Volgens de Telegraaf was de dader " bekend bij de politie".quote:
Bijzonder dat hij er nog zo vanaf komt,dit soort afval moet je gewoon met een steen om de enkel de zee in mieteren.quote:
Toch nog een beetje westerse invloeden dus..quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij er nog zo vanaf komt,dit soort afval moet je gewoon met een steen om de enkel de zee in mieteren.
quote:Nederlands meisje en oma neergestoken in Gothenburg
https://nos.nl/l/2465895
In het centrum van de Zweedse stad Gothenburg is vanmiddag een Nederlands meisje neergestoken. Ze is met ernstige verwondingen aan haar buik naar het ziekenhuis gebracht. Haar toestand is stabiel.
Volgens de politie is het slachtoffer een meisje van 10. Ze was op bezoek bij familie. Rond het middaguur ging ze lunchen met haar oma van 70. Kort daarna werd ze in haar buik gestoken.
Ook haar oma raakte gewond, ze is in het ziekenhuis behandeld aan haar arm. Zij mocht na korte tijd vertrekken.
quote:Police have called this a "random attack", a phrase that has become synonymous with migrant violence.
Aahhh, de Zweedse variant van de "verwarde man" of "jongeren".quote:Op vrijdag 3 maart 2023 04:25 schreef Bocaj het volgende:
Police have called this a "random attack", a phrase that has become synonymous with migrant violence.
Zweden krijgt wat het verdient voor het massaal importeren van culturen die nog in de Middeleeuwen zitten qua opvattingen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:25 schreef NaarMensje het volgende:
WAAR GAAT HET TOCH HEEN MET ZWEDEN???!!! Verder wel lullig voor dat meisje, ik hoop dat ze er snel van herstelt.
Als je zo op de achtergrond kijkt van het filmpje is mijn eerste indruk niet dat dit in Zweden zou kunnen zijn...quote:
Maar in Zweden zijn ze verrijkt en plukken ze de vruchten van diversiteit en inclusiviteit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je zo op de achtergrond kijkt van het filmpje is mijn eerste indruk niet dat dit in Zweden zou kunnen zijn...
Alsof blanke mensen wel eens iets stouts doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:20 schreef Scorpie het volgende:
Zal wel weer een “verwarde man” uit een ander land zijn.
Wil je niet cultureel verrijkt zijn soms ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je zo op de achtergrond kijkt van het filmpje is mijn eerste indruk niet dat dit in Zweden zou kunnen zijn...
Het antwoord op deze vraag is niet relevant. Ik hoop dat hij in de bak zijn extra straf krijgt van medegevangen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vraag me wel weer af wat het motief was van deze gek.
Terrorisme, het is gewoon een haatbaard die al bekend was bij de politie maar desalniettemin gewoon rond mocht blijven lopen zodat hij dit nog even kon doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vraag je een motief aan een gekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit ja..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Terrorisme, het is gewoon een haatbaard die al bekend was bij de politie maar desalniettemin gewoon rond mocht blijven lopen zodat hij dit nog even kon doen.
Lekker steden zoals Parijs en Brussel achterna.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef PluggieOD het volgende:
Göteborg en Malmö hebben letterlijk no go areas waar de politie amper durft te komen.
Hebben ze toch maar mooi in 10 jaar voor elkaar gekregen daar in Zweden.
Maar wat zijn ze woke!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef PluggieOD het volgende:
Göteborg en Malmö hebben letterlijk no go areas waar de politie amper durft te komen.
Uit Iran toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Terrorisme, het is gewoon een haatbaard die al bekend was bij de politie maar desalniettemin gewoon rond mocht blijven lopen zodat hij dit nog even kon doen.
Geen idee waarom hij bekend stond, dat staat er niet bij. Zal wel iets psychisch zijn denk ik, want het was blijkbaar een tikkende tijdbom.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Uit Iran toch?
Die staan niet zo bekend om hun terrorisme in het buitenland.
Is eigenlijk een groep die normaliter vrij weinig last geeft.
Was hij wel bekend om haatbaarden bij de politie? Of om ander gedrag?
Yep immigratie heeft daar zijn stempel wel gedrukt. Vrouwen worden massaal verkracht door finnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef PluggieOD het volgende:
Maar dan zou het weinig met terrorisme te doen hebben. Of met haalbaard zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij bekend stond, dat staat er niet bij. Zal wel iets psychisch zijn denk ik, want het was blijkbaar een tikkende tijdbom.
Nog niet veel duidelijk, maar kennelijk een bekende van de politie, sociale diensten en de gezondheidszorgquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Uit Iran toch?
Is hier niet een verschil tussen Iraniėrs die in de jaren 70 het van vrij naar conservatief wordend Perziė/Iran ontvluchte vs meer recentere vluchteling die in een extreem conservatief Iran zijn opgegroeid?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Uit Iran toch?
Religie, vermoed ik, als het echt waar is dat hij "allahu akbar,"riep. ( terwijl hij het kind neerstak)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier ook hoor, minstens 300 posts die zijn verwijderd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:30 schreef Het_Bokje het volgende:
Op Nu.nl hebben ze de comments maar uitgezet
Echt? Dat heeft geen zin, dat kan je toch allemaal op twitter lezen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hier ook hoor, minstens 300 posts die zijn verwijderd.
ja joh? Maakt FOK! weer de fout door te vegen zonder notificatie daarvan? Vegen is in mijn ogen prima, maar als er plotseling posts verdwijnen....daar kan ik slecht tegen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hier ook hoor, minstens 300 posts die zijn verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |