hier doen ze het nog prima, via de website althansquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
De live stream bij Videoland ligt eruit…..
Doet me even aan denken dat papa Chiara en papa MiMi elkaar kennen. die moeten al contact gehad hebben vandaag over exit Chiara.quote:
De series en films doen het wel….ik mocht er niet even uit gaan denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier doen ze het nog prima, via de website althans
Ow ja.. dat zal vast als het om de rede is die 'we' denken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doet me even aan denken dat papa Chiara en papa MiMi elkaar kennen. die moeten al contact gehad hebben vandaag over exit Chiara.
Ja ik mag weer kijken !quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
De series en films doen het wel….ik mocht er niet even uit gaan denk ik
ik heb net nog een stream erbij gepakt. hier start hij gewoon op. zou het nog even een keer proberenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
De series en films doen het wel….ik mocht er niet even uit gaan denk ik
Stream 1 en 2 hier ook platquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
De live stream bij Videoland ligt eruit…..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |