Dat is minder. Ik kon de sneeuw er mooi van af vegen.quote:
Jep. Anderzijds, ik heb wel plezier van m'n voorruitverwarming.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is minder. Ik kon de sneeuw er mooi van af vegen.
quote:
Na een beurt is all meestal wel goedquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Samzz het volgende:
Straks de auto ophalen, beurt weer gehad and all is good.
Echt al heel lang geleden hier. Zag dat ze hier nu alleen nog mee eKarts hebben om mee rond te rijden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:37 schreef rival het volgende:
Vanavond weer eens ouderwets een potje karten, zin in
EKarts doen het op zich best prima. Alleen het geluid blijft naar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt al heel lang geleden hier. Zag dat ze hier nu alleen nog mee eKarts hebben om mee rond te rijden.
Volgens mij hebben ze vrijwel overal alleen nog maar Ekarts. Maar die doen het prima hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt al heel lang geleden hier. Zag dat ze hier nu alleen nog mee eKarts hebben om mee rond te rijden.
Dat deed je in het verleden toch ook, waarom zou dat nu niet mogen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi!
Meld!
Mag ik hier meeposten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |