Maar hij werkt al bij Feyenoord, dan is blijven en in de Champions League spelen toch veel aantrekkelijker? Ik denk dat hij alleen voor een echt mooi aanbod vertrekt en niet elke willekeurige PL clubquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als hij er daar weer (snel) uit ligt kan hij nog steeds bij Ajax, PSV en Feyenoord aan de slag.
Dat afbreukrisico is er ook als je naar Chelsea gaat, naar Bayern of naar Lazio Roma
Uiteindelijk wil iedere trainer gewoon naar de PL. Bij welke club dan ook. En je moet met Ten Hag daar nu inderdaad toch het ijzer smeden als het heet isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt aan de club denk ik. Een degradatiekandidaat lijkt me helemaal geen goed idee voor hem. Enorm afbreukrisico.
Ja het is niet wat ik hoop.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar hij werkt al bij Feyenoord, dan is blijven en in de Champions League spelen toch veel aantrekkelijker? Ik denk dat hij alleen voor een echt mooi aanbod vertrekt en niet elke willekeurige PL club
6 potjes CL wegen toch niet op tegen iedere week topvoetbal. Ajax taal ditquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar hij werkt al bij Feyenoord, dan is blijven en in de Champions League spelen toch veel aantrekkelijker? Ik denk dat hij alleen voor een echt mooi aanbod vertrekt en niet elke willekeurige PL club
Om vervolgens die paar potjes CL matig te presteren en de twijfels weer terug te brengen bij ai die hapsnap PL clubs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ten Hag zit daar nog wel een paar jaar hoor. Ik denk ook dat Slot naar de Premier League wil, maar ik denk niet dat ie droomt dat Bournemouth, Wolves of Nottingham Forest op de stoep staat deze zomer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil iedere trainer gewoon naar de PL. Bij welke club dan ook. En je moet met Ten Hag daar nu inderdaad toch het ijzer smeden als het heet is
@Caland werk aan de winkel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan dit niet zien dus ik word graag op de hoogte gehouden.
Dat klinkt heel aannemelijk ja. Ook gezien de clausule in zijn contract. Maar: Slot is nog een jonge trainer, hij heeft nog ruim 20 jaar voor de boeg. En een trainer van die klasse kan ook in of na 2025 wel aan de slag in de PL. Begin dit jaar zei hij er het volgende over in de Volkskrant:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om vervolgens die paar potjes CL matig te presteren en de twijfels weer terug te brengen bij ai die hapsnap PL clubs.
Nee, ik denk dat Slot bij een leuk aanbod van welke club dan ook uit de PL erg snel vertrokken is komende zomer. [..]
quote:‘Ik zeg altijd dat ik te jong hoofdtrainer ben geworden gezien de leeftijd van mijn kinderen. Het is eigenlijk te snel gegaan. Na Feyenoord is de volgende logische stap het buitenland. Mijn kinderen moeten nog drie jaar naar de middelbare school, die haal je daar dan niet van af. Het is niet onoverkomelijk, uiteindelijk pas je je altijd aan. Maar dat zou zeker een rol spelen bij mijn beslissing.’
Het lijkt hem interessant om eens bij een club te trainen die direct een topspeler haalt als er een speler wegvalt. ‘Dan speel je echt structureel om de prijzen. Dan kun je de geluksfactor verkleinen. Maar begrijp me niet verkeerd: ik vind dit hartstikke leuk, er wordt veel van ons gevraagd als staf om toch mee te doen om de prijzen. Dat shirt brengt dat nou eenmaal met zich mee. Ook met Feyenoord kunnen we naar dat niveau toegroeien, ik hoop dat ik daar nog bij ben.’
Moet je wel altijd bij de top nog wat populaire trainers zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klinkt heel aannemelijk ja. Ook gezien de clausule in zijn contract. Maar: Slot is nog een jonge trainer, hij heeft nog ruim 20 jaar voor de boeg. En een trainer van die klasse kan ook in of na 2025 wel aan de slag in de PL. Begin dit jaar zei hij er het volgende over in de Volkskrant:
[..]
Denk dat na dit seizoen Feyenoord zijn contract ook wel wil openbreken. Benieuwd of dat wat gaat opleveren. Een seizoen blijft hij wellicht nog wel maar echt niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Slot gewoon nog een seizoen blijft, mits hij vertrouwen genoeg houdt in het beleid bij ons.
Mochten we CL voetbal halen dan is er natuurlijk ook wel wat te besteden. Daarmee is er ook wel een mooi perspectief. Ook voor hemzelf om op het hoogste niveau actief te zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Slot gewoon nog een seizoen blijft, mits hij vertrouwen genoeg houdt in het beleid bij ons.
Dit is dan wél weer waar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat de aantrekkingskracht van Feyenoord voor iemand die er al zit ook niet moet worden overschat
Ook clubs als Wolves geven je als trainer veel meer mogelijkheden, je werkt zo'n beetje op elk front met betere mensen daar.
Terecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:06 schreef Caland het volgende:
Geert, Wieffer en Hartman in de voorselectie
Mooi man.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:06 schreef Caland het volgende:
Geert, Wieffer en Hartman in de voorselectie
Vraag me alleen of hij daar past met de speelstijl. Je moet er wel de aanvallende spelers voor hebben en dominant kunnen zijn. Maar goed, anderzijds die clubs hebben geld zat dus kunnen prima dat soort spelers halen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat de aantrekkingskracht van Feyenoord voor iemand die er al zit ook niet moet worden overschat
Ook clubs als Wolves geven je als trainer veel meer mogelijkheden, je werkt zo'n beetje op elk front met betere mensen daar.
Mwah, je hebt daar nog steeds Ake die daar ook prima uit de voeten kan. Bakker, Wijndal die er in de toekomst ook bij kunnen zettenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:22 schreef bbuddybb het volgende:
Denk dat Hartman de meeste kans maakt op een plekje in de eerste elf. Hij heeft als voornaamste concurrent Malacia die bij United tweede keus is achter Shaw. Blind haalt het EK niet, denk ik.
Los van de sportieve argumenten, speelt het voor Slot natuurlijk ook mee dat hij nooit een financiële klapper heeft gemaakt als speler. Hij is niet verder dan clubs als Cambuur en Zwolle gekomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me alleen of hij daar past met de speelstijl. Je moet er wel de aanvallende spelers voor hebben en dominant kunnen zijn. Maar goed, anderzijds die clubs hebben geld zat dus kunnen prima dat soort spelers halen.
Malacia zit van alle selectiespelers van ManU bij de top 10 die de meeste speelminuten heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:22 schreef bbuddybb het volgende:
Verdediging: Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Bayern München), Sven Botman (Newcastle United), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Inter), Jeremie Frimpong (Bayer 04 Leverkusen), Lutsharel Geertruida (Feyenoord), Quilindschy Hartman (Feyenoord), Matthijs de Ligt (Bayern München), Tyrell Malacia (Manchester United), Kenny Tete (Fulham), Jurriën Timber (Ajax), Stefan de Vrij (Inter)
Middenveld: Steven Berghuis (Ajax), Jordy Clasie (AZ), Ryan Gravenberch (Bayern München), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (Atalanta), Marten de Roon (Atalanta), Kenneth Taylor (Ajax), Joey Veerman (PSV), Mats Wieffer (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (AS Roma)
Denk dat Hartman de meeste kans maakt op een plekje in de eerste elf. Hij heeft als voornaamste concurrent Malacia die bij United tweede keus is achter Shaw. Blind haalt het EK niet, denk ik.
Hij doet dat in Nederland toch ook? En dat is nog geen een keer met (vooraf) de beste selecties?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me alleen of hij daar past met de speelstijl. Je moet er wel de aanvallende spelers voor hebben en dominant kunnen zijn. Maar goed, anderzijds die clubs hebben geld zat dus kunnen prima dat soort spelers halen.
Aan de andere kant heeft ie bij Feyenoord maximaal krediet en luistert iedereen naar wat hij wil. Stel je gaat naar Wolves dan krijg je misschien niet de spelers die je nodig hebt omdat er andere belangen spelen en sta je zo op straat als je zo'n team niet op tijd aan de praat krijgt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef aTypisch het volgende:
Spelers van Feyenoord tov de rest hebben over het algemeen wel meer kwaliteit dan bij een Wolves tov de rest van de competitie. Dus nee, dat is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij doet dat in Nederland toch ook? En dat is nog geen een keer met (vooraf) de beste selecties?
We spelen hier niet het moeilijkste voetbal dat er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |