Laten we het parodietopic van de koploper dan maar sluiten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
Eigenlijk vind ik drie parodietopics ook wel genoeg, maar dit Utrecht schreeuwt echt om een parodietopic, dan maar een keer een uitzondering op de regel.
Er spelen weinig Spakenburg in hun eerste.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:38 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat een autochtoon voetbalelftal beter presteert dan een multiculti elftal.
Daarnaast is Spakenburg een stad met mensen die er voor mekaar zijn. Vissers- en boerendorp die de wereld eens wat wil laten zien. Die hechtheid heb je steeds minder in Utrecht. De echte trotste aanhang van Utrecht verdwijnt beetje bij beetje.
Ik zie altijd als je kijkt naar een succesvol NL elftal bijvoorbeeld. Zijn mensen met weinig ego, maar met bepaalde trots. Die gasten bij spakenburg zijn gewoon heel trots en hecht omdat ze dingen met elkaar delen. (denk aan de vissers/boeren)quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er spelen weinig Spakenburg in hun eerste.
De koploper van de eredivisie is het niet met je eens.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:49 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zie altijd als je kijkt naar een succesvol NL elftal bijvoorbeeld. Zijn mensen met weinig ego, maar met bepaalde trots. Die gasten bij spakenburg zijn gewoon heel trots en hecht omdat ze dingen met elkaar delen. (denk aan de vissers/boeren)
Utrecht is gewoon een samenraapsel van kneusjes uit verre oorden. Kan je geen hecht team mee maken.
Dan moet er nog 1. Utrecht word immers gemiddeld 6e...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:08 schreef Caland het volgende:
Er zijn er nu vijf
Ongeveer de plek waar Utrecht ieder jaar maximaal eindigt
Het slaat ook helemaal nergens op, Utrecht heeft één van de meest Nederlandse selecties uit de Eredivisie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De koploper van de eredivisie is het niet met je eens.
Ze kunnen er beter user die altijd racistisch is van maken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:38 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat een autochtoon voetbalelftal beter presteert dan een multiculti elftal.
Daarnaast is Spakenburg een stad met mensen die er voor mekaar zijn. Vissers- en boerendorp die de wereld eens wat wil laten zien. Die hechtheid heb je steeds minder in Utrecht. De echte trotste aanhang van Utrecht verdwijnt beetje bij beetje.
Voor heel veel van dat soort amateurclubs is het financieel helemaal niet lonend om ergens in middenmoot van de KKD te gaan spelen. Komt nog eens bij dat Spakenburg statutair altijd op zaterdag dient te spelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:44 schreef Maharski het volgende:
Waarom is Spakenburg nog een amateurclub?
Heb ff zitten kijken net. Maar het ziet er gewoon ook echt heel erg goed uit, dat voetbal van hun.
En het is geen toeval of geluk meer als je eerst Groningen, en daarna ook nog FC Utrecht van de kaart veegt.
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het slaat ook helemaal nergens op, Utrecht heeft één van de meest Nederlandse selecties uit de Eredivisie.
quote:
Spakenburg een stad?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:38 schreef Viesdik het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |