Ja, ging bij mij vrij makkelijk helemaal in het begin.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
Hoe?
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze gehaald?
Ja, dit herken ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik ook echt aanraden. Ondanks dat ik het geen hele leuker afsluiter vond. Is sinds ik klaar ben met die quest, al mijn motivatie voor alle andere dingen wel echt verdwenen.
Ja dat heb ik idd ook al gehad, bleef achter een laag steentje hangen en stilstaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:47 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Ja, ging bij mij vrij makkelijk helemaal in het begin.
Was aan het vechten tegen een trol die vast stond achter een stel hoge bomen, daardoor kon hij mij niet raken en kon ik maar blijven vuren op hem. Heb het al vaker meegemaakt dat de trol "vast"staat achter een object waardoor je makkelijk op hem kan blijven vuren.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
Hoe?
[ afbeelding ]
Hij zal z'n linker kleine teen gestoten hebbenquote:
dat geluk heb ik nooitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:47 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Ja, ging bij mij vrij makkelijk helemaal in het begin.
Was aan het vechten tegen een trol die vast stond achter een stel hoge bomen, daardoor kon hij mij niet raken en kon ik maar blijven vuren op hem. Heb het al vaker meegemaakt dat de trol "vast"staat achter een object waardoor je makkelijk op hem kan blijven vuren.
Yes… al moest ik een oude save game laden omdat ik te overpowered was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
Hoe?
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:30 schreef Morri2 het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit aan Platinum voor spellen. Eentje die ik wel heb geplatinumt is God of War, omdat ik er zo dicht bij zat. Ik kreeg toen een leuke avatar. Krijg je dat bij Hogwarts Legacy ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg veel plezier gehad met het spel. Ik ga nog wat questjes doen en vlieg en verken nog een beetje, en dan sluit ik het af.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef Morri2 het volgende:
Ook de main story uitgespeeld vanmiddag. Ik heb nog flink wat te doen en te bekijken, al weet ik nu al zeker dat ik niet voor platinum ga.Ik had dezelfde bug. Kreeg z emet gene mogelijkheid meer er achteruit geleviosaa'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg veel plezier gehad met het spel. Ik ga nog wat questjes doen en vlieg en verken nog een beetje, en dan sluit ik het af.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Trol makkelijkste manier.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
Hoe?
[ afbeelding ]
die tactiek gebruik ik nu iddquote:Op maandag 6 maart 2023 11:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gewoon de ballen van de tegenstander eraf botsen
Dat belooft wat voor de Switchquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:16 schreef CoExist het volgende:
Uitgesteld naar 5 mei voor PlayStation 4 en XBox One.
[ tweet ]
De vlinders ook niet allemaal. En mocht je voor platinum gaan, 12 items voor in je room of requirements liggen in die gebieden voor je dieren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:12 schreef Mazikeen het volgende:
Volgens mij staan niet alle merlin trials op de kaart. Ik had ze allemaal gehad. Ga ik een beetje rondvliegen kom ik er weer 3 tegen die niet op de kaart staan
En moet nog 1 house token vinden. Revelio mij rot.
Gister wel weer 2 uur gespeeld...
Ow en wel die 100 combo gehaald. En 10 koeien ge flipendo't
dit wordt mijn eerste game die ik platinum wilt halenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:21 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
De vlinders ook niet allemaal. En mocht je voor platinum gaan, 12 items voor in je room of requirements liggen in die gebieden voor je dieren.
Had alles compleet volgens de map. Behalve 2 vlinders en die 12 room of requirement items. Die vlinder items staan dus ook niet aangegeven op de map.
Ik ben dus met opzet nog niet doorgegaan met de Housecup. Ik wil eerst alles af hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:10 schreef Mazikeen het volgende:
uitgespeeld op 49 uur. / level 37 en sta op 91%
Ze komen pas op de kaart als je er daadwerkelijk in de buurt bent geweest en hebt gerevilioot heb ik het gevoel. Zo moet ik nog een astronomytable. Ik kwam er pas achter dat als je heel erg uitzoomd dat je kunt zien wat er nog 'zit', dus dat maakt het iets minder grondig zoeken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:12 schreef Mazikeen het volgende:
Volgens mij staan niet alle merlin trials op de kaart. Ik had ze allemaal gehad. Ga ik een beetje rondvliegen kom ik er weer 3 tegen die niet op de kaart staan
En moet nog 1 house token vinden. Revelio mij rot.
Gister wel weer 2 uur gespeeld...
Ow en wel die 100 combo gehaald. En 10 koeien ge flipendo't
Daar kwam ik gister ook achter ja, met pagina's in de highlands bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze komen pas op de kaart als je er daadwerkelijk in de buurt bent geweest en hebt gerevilioot heb ik het gevoel. Zo moet ik nog een astronomytable. Ik kwam er pas achter dat als je heel erg uitzoomd dat je kunt zien wat er nog 'zit', dus dat maakt het iets minder grondig zoeken.
(Overigens geldt dat niet voor de vlinders denk ik.)
O dat ga ik ook never nooit redden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:08 schreef Mazikeen het volgende:
En hier zie ik tegen op....
Flight the Good Flight
Beat Imelda's time in all broom races
Het lukt mij gewoon niet
Blijven proberen! Het is me uiteindelijk gelukt met een halve seconde. En eigenlijk vooral omdat ik geen hoepels voorbij vloog.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:08 schreef Mazikeen het volgende:
En hier zie ik tegen op....
Flight the Good Flight
Beat Imelda's time in all broom races
Het lukt mij gewoon niet
ja ik mis steeds 2 hoepels omdat die bezem alle kanten uitgaat somsquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Blijven proberen! Het is me uiteindelijk gelukt met een halve seconde. En eigenlijk vooral omdat ik geen hoepels voorbij vloog.
Heb je al wel alle bezemupgrades?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik mis steeds 2 hoepels omdat die bezem alle kanten uitgaat soms
Maar ik moet er nog maar 1 blijkbaar
Same. Problemen met mikkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik mis steeds 2 hoepels omdat die bezem alle kanten uitgaat soms
Maar ik moet er nog maar 1 blijkbaar
ik heb nog 1 nodig, of 2 zelfquote:
die ballonnen lukt mij nog wel, maar die racesquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Problemen met mikken
Ook met ballonnen doorprikken.
Vind die 2 sticks echt ruk werken.
Met de winkelier praten waar je de broom gekocht hebt. In Hogsmeadequote:Op woensdag 8 maart 2023 11:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik heb nog 1 nodig, of 2 zelfmaar geen idee waar ik die vandaan moet toveren
[..]
die ballonnen lukt mij nog wel, maar die races
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |