Oh, echt? Ja, dan kap ik ermee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:52 schreef White__Tiger het volgende:
Ik vind het jammer dat je de spreuk avada kedavra niet meer kan leren, als je bij de missie een verkeerde keuze hebt gemaakt m.b.t. het goede pad kiezen.
Je hebt maar iets van 5 oude savegames (ik heb zelf niet tussentijds save games gemaakt).quote:
Ik heb het met mijn 1e karakter ook uitgespeeld, ben nu maar met mijn 2e karakter begonnen (evil haha).quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:42 schreef Questular het volgende:
Ik snap echt niet dat ze geen respec optie hebben. Gooi wat geld er tegen aan en kies een andere talent build.
1e character heb ik maar wat gedaan en 2e character een dark arts build. Het verschil was echt enorm.
I see what you did therequote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:34 schreef Troel het volgende:
Daarnaast, waarom zou je die spreuk willen leren? Er is niets donkers en engs buiten Hogwarts.
O dan heb je wel echt vooral de focus op main gelegdquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:43 schreef dimmak het volgende:
Ik heb de main quests uitgespeeld. Nu kijken of ik motivatie heb voor de rest, ik zit op 43% overall.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 13 maart 2023 22:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij al die beesten, hoort daar ook een phoenix en een graphorn bij en zo ja, waar vind je de partner
Ja dat heb ik opgegeven, zoog de lol er uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:33 schreef Mazikeen het volgende:
65 uur / 98% / level 39
En zoek mij rot om de game compleet te maken
jezus hoeveel tijd hebben jullie wel niet haahah. Ik zit nog maar op 46%quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:33 schreef Mazikeen het volgende:
65 uur / 98% / level 39
En zoek mij rot om de game compleet te maken
Hij al een tijdje uit héquote:Op maandag 20 maart 2023 12:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
jezus hoeveel tijd hebben jullie wel niet haahah. Ik zit nog maar op 46%
Hij is al anderhalve maand uit hequote:Op maandag 20 maart 2023 12:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
jezus hoeveel tijd hebben jullie wel niet haahah. Ik zit nog maar op 46%
Ik zit in de 13 jaar onderduiktijd fase. Dit weekend ga ik even losquote:Op maandag 20 maart 2023 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is al anderhalve maand uit he
Kom op, van Lord Voldemort had ik meer verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |