Of gewoon alle shitnummers uit de stemlijst filteren, man wat stond daar veel meuk in zeg. Ook muziek die er niet in hoort: te trancy, te poppy, remixen van andere nummers uit de lijst, te veel nummers van 1 artiest.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:22 schreef Beathoven het volgende:
ik zou de aanvoer van de top 1000 graag willen beperken tot de allereerste embryonale stromingen. Whateva those may be.
Met name deze twee zijn vervelend. 1 versie van een nummer is wel voldoende en het is niet heel duidelijk wat ze nu wel commercieel vinden en wat niet (vooral hitjes van vrienden van de show niet).quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:29 schreef Alpha0 het volgende:
te poppy, remixen van andere nummers uit de lijst
Volgens mij hanteren ze voor de lijst de regel dat het best commercieel mag zijn, maar dat het eerst een hit in de clubs geweest moet zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Met name deze twee zijn vervelend. 1 versie van een nummer is wel voldoende en het is niet heel duidelijk wat ze nu wel commercieel vinden en wat niet (vooral hitjes van vrienden van de show niet).
Trance is ook niet echt mijn ding op wat uitschieters na, maar is nu eenmaal wel een ding, dus dat accepteer ik dan maar.
Dat is wel zoals het omschrijven, maar zelfs dan kan je daar wel vraagtekens bij zetten. Met name bij al die L'Oreal-hits en al die afsplitsingen van de Zweedse huis penoze.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hanteren ze voor de lijst de regel dat het best commercieel mag zijn, maar dat het eerst een hit in de clubs geweest moet zijn.
Ja, ach, niet te zwaar aan tillen. Plaspauzes zijn ook belangrijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is wel zoals het omschrijven, maar zelfs dan kan je daar wel vraagtekens bij zetten. Met name bij al die L'Oreal-hits en al die afsplitsingen van de Zweedse huis penoze.
Het is op deze manier een beetje de Wild FM top 1000 aan het worden ja.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:53 schreef Tussle266 het volgende:
Heel eerlijk gezegd is het een matige editie aan het worden. Al die radiohouse krijgt wel heel erg de overhand.
Zoals je het vertelt doet het aan de eerste Pinguin-editie van de Snob2000 denken, maar dan met andere muziek.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:30 schreef Tussle266 het volgende:
Eén van de mooiste dingen aan dit weekend is toch ook wel dat dat DJ-team echt helemaal niets kan. Alles stort altijd in nog voor het begonnen is. Platen die overgeslagen worden. Een plaat die 200 plekken lager staat een flinke stijger noemen. Kan allemaal gewoon.
Dat intrepeer ik toch iets anders.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:34 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Het is op deze manier een beetje de Wild FM top 1000 aan het worden ja.
OW jawel hoor!!quote:
Ouwe HT1000 hooligan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:49 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
OW jawel hoor!!
En Fok! werd genoemd, waar wij altijd positief zijn!!![]()
Nieuwere nummers is prima, maar het zijn allemaal radiohitjes, terwijl die juist van pakweg pre-2000 uit den boze zijn. Dat schuurt nogal. Er zijn zat goed nieuw nummers die lijstwaardig zijn, maar daar staat nooit de naam David Guetta, Calvin Harris of Tiesto op...quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:31 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Dat intrepeer ik toch iets anders.
Ik vind het wel fijn dat er wat nieuwere nummers langskomen.
Natuurlijk, het is niet allemaal 'house', maar toch. Mij pakken ze wel met byv: dj José en g-spott.
Klubbheads
Dj sven
Etc.
Als WILD een gooi naar de veiling van FM frequenties wil doen moeten ze wel.
Het gepruts en instarten of de gesprekken vind ik wel mooi eigenlijk. Niet zo strak en correct.
Zoals nu: Avicci met die country zangerquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nieuwere nummers is prima, maar het zijn allemaal radiohitjes, terwijl die juist van pakweg pre-2000 uit den boze zijn. Dat schuurt nogal. Er zijn zat goed nieuw nummers die lijstwaardig zijn, maar daar staat nooit de naam David Guetta, Calvin Harris of Tiesto op...
Exact.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:26 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Zoals nu: Avicci met die country zanger
En terecht…quote:Op zondag 9 april 2023 10:25 schreef Tussle266 het volgende:
Gezien de machtsgreep van de Belgen tot nu toe zou het me niet verbazen als The First Rebirth dit jaar pas in de laatste 20 minuten zit.
Haha, ik zat er al aan te denken om je aan te roepen toen ik het schreef.quote:
Ik luister niet naar de uitzending van de lijst zelf, daarvoor vind ik 'm overall te matig.quote:Op zondag 9 april 2023 10:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Haha, ik zat er al aan te denken om je aan te roepen toen ik het schreef.
Haha, dit was in die periode vrij gebruikelijk. Net als die verschillende Fortuna's, Mr. Kirk's Nightmare's en zo zijn er nog wel een paar.quote:Op zondag 9 april 2023 12:53 schreef Alpha0 het volgende:
Welke fuckin Moby - Go cover is dit nu weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |