dacht echt dat het aan mij ligt........ dat geluid is zo vaak bagger daarquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
mnsen, ik versta het echt bijna niet

alles staat op zijn hardste, nog steeds superzacht..quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dacht echt dat het aan mij ligt........ dat geluid is zo vaak bagger daar

Daar is niks toevalligs aan, en dat wil Erik ook niet doen voorkomen. Hij wil er gewoon ff bij zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel 'toevallig' dat Erik daar 'ineens' gaat staan eten..... en ze even vertelt dat bij 58 minuten het interessant wordt (of zoiets toen Sasha het vroeg)
Vuile schijnheil!!

Ik kan het geluid heel hard zetten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dacht echt dat het aan mij ligt........ dat geluid is zo vaak bagger daar

Hoe naïef ben je als je denkt dat dat niet gebeurtquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef Hoempah het volgende:
Erik ziet dat het nu ook naar Bern gaat.

quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef Judiwi het volgende:
Dus Eric heeft 1,5 uur zitten luisteren. Wat een enge smerige vent bah bah

ja die nietszeggende, onopvallende, viezige Erik voelt zich ineens helemaal 'The Man' hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is niks toevalligs aan, en dat wil Erik ook niet doen voorkomen. Hij wil er gewoon ff bij zijn.

Zou jij dat niet doen in deze situatie???quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef Judiwi het volgende:
Dus Eric heeft 1,5 uur zitten luisteren. Wat een enge smerige vent bah bah

Ik ken er meer in die loods die zich zo voelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja die nietszeggende, onopvallende, viezige Erik voelt zich ineens helemaal 'The Man' hoor

Stiekem gesprekken opnemen waar je zelf geen deel van uit maakt is volgens mij strafbaar in Nederlandquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Ik zou trouwens niet weten waarom hier geel voor zou moeten vallen.
Ouderwets aan de deur afluisteren mag ook.

ik heb alles op zijn hardst staan en geef het op, dat gesmoes en gefluister..... ik ben van jullie afhankelijk, want ik versta er geen donder vanquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het geluid heel hard zetten.

hij wist gewoon dat ze met dat ding daarheen ging, niets sneaky aanquote:

Ze zouden het allemaal doen. Isaac heb ik het ook wel eens zien doen. Vaker zelfs. Zoe gisteren ook nog of was het eergisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen in deze situatie???

https://www.hekkelman.nl/(...)%20wordt%20opgenomen.quote:Artikel 139a Wetboek van Strafrecht bepaalt dat het strafbaar is om met een technisch hulpmiddel (bijvoorbeeld een mobiele telefoon) opzettelijk gesprekken op te nemen als degene die het gesprek opneemt geen deelnemer is aan het gesprek, of het gesprek niet in opdracht van een van de deelnemers wordt opgenomen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |