10% erbij op jaquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:59 schreef StateOfMind het volgende:
Zodra je je eigen winkel hebt (die quest schijnt alleen op de PlayStation te zijn, toffe quest wel), dan krijg je daar de beste prijzen.
Heb ik. Maar had niet helemaal gezien dat die prijzen anders warenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:59 schreef StateOfMind het volgende:
Zodra je je eigen winkel hebt (die quest schijnt alleen op de PlayStation te zijn, toffe quest wel), dan krijg je daar de beste prijzen.
Eigenlijk gaat dat hele kostuumpjes systeem nergens over, wel?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
10% erbij op jamaakt eigenlijk geen flausch uit met prijzen van 60 en 90 enzo
Ja, maar is het ook niet allemaal onderdeel van een collectie ofzo. Ik heb een paar van die dingen die nog niet geidentificeerd waren verkocht, hoop niet dat me dat van alles oplossen afhoudt straksquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat dat hele kostuumpjes systeem nergens over, wel?
Gewoon een verkapt currency systeem. Laat me dan goud vinden.
Te veel verschillende pakjes, en je blijft ze maar verkopen.
Ik vind die van collecties door quests en zo nog wel leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar is het ook niet allemaal onderdeel van een collectie ofzo. Ik heb een paar van die dingen die nog niet geidentificeerd waren verkocht, hoop niet dat me dat van alles oplossen afhoudt straks
Dit ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
Op een gegeven moment vond ik geen enkele gear meer die beter was dan wat ik had.
Om de zoveel tijd die zooi weer moeten verkopen begon op een gegeven moment irritant te worden.
Bij al die beesten, hoort daar ook een phoenix en een graphorn bij en zo ja, waar vind je de partnerquote:
Jammer dat dit geen KLB is :pquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:47 schreef Questular het volgende:
[..]
Vaker je zak legen. Is altijd beter.
Ik heb de mijne eindelijk gevonden. Miste er 2 bij de drakenbottenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:45 schreef blessed19 het volgende:
16 kasten gevonden met een vlieg. Paar uur gezocht.
En het resultaat? Een ellendig stuk stof.
Terug naar een oudere savegame?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:52 schreef White__Tiger het volgende:
Ik vind het jammer dat je de spreuk avada kedavra niet meer kan leren, als je bij de missie een verkeerde keuze hebt gemaakt m.b.t. het goede pad kiezen.
En terecht. Je bent evil of je bent t niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:52 schreef White__Tiger het volgende:
Ik vind het jammer dat je de spreuk avada kedavra niet meer kan leren, als je bij de missie een verkeerde keuze hebt gemaakt m.b.t. het goede pad kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |