Leukquote:Op maandag 10 april 2023 12:49 schreef hhh38 het volgende:
Vanavond weer
Met een verrassing:
[ twitter ]
JoostGodquote:Op maandag 10 april 2023 12:49 schreef hhh38 het volgende:
Vanavond weer
Met een verrassing:
[ twitter ]
Hoi! Met Joost.quote:
Bijzonder dat Joost nog iets kan presenteren, chapeau!quote:Op maandag 10 april 2023 12:49 schreef hhh38 het volgende:
Vanavond weer
Met een verrassing:
[ twitter ]
Hij presenteerde alsof ie er nooit mee opgehouden is, wat een vakmanquote:Op maandag 10 april 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijzonder dat Joost nog iets kan presenteren, chapeau!
Ik zie hem bijna wekelijks bij de Albert Heijn hier in de buurt en dan kan hij nauwelijks nog naar z'n auto lopen. Hij ziet er dankzij de make-up nu ook stukken beter uit dan in het dagelijks leven…
En gelukkig in de liefde is hij ook met Noralyquote:Op maandag 10 april 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijzonder dat Joost nog iets kan presenteren, chapeau!
Ik zie hem bijna wekelijks bij de Albert Heijn hier in de buurt en dan kan hij nauwelijks nog naar z'n auto lopen. Hij ziet er dankzij de make-up nu ook stukken beter uit dan in het dagelijks leven…
Dat klopt wel.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:59 schreef Cirilico het volgende:
En ik dacht nog die straat waar Broadway is.
Dramatisch inderdaad altijd.quote:
Hij ging toch wel even de mist in door bij het geven van de antwoorden te verklappen dat mevrouw Lemmen? 'inquisitie' niet goed had.quote:Op maandag 10 april 2023 20:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij presenteerde alsof ie er nooit mee opgehouden is, wat een vakman
En door 37quote:
Dacht ik ook, maar blijkbaar toch net 16e eeuw gerekend.quote:
Mevrouw links is ook niet heel consistent, dus het kan nog spannend worden.quote:
Echt wel.quote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mevrouw links is ook niet heel consistent, dus het kan nog spannend worden.
Ja, nu wel. Maar er er waren ook een paar ronde waar mevrouw rechts alles goed en mevrouw links weer juist heel weinig.quote:
Volgende week volgens mij.quote:
Welke vraag? Ben het nu al kwijt.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:11 schreef monkyyy het volgende:
Het was 265 trouwens en dat zat tussen geen van de antwoorden
11^2+12^2quote:
Dat is Waals.quote:
Mevrouw heeft geluk.quote:
Als dat in plaats van PSW komt dan stem ik voor deze resolutie.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:23 schreef TLC het volgende:
JoostHerman en Joost kunnen toch dit programma prima afwisselen ? dan een paar weken Herman en dan weer Joost, of om de week, zo iets
PSW graag een andere presentator in plaats van de altijd helpende en altijd zijn eigen kennis tentoonspreidende Jakhalsquote:Op zaterdag 22 april 2023 01:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als dat in plaats van PSW komt dan stem ik voor deze resolutie.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:55 schreef Szura het volgende:
[..]
PSW graag een andere presentator in plaats van de altijd helpende en altijd zijn eigen kennis tentoonspreidende Jakhals
Zie de tweet hier vlak boven. Tis niet op volgorde.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:32 schreef TLC het volgende:
Ik had op zn minst toch wel een bedankje verwacht van Herman aan Joost, maar geen een woord over Joost dan wel over zijn eigen afwezigheid![]()
valt me n beetje tegen van Herman
Oh dat verklaart n boel, misschien bedankt Herman Joost wel over 2 weken danquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie de tweet hier vlak boven. Tis niet op volgorde.
quote:Op maandag 24 april 2023 20:49 schreef Szura het volgende:
Zo discutabel dat ze die Jenny Arian (ipv Arean) fout rekenden terwijl ze soms andere antwoorden veel coulanter behandelen
En dan Harry Stiles later wel goedkeuren. Geen touw aan vast te knopen.
Heb gister niet gezien, maar dit is wel heel erg. Fonetisch hetzelfde afhangend van je persoonlijke uitspraak.quote:Op maandag 24 april 2023 20:49 schreef Szura het volgende:
Zo discutabel dat ze die Jenny Arian (ipv Arean) fout rekenden terwijl ze soms andere antwoorden veel coulanter behandelen
En dan Harry Stiles later wel goedkeuren. Geen touw aan vast te knopen.
Ik erger me meer aan het goedkeuren van Stiles dan het afkeuren van Arian.quote:
Maar het is geen spelopdracht.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan het goedkeuren van Stiles dan het afkeuren van Arian.
Zo heten die mensen niet.
Dat is vast wel de reden waarom deze afleveringen later worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:09 schreef Lienekien het volgende:
Dus dit was al opgenomen voordat Joost P. inviel.
Maar het is vandaag idd de geboortedag van Appel.
Hmmm.
Ik vind Herman juist heel goed bij dit programma passen. Hij brengt er humor in, net ook met die vraag over het skateboardenquote:Op woensdag 26 april 2023 00:50 schreef -Sigaartje het volgende:
Shit, Herman weer terug. Twee weken was het leuk met Joost. Die Herman heeft de feeling niet voor dit programma.
Lieten ze het fragment met het paard zien?quote:
Hoi!quote:
Ik zeg altijd Kraandorp, ook al weet ik onbewust wel dat het fout is.quote:
Het gaat om de uitspraak, niet de spelling!quote:Op maandag 1 mei 2023 20:14 schreef Mrmime het volgende:
Peroccide foutrekenen en Cartner en Katan weer goedrekenen
Ik zal het wel niet goed begrijpen, maar zojuist wordt San Fransico wel goed gerekend. Lijkt me toch niet geheel de juiste uitspraakquote:Op maandag 1 mei 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat om de uitspraak, niet de spelling!
Dat is niet heel consequent idd.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:03 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ik zal het wel niet goed begrijpen, maar zojuist wordt San Fransico wel goed gerekend. Lijkt me toch niet geheel de juiste uitspraak
Vandaag is het leuker tot nu toe.quote:
Die kale won ten minste nog. Deze kerel zal wel balen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:36 schreef Szura het volgende:
Waarom passen er deze week steeds mensen met 4 goed. Gisteren die kale al twee keer, nu snorremans weer.
Tenenkrommend, 4 goed en denken heel slim te zijn maar het geld op tafel niet meetellen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha wat een meesterlijk slechte pas was dit?!
Hij had wel de meeste rondes gewonnen/meeste vragen goed toch?quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Tenenkrommend, 4 goed en denken heel slim te zijn maar het geld op tafel niet meetellen.
En degene die ik het het minst gunde, meneer kunstgras-tegels die wint![]()
![]()
Herhaling hequote:
Alleen het mindere volk gaat naar herhalingen kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Weinig actie hier. Iedereen nog op vakantie?
Joost Prinsen deed het beter vind ik. Die goedkope ´grapjes´ van die Herman kunnen me gestolen worden, laat staan dat gedoe met dat meebrabbelen of ´zingen´. Nee, vind Herman niet echt de leukste thuis.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:11 schreef TLC het volgende:
Wie moet nu Herman gaan vervangen ??![]()
![]()
![]()
Bring back Joost Prinsen![]()
!!
Zal wel te min zijn voor die narcist.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:42 schreef TLC het volgende:
Dadelijk gaat Matthijs van Nieuwkerk dit doen![]()
Ik kom hem regelmatig tegen tijdens het boodschappen doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Joost Prinsen deed het beter vind ik. Die goedkope ´grapjes´ van die Herman kunnen me gestolen worden, laat staan dat gedoe met dat meebrabbelen of ´zingen´. Nee, vind Herman niet echt de leukste thuis.
Ik wil Joost terug!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Was inderdaad erg slecht deze keer.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:55 schreef wimderon het volgende:
Snorremans wist bijzonder weinig (dinsdag ook al). In de finale zelfs 4x onzin ingevuld
Dat viel mij ook op iddquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:34 schreef wimderon het volgende:
Gisteren een fout van Herman. Hij liet mevrouw rechts het als eerste zeggen in ronde 2, terwijl die man het als eerste zou moeten zeggen en zij nog een keer bij had mogen zetten.
Had die man toch zélf wel even kunnen zeggen dan? Weet trouwens niet of dat zoveel had uitgemaakt in dit geval. Wel lachen dat de slechtste speler er met de poet vandoor kon gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:34 schreef wimderon het volgende:
Gisteren een fout van Herman. Hij liet mevrouw rechts het als eerste zeggen in ronde 2, terwijl die man het als eerste zou moeten zeggen en zij nog een keer bij had mogen zetten.
Pure humor.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
Passen en eruit liggen, moeilijk hè rekenen.
Ze had in eerste instantie ook al moeite om 3x350 uit te rekenen. Zo gek was het niet. Als ze die 30 euro niet had ingezet dan had ze zich gewoon naar de finale kunnen passen, ook dat had ze niet door, terwijl ze niets goed had.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pure humor.
Zo ook die weten dat ze door zijn naar de finale en tactisch passen, maar in de laatste ronde vliegen de 50 euro biljetten je om de oren (gisteren dus minder)
Ja, dat was dezelfde kandidaat die dacht dat makreel gerookte haring was, toch?quote:
Ook 2 voor 12 heeft dan een Oudejaarsspecial trouwens.quote:In de laatste door Herman van der Zandt gepresenteerde aflevering van Met het Mes op Tafel zullen bekende deelnemers het in duo's tegen elkaar opnemen. Onder anderen Maarten van Rossem en Philip Freriks vormen een tweetal in de Oudejaarsspecial op 31 december.
De andere twee koppels die die avond meespelen zijn NOS-gezichten Astrid Kersseboom en Simone Weimans en theatermensen Plien van Bennekom en Jörgen Tjon A Fong. Vaste pianist Klaas en zingende barvrouw Mylou krijgen deze avond gezelschap van Niki Jacobs en Brigitte Kaandorp.
Welke vraag was dat?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
Een vraag met een fout erin, dat komt toch niet zo vaak voor.
Hoe veel zijdes heeft een piramide.quote:
5quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe veel zijdes heeft een piramide.
Kan. Maar ieder geheel getal groter dan drie is juist.quote:
Ja, verdomd, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kan. Maar ieder geheel getal groter dan drie is juist.
De kandidaat zei 4, maar dat werd onterecht afgekeurd.
Hij zei: « vier, vijf », dus hij gaf twee antwoorden. Allebei goed, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kan. Maar ieder geheel getal groter dan drie is juist.
De kandidaat zei 4, maar dat werd onterecht afgekeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |