abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208288147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:14 schreef Donaldson het volgende:

[..]
Wereldwijd zijn er miljarden mensen besmet geraakt met het coronavirus. Als het coronavirus daadwerkelijk een groot probleem was, dan waren de straten inmiddels overspoeld met lijken van deze A-ziekte.
En dan hadden de ziekenhuizen ook nooit vol gelegen. Oh, wacht... :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 8 maart 2023 @ 13:21:53 #152
498131 Donaldson
Fight! Fight! Fight!
pi_208288226
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 15:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als mensen zelfs niet een van hun claims kunnen onderbouwen, dan weet je dat ze onzin verspreiden. Jij bent hier degene die de claims over Bill maakt. Dan mag je bewijzen dat hij inderdaad een stoute jongen is geweest. Niet omgedraaid.
https://www.politico.com/(...)es-partners-00053969

Goede onderzoeksjournalistiek die duidelijk maakt wat voor invloed Gates wereldwijd had op vaccins, op mediaberichtgeving, op coronamaatregelen.
Zeer stabiel genie.
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:06:52 #153
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208288818
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik nul en dat terwijl werkelijk iedereen in mijn omgeving is gevaccineerd.

Daarnaast werk ik voor een regionaal dagblad. Er heeft zich nog helemaal niemand bij ons gemeld met vaccinatieschade - en ja, als is vreemd als dat daadwerkelijk op grote schaal voor zou komen.
Er heerst een stigma op vaccinatieschade, mensen delen het niet snel publiekelijk mee.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:08:06 #154
490410 Dr8gonOfLife
pi_208288836
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dan hadden de ziekenhuizen ook nooit vol gelegen. Oh, wacht... :')
Met griep liggen de ziekenhuizen ieder jaar ook vol.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_208288841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:14 schreef Donaldson het volgende:

[..]
Wereldwijd zijn er miljarden mensen besmet geraakt met het coronavirus. Als het coronavirus daadwerkelijk een groot probleem was, dan waren de straten inmiddels overspoeld met lijken van deze A-ziekte.
Wie beweert dan precies dat het coronavirus enorm dodelijk is?

Het probleem was niet zozeer de dodelijkheid van het virus, maar de toename in het aantal ziekenhuisopnames. Daardoor dreigde de zorg overbelast te raken, met potentieel desastreuze gevolgen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208289001
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Er heerst een stigma op vaccinatieschade, mensen delen het niet snel publiekelijk mee.
Dat slaat nergens op en is ook gewoon onzin.
pi_208289010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Met griep liggen de ziekenhuizen ieder jaar ook vol.
Liggen de IC's ieder jaar ook langdurig vol met grieppatiënten?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:19:18 #158
490410 Dr8gonOfLife
pi_208289016
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat slaat nergens op en is ook gewoon onzin.
Kijk even naar de ''onverklaarbare'' oversterfte.
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:20:23 #159
490410 Dr8gonOfLife
pi_208289024
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja.

https://www.parool.nl/ned(...)-nog-komen~b424a54e/
pi_208289107
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:21 schreef Donaldson het volgende:

[..]
https://www.politico.com/(...)es-partners-00053969

Goede onderzoeksjournalistiek die duidelijk maakt wat voor invloed Gates wereldwijd had op vaccins, op mediaberichtgeving, op coronamaatregelen.
Volgens mij weet hij best dat het waar is wat ik zei, maar alles om het niet toe te hoeven geven.
People assume too much.
pi_208289174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Kijk even naar de ''onverklaarbare'' oversterfte.
Je begrijpt dat onverklaarbare oversterfte niet per se wijst op vaccinatieschade? Dan was het immers ook niet onverklaarbaar.
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:33:31 #162
490410 Dr8gonOfLife
pi_208289231
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je begrijpt dat onverklaarbare oversterfte niet per se wijst op vaccinatieschade? Dan was het immers ook niet onverklaarbaar.
Het is wel verdacht na massale vaccinatierondes. Daarnaast zijn er talloze mensen met vaccinatieschade.
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:48:40 #163
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_208289404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Het is wel verdacht na massale vaccinatierondes. Daarnaast zijn er talloze mensen met vaccinatieschade.
Wel vreemd dat die oversterfte lang niet overal is, terwijl er wel overal gevaccineerd is.. Soms nog meer dan hier....
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_208291199
Matt Hancock should be arrested for wilful misconduct in public office

The slithy tove can – and must – be dragged before a Select Committee and made to answer for his actions and the vast hurt they have caused

Within days of Sue Gray, the investigator of Partygate, being announced as Sir Keir Starmer’s new chief of staff there was an Urgent Question in Parliament. Quite right too. When it comes to judging the conduct of a Tory government, the civil service is about as impartial as a Taliban commander at a girls’ reading group. But was that really the national question most urgently in need of an answer? For eight days now, The Telegraph has published the most breathtakingly damning stories about the misuse of power (and “science”) by Matt Hancock and his cabal during the pandemic.

https://www.telegraph.co.(...)dium=liftigniter-rhr

Matt Hancock, de nep-huiler, die heel veel om ons geeft:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_208291718
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja:

NWS / Ziekenhuizen die vol liggen - babies en kinderen naar de IC
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_208293230
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 23:59 schreef very het volgende:

[..]
A) En dus? Is het daarmee onzin? Er hebben ook onwaarheden gestaan op de site van de NOS, maar toch verwerp ik niet automatisch gelijk elk ander artikel dat daar verschijnt. Overigens, jij had het erover dat ik een groot complot zag in het wissen van SMSjes, niet over of ik wel/niet geloof in andere "complotten". Daarover later meer.

B) Crisis rehearsels. Ja, toeval bestaat. Maar als er vaker zulk toeval is, dan is het op z'n minst interessant om daarnaar te kijken. En dan hoef je nog niet eens per se van mening te zijn dat het daarmee dus een door de overheid georkestreerde false flag is.

C) 9-11, want hey...over die bizarre gebeurtenis kan je maar beter gewoon helemaal geen vragen meer stellen, want we hebben alle waterdichte officiële verklaringen toch? Dat er voor een kniesoor nog tal van onduidelijkheden en extreme toevalligheden onopgehelderd blijven...tja, boeie.
Want het is helemaal niet gek dat er drie gebouwen op bijna vrije-val snelheid naar beneden komen zetten, ondanks dat 1 van de 3 niet eens direct geraakt is. Maar ja, het was natuurlijk zo heet, dat echt ALLES smolt gewoon. Behalve dan die twee paspoorten. En had Amerika daar eventjes geluk dat die kapers een écht paspoort gebruikte en ze deze dus al snel terugvonden in die enorme berg puin, zodat ze al snel op het juiste spoor zaten en oorlog konden beginnen met Afghanistan.

En wederom zeg ik hier niet dat het daarmee dus een inside job geweest MOET zijn, maar wel dat het zaakje nog steeds stinkt. Zo zou NIST haar bevindingen over WTC-7 nog laten peer-reviewen, maar heeft dat toch maar niet gedaan.

Hier een hele waslijst aan bezwaren op het NIST rapport:
http://conclusiontoprofes(...)com/p/blog-page.html

En hier een 15 minuten durende video door "Architects and Engineers for 911 truth" met allerlei experts aan het woord:
En nee, ik wijs (nog) niet met vingers, want ik heb de antwoorden ook niet. Maar ik geloof niet, net als nu met het Covid verhaal, dat we OOIT het complete en eerlijke verhaal te horen zullen krijgen.

D) Event 201: nooit van gehoord.

Maar om terug te komen op of ik in complotten geloof. Zeg jij het maar.
-Geloof ik dat bedrijven en/of personen dingen zouden kunnen doen die het daglicht niet kunnen verdragen wanneer dit voor hen erg goed uitpakt? Ja, ik geloof wel dat die bedrijven/personen bestaan ja.
-Geloof ik dat overheden nauw betrokken zijn met de grootste en machtigste bedrijven ter wereld? Ja, dat geloof ik ook wel.
-Geloof ik dat overheden wel eens dingen doen of dealtjes maken die eigenlijk niet kunnen? Ja, dat geloof ik ook wel.
-Geloof ik dat overheden zelden tot nooit echt verantwoordelijkheid nemen voor hun fouten en open kaart spelen? Ja, dat geloof ik ook.
-Geloof ik Covid een vooropgezet plan is om op die manier de ultieme macht te genereren over de gehele mensheid? Nee, dat geloof ik niet.
-Geloof ik dat de pandemie aangedikt is en soms ook misbruikt is om de teugels weer iets strakker aan te trekken? Ja, dat geloof ik.
-Geloof ik dat er een link kan bestaan tussen de toekomstvisie van de top 1% en deze strakker aangetrokken teugels? Dat sluit ik inderdaad niet uit, want ik acht het zelfs redelijk plausibel.

De onderlinge landen en de wereld an sich zijn eigenlijk gewoon bedrijven. En net als in elk bedrijf dat groot en machtig wordt er op een zeker moment vieze spelletjes gespeld worden, ben ik niet zo naïef om te denken dat dit dus in BV Nederland of BV de Wereld opeens onmogelijk is, omdat er dan opeens waarborgen zouden zijn.
[..]
Als het goed gaat met je bedrijf dan gaat het vaak ook goed met jou. Hij IS zijn bedrijf. Zijn bedrijf geeft hem zijn positie. En ik zeg ook niet dat iemand geen geld mag verdienen, zelfs niet als het obsceen veel is. Maar hij krijgt wel het label "expert" en mag vaak aan het woord om zijn "expertise" te uiten. Het is eigenlijk precies hetzelfde als dat we hier continu Ab Osterhaus op TV hebben die roept dat we vooral niks anders kunnen doen dan wachten op een vaccin. En wie weet heeft hij nog voor een groot deel gelijk ook. Maar als je vervolgens trots op televisie gaat juichen en een fles champagne opentrekt wanneer je hoort over het eerste "knijterbesmette" kind in Nederland, omdat dat jou een hoop geld gaat opleveren, dan ben ik niet meer zo overtuigd van diens objectiviteit.
[..]
Oh, maar dat ik het nog ff snap hoor. Was ons niet verteld dat ze volledig getest waren? En dat ze oh zo goed werkten en dat je daarna heul niet ziek meer zou worden? Zelfs Fauci, die echt wel weet dat je niet compleet immuun wordt voor een virus na een vaccinatie, maakte die claim.

Dat je niet alles van tevoren weet is heel logisch. Maar pretendeer dan ook niet, en ga al helemaal niet iedereen die er vragen bij heeft wegzetten als gekken die niet zouden weten wat er in een frikandel zit. En ga al HELEMAAAAAAAAAAAAAAL niet allemaal restricties opleggen in de vorm van een 2G beleid. Ik ben erg blij dat die er nooit geweest is hier in NL, maar dat had echt de overtreffende trap van faalbeleid geweest.
Als pubertje heb ik ook een 9/11 fase doorgemaakt. Ik zou je aanraden om gewoon at random een van de claims uit je filmpje over de gebouwen in te voeren op youtube of google. Ik garandeer je dat die claim ontkracht zal worden. Leuk voorbeeld is WTC 7. Op de bekende camerahoek zie je een bijna ongeschonden gebouw met een beetje rook. Aan de andere kant van het gebouw was een groot stuk weggeslagen. Niet vanwege een directe botsing met een vliegtuig, maar wel een directe botsing met een omver vallend gebouw.

En als basale stelregel. Als je een website hebt die exclusief X is kut roept, dan zul je er geen betrouwbare info vinden.
pi_208293330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 20:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als pubertje heb ik ook een 9/11 fase doorgemaakt. Ik zou je aanraden om gewoon at random een van de claims uit je filmpje over de gebouwen in te voeren op youtube of google. Ik garandeer je dat die claim ontkracht zal worden. Leuk voorbeeld is WTC 7. Op de bekende camerahoek zie je een bijna ongeschonden gebouw met een beetje rook. Aan de andere kant van het gebouw was een groot stuk weggeslagen. Niet vanwege een directe botsing met een vliegtuig, maar wel een directe botsing met een omver vallend gebouw.

En als basale stelregel. Als je een website hebt die exclusief X is kut roept, dan zul je er geen betrouwbare info vinden.
Inhoudelijk nog iets op de punten die ik noemde of...?

Want ik geef je net indirect zo'n 100 redenen om aan het officiële verhaal (met name van WTF7) te twijfelen, ondanks jouw briljante inzichten blijven de vraagtekens nog steeds overeind.
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')