Ikzelf die stevige vleestaaf voelen bonken. 💕💕💕quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:42 schreef einzeinz het volgende:
Wat vindt Tess Lekker? Een goeie blowjob geven en fier het zaad achterover slaan of een stevige vleesstaaf voelen bonken in je natte gleuf?
Je eerlijkheid wordt gewaardeerd!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ikzelf die stevige vleestaaf voelen bonken. 💕💕💕
Mannen wel dus?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:14 schreef corehype het volgende:
veel vrouwen kunnen gewoon niet pijpen helaas
maar het is wel prima om eerst gepijpt te worden alvorens neuken
Dat is het probleem. De meeste vrouwen kunnen niet goed pijpen waardoor er geen druk op de ketel komt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:50 schreef GVU het volgende:
Als ze echt enorm goed kan pijpen met de perfecte deepthroat-glibberigheid-stofzuig ratio (my holy Trinity) en de juiste handtechnieken: sowieso pijpen.
Als ik een boel energie/frustraties heb of als ze niet kan pijpen: neuken
Kan geregeld worden, lieverd!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ikzelf die stevige vleestaaf voelen bonken. 💕💕💕
Wat weet je dat toch geil te brengenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:42 schreef einzeinz het volgende:
Wat vindt Tess Lekker? Een goeie blowjob geven en fier het zaad achterover slaan of een stevige vleesstaaf voelen bonken in je natte gleuf?
Ze leest zeker meequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Met mijn vriendin vind ik het allebei heerlijk
Als je zelfs op FOK! onder de duim wordt gehouden door je vriendin heb je wel echt een probleemquote:
Alweer een nieuwe?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Met mijn vriendin vind ik het allebei heerlijk
Tja dan geloof je het niet daar kan ik verder weinig aan helpenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe?![]()
Dat zegt wel veel
Ik geloof het niet meer![]()
Die vrouw had er bij mij binnen een week uitgelegen.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:22 schreef limboboy38 het volgende:
gepijpt worden maar helaas doet mijn vrouw dat niet.
Meneer Roos vind het gepijp van Roos dus gewoon 3x niksquote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:46 schreef roos94 het volgende:
Het verbaast mij enigzins dat zoveel mannen pijpen liever willen dan coitusniet verwacht.
Ikzelf vind coitus echt veel fijner. (ik zal een beetje op het taalgebruik gaan letten)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
En wat vind Tesssssss zelf leuker: pijpen of geneukt worden?
Mag beide.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ikzelf vind coitus echt veel fijner. (ik zal een beetje op het taalgebruik gaan letten)
Maar ik had wel het vermoeden dat veel mannen orale seks ontvangen lekkerder zouden vinden.
Vandaar dat ik deze vraag had gesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |