Op donderdag 2 maart 2023 13:53 schreef Silves het volgende:Babettequote:[ afbeelding ] Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Streams staan aan, maak je geen zorgen![]()
Babette heeft het nu over haar vriend, die ze een mes in de rug gestoken heeft.
Bep is vrij om haar spel ook te spelen..de boer is eruit, en het is nu om naar haar eigen gevoel te luisteren en niet die van Gj..want die had een bloedhekel aan elke vent in de loods,en hield de meiden tegen om te doen waar ze zin in hadden..zo van het vingertje wijzen!!
Dit moet bewust zijn .. in een zak stoppen en 'm er anderhalf uur later weer uithalen....quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet, tis een spel mensen en dit is ook een manier om iemand af te luisteren. Ze komen daar best wat laat achter of maken er pas laat gebruik van, dat podcast ding.
Ik wil gewoon weten of Erik het expres heeft gedaan of per ongeluk.
Als het per ongeluk is dan wis je het en laat je het niet aan anderen horen...griezelige erikquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoorde Erik net zeggen dat het per ongeluk was gegaan, het apparaatje aan, ik geloof dat dus niet maar hij zei net van wel. Heeft ie al spijt, trekt ie zijn keutel in of was het echt per ongeluk, ik geloof dat laatste gewoon niet.
The endquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
Kan iemand me bijpraten?
[ afbeelding ]
Zie laatste post in Filmpjes topic .. er is ook iets over Bern gezegd blijkbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
Kan iemand me bijpraten?
[ afbeelding ]
Hmmm en het apparaatje loopt uit zichzelf de jas in...quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoorde Erik net zeggen dat het per ongeluk was gegaan, het apparaatje aan, ik geloof dat dus niet maar hij zei net van wel. Heeft ie al spijt, trekt ie zijn keutel in of was het echt per ongeluk, ik geloof dat laatste gewoon niet.
Op donderdag 2 maart 2023 13:53 schreef Silves het volgende:Dan had ze toen zichzelf moeten zijn, ipv achter gj aanhobbelen omdat ze zich ‘zo veilig’ voelde bij hem.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Streams staan aan, maak je geen zorgen![]()
Babette heeft het nu over haar vriend, die ze een mes in de rug gestoken heeft.
Bep is vrij om haar spel ook te spelen..de boer is eruit, en het is nu om naar haar eigen gevoel te luisteren en niet die van Gj..want die had een bloedhekel aan elke vent in de loods,en hield de meiden tegen om te doen waar ze zin in hadden..zo van het vingertje wijzen!!
Thanks.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zie laatste post in Filmpjes topic .. er is ook iets over Bern gezegd blijkbaar.
Morgen! Met veeeeeeel alcoholquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:57 schreef Clasientje het volgende:
Wanneer is het daar een grote half jaar feest?
Heel 'toevallig' dat Erik daar 'ineens' gaat staan eten..... en ze even vertelt dat bij 58 minuten het interessant wordt (of zoiets toen Sasha het vroeg)quote:
Dat laatste had ik niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had ze toen zichzelf moeten zijn, ipv achter gj aanhobbelen omdat ze zich ‘zo veilig’ voelde bij hem.
Zulke laffe achterafklets, dat ze onder de plak zat van Gj.
kim had aan sas gevraagd of ze het niet erg vond dat wanda zoveel met bern optrokquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zie laatste post in Filmpjes topic .. er is ook iets over Bern gezegd blijkbaar.
Jij ziet het dus ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel 'toevallig' dat Erik daar 'ineens' gaat staan eten..... en ze even vertelt dat bij 58 minuten het interessant wordt (of zoiets toen Sasha het vroeg)
Vuile schijnheil!!
dacht echt dat het aan mij ligt........ dat geluid is zo vaak bagger daarquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
mnsen, ik versta het echt bijna niet
alles staat op zijn hardste, nog steeds superzacht..quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dacht echt dat het aan mij ligt........ dat geluid is zo vaak bagger daar
Daar is niks toevalligs aan, en dat wil Erik ook niet doen voorkomen. Hij wil er gewoon ff bij zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel 'toevallig' dat Erik daar 'ineens' gaat staan eten..... en ze even vertelt dat bij 58 minuten het interessant wordt (of zoiets toen Sasha het vroeg)
Vuile schijnheil!!
Ik kan het geluid heel hard zetten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dacht echt dat het aan mij ligt........ dat geluid is zo vaak bagger daar
Hoe naïef ben je als je denkt dat dat niet gebeurtquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef Hoempah het volgende:
Erik ziet dat het nu ook naar Bern gaat.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef Judiwi het volgende:
Dus Eric heeft 1,5 uur zitten luisteren. Wat een enge smerige vent bah bah
ja die nietszeggende, onopvallende, viezige Erik voelt zich ineens helemaal 'The Man' hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is niks toevalligs aan, en dat wil Erik ook niet doen voorkomen. Hij wil er gewoon ff bij zijn.
Zou jij dat niet doen in deze situatie???quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef Judiwi het volgende:
Dus Eric heeft 1,5 uur zitten luisteren. Wat een enge smerige vent bah bah
Ik ken er meer in die loods die zich zo voelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja die nietszeggende, onopvallende, viezige Erik voelt zich ineens helemaal 'The Man' hoor
Stiekem gesprekken opnemen waar je zelf geen deel van uit maakt is volgens mij strafbaar in Nederlandquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Ik zou trouwens niet weten waarom hier geel voor zou moeten vallen.
Ouderwets aan de deur afluisteren mag ook.
ik heb alles op zijn hardst staan en geef het op, dat gesmoes en gefluister..... ik ben van jullie afhankelijk, want ik versta er geen donder vanquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het geluid heel hard zetten.
hij wist gewoon dat ze met dat ding daarheen ging, niets sneaky aanquote:
Ze zouden het allemaal doen. Isaac heb ik het ook wel eens zien doen. Vaker zelfs. Zoe gisteren ook nog of was het eergisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen in deze situatie???
https://www.hekkelman.nl/(...)%20wordt%20opgenomen.quote:Artikel 139a Wetboek van Strafrecht bepaalt dat het strafbaar is om met een technisch hulpmiddel (bijvoorbeeld een mobiele telefoon) opzettelijk gesprekken op te nemen als degene die het gesprek opneemt geen deelnemer is aan het gesprek, of het gesprek niet in opdracht van een van de deelnemers wordt opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |