Zaterdag, zoals altijd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:46 schreef golfer het volgende:
Misschien ook handig als je erbij zet op welke dag dat is?
Welke zaterdag?quote:
Morgen, zie eerste zin van de OP.quote:
Ja, nu staat het er wel bij.quote:
Toen je "Welke zaterdag" postte ook al lang hoor.quote:
Ze heeft er plezier in. 5 stars in GTAquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:02 schreef Felagund het volgende:
Bij de vrouwen doet Puck Pieterse ook mee, net als bij het veldrijden heeft ze een parcoursfilmpje geplaatst op Youtube:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Aguero het volgende:
Het Zesde MonumentGent - Wevelgem sinds Van Aert in 2021?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
Ik mis Sjoerd Bax en de Aliexpressaphilippequote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:46 schreef Felagund het volgende:
Bij Feltet zijn ze er nog niet echt uit:
***** Mathieu van der Poel
**** Julian Alaphilippe, Tom Pidcock
*** Tim Wellens, Matej Mohoric, Aleksandr Vlasov, Tiesj Benoot, Alberto Bettiol
** Jhonatan Narvaez, Andrea Bagioli, Valentin Madouas, Attila Valter, Quinn Simmons, Romain Gregoire, Carlos Rodriguez, Mauri Vansevenant, Lorenzo Rota, Pello Bilbao, Alex Aranburu, Andreas Kron, Sergio Higuita, Alex Aranburu, Alessandro Covi, Rui Costa, Mikkel Honoré, Oscar Onley, Lennard Kämna
* Maxim Van Gils, Brandon McNulty, Diego Ulissi, Thibaut Pinot, Simon Clarke, Georg Zimmermann, Ide Schelling, Patrick Konrad, Andrea Vendrame, Davide Formolo, Magnus Sheffield, Michael Gogl, Samuele Battistella, Waren Barguil, Carlos Verona, Milan Vader, Rune Herregodts, Sven Erik Bystrøm, Quentin Pacher, Seff Cras, Harm Vanhoucke, Alexey Lutsenko, Nans Peters, Toms Skujins, Gijs Leemreize, Sylvain Moniquet, Laurens De Plus, Axel Zingle, Michal Kwiatkowski, Simone Petilli, Robert Stannard, Greg Van Avermaet, Nelson Oliveira, Mads Würtz Schmidt, Gianni Vermeersch, Simone Velasco
Thx, @Rellende_Rotscholier of @Slobeend zou de TT nog kunnen worden veranderd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:26 schreef Chiappucci het volgende:
Mooie OP!
Het is trouwens wel "Strade Bianche" (met een 'e' achteraan)
Dat kan, sluikreclame voor een fietsenmerk staan we natuurlijk niet toe.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Thx, @:Rellende_Rotscholier of @:Slobeend zou de TT nog kunnen worden veranderd.
In het filmpje van Puck lag het er behoorlijk nat bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Gezien de weersomstandigheden wordt het morgen stofhappen
Link?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In het filmpje van Puck lag het er behoorlijk nat bij.
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:02 schreef Felagund het volgende:
Bij de vrouwen doet Puck Pieterse ook mee, net als bij het veldrijden heeft ze een parcoursfilmpje geplaatst op Youtube:
Het kan de besten overkomen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:30 schreef Waterbed het volgende:
Hahahaha, iets te vroeg op zender bij Eurosport
En we krijgen er nog eens Sander bij ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef Faraday01 het volgende:
Beelden van de piazza del campo, strade genot is begonnen
Dat was ook wel de verwachting met de weersvoorspellingen (al blijft het jammer)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Hele andere omstandigheden dan bij de verkenning van Puck
Ze lezen duidelijk niet mee hier.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wel gênant dat ze op zender elkaar vragen of het bianchi of bianche is.
Amateurs daar bij Eurosportquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:53 schreef Faraday01 het volgende:
Kijk eens op de startlijst, Fem doet niet mee!
Wie?quote:
Dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:35 schreef Szura het volgende:
Gaat wel een eind komen die Faulkner denk ik
SD doesnt work is het kanker van het vrouwenwielrennen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:34 schreef Faraday01 het volgende:
Sd zou ook eens wat meer als Jumbo kunnen koersen in plaats van altijd maar een soort catenaccio koersen.
Sd tactiekquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:35 schreef Szura het volgende:
Gaat wel een eind komen die Faulkner denk ik
Niet naar Niek Stubbe en Iris luisteren.quote:
Laten we het hopen voor het altijd onsympathieke SDquote:
Culinair hoogstandje.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Gelijk een lunch erbij trouwens. Broodje bakpao met chili saus (van Go-tan). #viesdik
Vind jij Jumbo-Gewissma sympathiek?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor het altijd onsympathieke SD
Ze koersen tenminste!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vind jij Jumbo-Gewissma sympathiek?
Je mag alles van Jumbo vinden, maar ze maken tenminste wel koers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
80% suiker, lekker manquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Gelijk een lunch erbij trouwens. Broodje bakpao met chili saus (van Go-tan). #viesdik
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je mag alles van Jumbo vinden, maar ze maken tenminste wel koers.
Ze koersen wel een stuk leuker dan dit catenacciowielrennen van SD Worx.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De manier van koersen: jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zal puck wel zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef Mansjester het volgende:
Zit gewoon een Alpecin vooraan peloton
Leek me Puck.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef Mansjester het volgende:
Zit gewoon een Alpecin vooraan peloton
Fenix komt er bekaaid afquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leek me Puck.
Ze heten hier trouwens niet Alpecin.
Dat was briljantquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mavi Garcia verloor ooit 5 minuten in dit stuk
Op zich zou koplacky in het ploegenspel gevangen zetten best leuk zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zeer onsympathieke Demi V.
Dit is geen wegwedstrijd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:49 schreef H.Vviv het volgende:
Pieterse ook op de weg een absolute topper.
Je bent zelf geen wegwedstrijd.quote:
Die vrouwen interesseren mij niksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, wij kijken naar de herhaling van vorig jaar.
Ik dacht dat jij een Thiemeadept was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik pis in m'n broek van het lachen.
Een nep-PVDD-er!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik pis in m'n broek van het lachen.
Vollering alleen gaat het sowieso niet doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:57 schreef Faraday01 het volgende:
Als Vollering op Le Tolfe niet binnen een halve minuut komt, moet ik nog zijn dat ze Faulkner bij haalt.
Zit er niet ook nog een Oostenrijkse voor?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:57 schreef Faraday01 het volgende:
Als Vollering op Le Tolfe niet binnen een halve minuut komt, moet ik nog zijn dat ze Faulkner bij haalt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit er niet ook nog een Oostenrijkse voor?
Voor Faulkner is dit wel leuk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:00 schreef Mykonos het volgende:
Zege voor het onsympathieke ALULA of de al even onsympathieke Demi
Werd ook hoog tijd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Definitief einde tijdperk Van Vleuten.
Faulkner valt ook nog niet echt stil.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:02 schreef Faraday01 het volgende:
Cecilie zou wel eens de lachende derde kunnen worden
Vorig jaar werd ze hier ook geklopt om daarna alles te winnen wat er te winnen valt.. zal nog wel goed komenquote:
Komt nu al klaar ?quote:
Die was ook vrij goed, beter dan dat afwachtende koersen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:07[/e url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/466792]WAvanBuren het volgende:
[..]
Vooral op die “fenomenale” demarrage.
En dan is er ook nog een van Anrooij.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi debuut van Puck bij de grote namen.
Fem lijkt mij nog beter, de rest heeft een probleem.
Die koerst al wel veel meer op de weg dan die andere 2quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan is er ook nog een van Anrooij.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit kan toch niet Johan.
Ze gaan alle twee eerst voor de mountainbike in Parijs, dus de rest heeft nog 1,5 jaar om te oogsten voor de echte overnamequote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi debuut van Puck bij de grote namen.
Fem lijkt mij nog beter, de rest heeft een probleem.
Daar hebben ze in eigen land wel genoeg concurrentie, dat kan al sneuvelen voor de OS er überhaupt zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:09 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ze gaan alle twee eerst voor de mountainbike in Parijs, dus de rest heeft nog 1,5 jaar om te oogsten voor de echte overname
Dat is het ook welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is definitief binnen voor Kopekkie volgens Sporza.
Dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is definitief binnen voor Kopekkie volgens Sporza.
Paard mag winnen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Even afwachten nog wat de stalorders zijn.
Het gat waar ze indook was gigantisch toen ze met haar voorwiel naast het achterwiel van Faulkner kwam.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Door een gat willen wat er niet is
Zo heel raar was dat ook niet gezien de situatie toen. Maar lijkt erop dat Vollering flink gespaard heeft na dat incident met het paard toen ze veel voorsprong verloorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:21 schreef Nober het volgende:
"Kopecký gaat winnen."
- Sporza een half uur geleden
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:25 schreef WAvanBuren het volgende:
De altijd zeer sympathieke Demi Vollering![]()
![]()
![]()
.
Je hoorde wel steeds meer de twijfel in de stem bij mevrouw Pauwels toen ze dichter bij de finish kwamenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:25 schreef Blik het volgende:
Bij Sporza hadden ze dit niet verwacht, wat een stilte opeens
Karrel zou viesmad zijn gewordenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind Demi een trut, maar nadat Sporza al een half uur aan het vieren was is dit erg leuk.
Al pakt Ruben het goed op, dat zou Karrel niet kunnen.
Het is echt eeuwig zonde dat Pozzato al is gestopt. Dan hadden we dit hele voorjaar intens kunnen genieten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind Demi een trut, maar nadat Sporza al een half uur aan het vieren was is dit erg leuk.
Al pakt Ruben het goed op, dat zou Karrel niet kunnen.
Een scenario als deze kan natuurlijk ook net zo goed gebeuren bij Wout en Dylan in dit voorjaar. Weet ook niet of de verhoudingen dan wel helemaal chill zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haat en nijd tussen Vollering en Kopecky?
Bij Jumbo lijkt het vaak al afgesproken. Ik weet niet wat de orders van ploegleiding was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Een scenario als deze kan natuurlijk ook net zo goed gebeuren bij Wout en Dylan in dit voorjaar. Weet ook niet of de verhoudingen dan wel helemaal chill zijn.
Lijkt me niet. Die twee zijn veel meer complementair.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Een scenario als deze kan natuurlijk ook net zo goed gebeuren bij Wout en Dylan in dit voorjaar. Weet ook niet of de verhoudingen dan wel helemaal chill zijn.
Denk dat die er niet waren en ze ervoor moesten zorgen dat 1 van de 2 won (en ze dus Faulkner terug moesten pakken)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij Jumbo lijkt het vaak al afgesproken. Ik weet niet wat de orders van ploegleiding was.
Bij de mannen is seks wel gebruikelijk na een één-tweetje?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:28 schreef Waterbed het volgende:
Zal dit scharen worden in de bus?
Bedoel een één-tweetje moet gevierd worden
Bij Jumbo in de bus zijn de handdoekjes niet aan te slepenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de mannen is seks wel gebruikelijk na een één-tweetje?
Nochtans tranen. Bert is jaloers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:31 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan ze deze hopeloze interviewer eens ontslaan. Ik versta der geen kut van.
Ze gaan altijd tot het gaatje?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bij Jumbo in de bus zijn de handdoekjes niet aan te slepen
Deze moet je even uitleggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:34 schreef DiegoFuser het volgende:
De doperende Chantal Blaak als inspiratiebron
Hij bedoelt met deze post dat Chantal Blaak doping heeft gebruikt.quote:
Hahaha.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij bedoelt met deze post dat Chantal Blaak doping heeft gebruikt.
Als studente is een positief plasje spoorloos verdwenen toen het doorgezet zou moeten worden naar de uciquote:
Oh dit. Ach ja, positief getest in een wedstrijd waarin ze net eindigde voor de brandschone van Vleuten…. Kop in het zand en weer door.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:35 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
https://www.eurosport.nl/(...)3890/story-amp.shtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |