Gisteravond nog een concert gehad dus vandaag brak zijn op kosten van het werk. Voelt dus nog een beetje als weekend.quote:
Ik weet dat nooit misschien dat er een bepaalde afdeling in een bepaalde instelling wifi heeft en ze allemaal daar vandaan komen ofzoquote:
Zou me niet verbazen, tbh.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet dat nooit misschien dat er een bepaalde afdeling in een bepaalde instelling wifi heeft en ze allemaal daar vandaan komen ofzo
Ik voelde me ook brak vandaag, maar hier kwam dat gewoon omdat maandagquote:Op maandag 6 maart 2023 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gisteravond nog een concert gehad dus vandaag brak zijn op kosten van het werk. Voelt dus nog een beetje als weekend.
Lijkt simpel hequote:
Ik moest hier aan denken...quote:
Zou je denken. Maar sommige mensen zijn graag hardleers.quote:
Goed, de nachtmerrie voor vannacht is ook al geregeld.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken...
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken...
[ afbeelding ]
Faxie snapt het. Daar gaat het om.quote:
Voor als je er ook beeld en geluid bij wil hebben:quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Goed, de nachtmerrie voor vannacht is ook al geregeld.
Ooooh, Elden Ring. Vandaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor als je er ook beeld en geluid bij wil hebben:
Ze willen gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou je denken. Maar sommige mensen zijn graag hardleers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |