abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208273685
quote:
6s.gif Op maandag 6 maart 2023 23:21 schreef Zorro het volgende:
Het is Lubach.
Dat maakt dat ik iedere tegenstander, ook het FvD, het voordeel van de twijfel geef.
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 18:47 schreef Maharski het volgende:
Mij boeit dit allemaal niet
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_208280189
Die reactie van FvD laat ook zien dat Baudet erg weinig in de Tweede Kamer te vinden is.

Lubach: ''In heel 2022 heeft Baudet maar 17 keer het woord gevoerd in een debat in de Tweede Kamer. Ter vergelijking: Attje Kuiken van de PvdA heeft dat 218 keer gedaan. En elk van die 17 keer, maakte Baudet een youtubefilmpje."

De reactie van FvD:

quote:
- het is wederom volkomen onjuist. Met 14 plenaire optredens heeft Baudet in 2022 meer aanwezigheid gehad dan de fractievoorzitters van VVD (13 debatten), SP (11 debatten), CDA (9 debatten) of D66 (9 debatten):

Zo Baudet had wel 14 optredens tijdens plenaire debatten. Waarmee ze alleen maar laten zien dat Baudet bar weinig in de kamer te vinden is.

(Waarom laat FVD eigenlijk fractievoorzitters weg? Wilders van de PVV, Klaver van GroenLinks, Eerdmans van JA21 of Van der Plas van BBB ontbreken bijvoorbeeld?)
pi_208280333
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 14:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat Baudet om die reden (financieel) de politiek in gegaan is heeft hij volgens mij zelf gewoon toegegeven, in elk geval Otten heeft dat gezegd.
Dat idee heb ik bij Otten ook al jaren.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')