocks dan bb op het moment.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef puzziepie het volgende:
Okay, Martin zit alweer in mijn irritatie ding
Ow wacht, wacht, het was niet uitdagend bedoeld. Puzz weet hoe ik het bedoel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lief doen, iedereen is er wel eens klaar mee
Oh ik dacht uit zijn smoelquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Setje72 het volgende:
En dan doet Babette het af als "gewoon" bij vrienden in bed liggen...nou geloof me de eerste die dat bij mijn vent doet stomp ik alle kiezen uit haar smoel,zo normaal vind ik dat niet
Dan heb je niet alles gelezen, mijn glazen bureuablad ontplofte vorige week , tegelijk toen ik me kapot ergerde aan dat gedoe over de inmenging van de febo en dat net had gepost. ik heb niets gevolgd ,want mijn pc was kapot na die ontploffingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou niet meer posten, want je was er klaar mee
Weet ik toch, speelde het mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht, wacht, het was niet uitdagend bedoeld. Puzz weet hoe ik het bedoel.
Dat is fucked upp. Alles weer in order dan? Laptop?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan heb je niet alles gelezen, mijn glazen bureuablad ontplofte vorige week , tegelijk toen ik me kapot ergerde aan dat gedoe over de inmenging van de febo en dat net had gepost. ik heb niets gevolgd ,want mijn pc was kapot na die ontploffing
Dat vind ik lief, er gebeurde zoveel op dat moment, maar mijn pc doet het weer en een weekje niet kijken was ook wel ff lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik kreeg er tranen van in mijn ogen en dat was geen medelijden maar omdat ik er zo verschrikkelijk om moest lachen. Wat een dramaqueen is die gast en legt het er nog eens erg dik op.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:16 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Wen er maar aan. We hebben bijna meer verkapte streamlocks dan bb op het moment.
Yeah rightquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet ik toch, speelde het mee.![]()
Martin weer met shirt aan met Mexx erop, hoe oud is die man? 16?
Zonde!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan heb je niet alles gelezen, mijn glazen bureuablad ontplofte vorige week , tegelijk toen ik me kapot ergerde aan dat gedoe over de inmenging van de febo en dat net had gepost. ik heb niets gevolgd ,want mijn pc was kapot na die ontploffing
Kast was goed , monitor niet, nieuwe gekocht en vandaag nog wat laatste dingetjes aangepast en nu doet hij het weerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is fucked upp. Alles weer in order dan? Laptop?
Mooi zo, mag jij de caps makenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kast was goed , monitor niet, nieuwe gekocht en vandaag nog wat laatste dingetjes aangepast en nu doet hij het weer
Toppie. Maar je hebt dan wel het één en ander gemist. Zou de filmpjes er even op nakijken. Zitten leuke tussenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kast was goed , monitor niet, nieuwe gekocht en vandaag nog wat laatste dingetjes aangepast en nu doet hij het weer
Ik heb nu tijdelijk mijn eettafel als bureau , ik zit te ver van het schermquote:
Die Zooi bemoeit zich ook met alles en iedereen en het moet altijd over seks gaan. Echte puber.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zo was dat vanochtend niet meer.
[ link | afbeelding ]
04-03-23 | #2 | Wakker worden met Babette op een vreemde locatie [27 min 37 sec]
-
O écht? Hij ziet er veel ouder uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet ik toch, speelde het mee.![]()
Martin weer met shirt aan met Mexx erop, hoe oud is die man? 16?
Ik denk dat je op de verkeerde reageert.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik lief, er gebeurde zoveel op dat moment, maar mijn pc doet het weer en een weekje niet kijken was ook wel ff lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |