Ik heb de docu 'tell me who I am' gekeken. Moet nog net het laatste stukje kijken waarin de broer met het geheugenverlies erachter komt wat er in hun jeugd gebeurt is.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent niet verwendklinkt heerlijk. Ik hoop dat het je goed gedaan heeft! Wat heb je gekeken
Is de gids in de war denk ik. Vanmorgen al de lijst van vrijdag aan het maken en daar zag ik wel de Mol maar geen Moltalk op NPO3quote:Op maandag 6 maart 2023 18:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Seizoen is nog niet afgelopen. Klopt niet. Herhaling is donderdag dacht ik.
Oh van gehoord. Blijkt goed te zijn. Veel plezier met het laatste stukjequote:Op maandag 6 maart 2023 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb de docu 'tell me who I am' gekeken. Moet nog net het laatste stukje kijken waarin de broer met het geheugenverlies erachter komt wat er in hun jeugd gebeurt is.
Ja denk het, want zie het ook staan. Er zijn drie afleveringen geweest. Nog drie ge gaan denk ik inclusief die van vandaag.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Is de gids in de war denk ik. Vanmorgen al de lijst van vrijdag aan het maken en daar zag ik wel de Mol maar geen Moltalk op NPO3
Indrukwekkend.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh van gehoord. Blijkt goed te zijn. Veel plezier met het laatste stukje
Snap ik. Weet niet zeker of ik tegen zulke docus kan. Ben nogal overgevoeligquote:
Dat klinkt niet best. Lekker relaxen dan vanavond.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen,
Vandaag even een rotgesprek gehad. Moeten bespreken hoe groot de kans is dat ik de pijp uit ga doordat ik mezelf per ongeluk wat aan doe als ik in de war ben. Ze willen me sneller opnemen daardoor als ik in crisis ben. Ik = niet blij
Vanavond even geen televisie, maar een workshop met bepaalde stiften via een zoommeeting. Nu even een kopje koffie en bijkomen.
Ja top, die ga ik zeker kijken. Vorige Pointer was ook goed over het OV. Jammer aan de ene kant dat het zo uitgekleed is in sommige regio’s. Je kan nooit iedereen tevreden stellen, maar soms is het echt te erg.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
@:StephanL , 21.08; Pointer Special NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/pointer-special
Voor een avond of helemaal?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:26 schreef monkyyy het volgende:
Avond.Avondje vrij, tennisles is afgeschaft
Deze avond, teveel natte sneeuw en regen helaasquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor een avond of helemaal?
Naja... ik woon in "De Volkswijk" van de stad en er rijdt geen bus doorheen. Heel veel mensen hebben hier geen auto, was vroeger een drukke bus, maar die is wegbezuinigd. En ik kan prima een kwartiertje lopen voor een bus buiten de wijk, maar de ouderen hier niet. Of de mensen die dieper in de wijk wonenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja top, die ga ik zeker kijken. Vorige Pointer was ook goed over het OV. Jammer aan de ene kant dat het zo uitgekleed is in sommige regio’s. Je kan nooit iedereen tevreden stellen, maar soms is het echt te erg.
Goedenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |