Fijn leven heb je met zo'n levensstijl.quote:
En dan wordt die gearresteerd op de eerste dag van ramadanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Fijn leven heb je met zo'n levensstijl.
mehquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:58 schreef Ali_boo het volgende:
Als je de wet breekt dan zal je idd de gevangenis in gaan. Best wel makkelijk om dit soort 'voorspellingen' te doen
[ x ]
Dat doet echt helemaal niks af aan zijn eigen misdaden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:49 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
meh
Meanwhile, not a single individual from Epstein's client list has been arrested.
zoveel onrecht naar mn strijder
Misdaden? Is hij al veroordeeld dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat doet echt helemaal niks af aan zijn eigen misdaden.
Het is zo simpel, if you can't/won't do the time, don't do the crime.
Strijder voor de zionisten jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:49 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
meh
Meanwhile, not a single individual from Epstein's client list has been arrested.
zoveel onrecht naar mn strijder
De sociale media loopt over van de vrouwelijke seksuele agressie op elke mogelijk manier …quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Strijder voor de zionisten ja
[ afbeelding ]
Nergens veroordeeld dus onschuldig tot het tegendeel bewezen wordquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat doet echt helemaal niks af aan zijn eigen misdaden.
Het is zo simpel, if you can't/won't do the time, don't do the crime.
Geen rare benzine- of zwavelgeur/smaak van je Zippo of lucifer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoor het oprecht voor het eerst
Wat is het idee daarachter?
Dat heb je met een gewone aansteker toch ook niet ?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geen rare benzine- of zwavelgeur/smaak van je Zippo of lucifer.
Die standaardreacties hebben dan ook wel een punt. De beschuldigingen van misdrijven worden bij het doelwit gezocht terwijl bij misdrijven waarvan we weten dat ze zijn gebeurd geen daders worden gezocht.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:12 schreef Mike het volgende:
Je ziet ook meteen overal dezelfde standaardreactie: 'En voor Epsteins misdaden wordt niemand opgepakt!!!'.
Ja, laten we vooral stoppen met andere criminelen oppakken totdat die zaak opgelost is. Kunnen we lang wachten.
Ik denk dat wat je ook van de Tate broers vindt, iedereen wel zou willen dat iedereen in het Epstein-schandaal aangepakt zou worden, maar we hebben geen idee wat daar allemaal speelt en waarom daar geen schot in zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die standaardreacties hebben dan ook wel een punt. De beschuldigingen van misdrijven worden bij het doelwit gezocht terwijl bij misdrijven waarvan we weten dat ze zijn gebeurd geen daders worden gezocht.
Heb je de Russel Brand zaak en de rol van de Britse overheid daarin een beetje gevolgd?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat wat je ook van de Tate broers vindt, iedereen wel zou willen dat iedereen in het Epstein-schandaal aangepakt zou worden, maar we hebben geen idee wat daar allemaal speelt en waarom daar geen schot in zit.
Van de Tate broers weten we voor een groot deel al precies wat ze uitgespookt hebben, omdat ze daar zelf altijd heel duidelijk over geweest zijn in tal van video's. Ook is het niet duidelijk of de beschuldiging dat de misdrijven gezocht worden bij het doelwit klopt...dat maken vooral hun aanhangers ervan.
Hoe dan ook, het heeft geen enkele zin om de zaken met elkaar te vergelijken want je kunt niet zeggen 'Epstein is niet opgelost, dan doen we maar niks meer'.
Alleen in de eerste weken, de laatste tijd weinig meer over gehoord. Ik ben ook geen fan van het mensen aanpakken op zaken die soms wel decennia geleden gebeurd zijn, zeker als er amper bewijs is. Geen idee dus of dat ook hier het geval zal zijn. Het zou me niet verbazen als ze zelf een heel spoor van bewijs hebben achtergelaten, aangezien ze overal hun loverboy-methodes tot in detail uit de doeken doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb je de Russel Brand zaak en de rol van de Britse overheid daarin een beetje gevolgd?
Dat klopt. Is ook een beetje traditie. Je kan een lucifer ook even laten branden, dan is de zwavel ook weg. Cederhout ruikt ook best lekker.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat heb je met een gewone aansteker toch ook niet ?
Ik volg ze niet, maar als er een strafbaar feit is gepleegd dan is de normale gang van zaken dat daar meteen aangifte van wordt gedaan en door de politie wordt onderzocht. Dan zijn juist Tate, Brand, Assange en Trump de uitzondering, in zaken die uitsluitend lijken te bestaan uit een bewering van een vrouw meer dan een of zelfs twee decennia later.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Alleen in de eerste weken, de laatste tijd weinig meer over gehoord. Ik ben ook geen fan van het mensen aanpakken op zaken die soms wel decennia geleden gebeurd zijn, zeker als er amper bewijs is. Geen idee dus of dat ook hier het geval zal zijn. Het zou me niet verbazen als ze zelf een heel spoor van bewijs hebben achtergelaten, aangezien ze overal hun loverboy-methodes tot in detail uit de doeken doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |