Als je t niet op zondag doet, is t toch prima?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aletha in de kleedkamer bij Spakenburg.
Als dat geen gangbang wordt.
ze vraagt net: 'Wat gaat er allemaal nog meer over je heen vanavond?'quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aletha in de kleedkamer bij Spakenburg.
Als dat geen gangbang wordt.
Die mongool zal toch wel weer zijn keutel intrekkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen trouwens gefeliciteerd met het toekomstige anoniem gaan van Paul.
Wat een zege.
(80e minuut ofzo)quote:De vreugde is groot bij de spelers en de achterban van Spakenburg. De eerste FC Utrecht-aanhangers verlaten ondertussen het stadion.
Is er al een Poll inzake de verwachte terugkomst?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mongool zal toch wel weer zijn keutel intrekken
Deed ie dat maar eens, dat zou waarschijnlijk een geperforeerde darm opleverenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mongool zal toch wel weer zijn keutel intrekken
De Meernbrug, de Gele Brug of de Demkabrugquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen bruggen in Utrecht.
Jammer
kaartje was 10 of 15 euro en we hadden nog maar 1 wedstrijdje verloren dit jaar, dus we dachten een 5-0tjequote:
nee was heel boosquote:
quote:
doen ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Utrecht![]()
![]()
![]()
@:Paul Ik zou mezelf schamen als ik supporter van dit zooitje was.
JONGE ZORG JIJ NOU MAAR DAT VITESSE NIET DEGRADEERTquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:55 schreef yats het volgende:
Goh, het Utrecht publiek gooit weer rotzooi op het veld. Je verwacht het niet...
quote:
Ik zie eerder PSV weer eens uitglijden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwachten jullie nog meer stunts? Ik denk dat Ajax het niet gaat redden
quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwachten jullie nog meer stunts? Ik denk dat Ajax het niet gaat redden
Mijn gevoel zegt dat er uit deze twee confrontaties ook nog wel een verassing gaat komen. We shall seequote:Op woensdag 1 maart 2023 08:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie eerder PSV weer eens uitglijden.
Ik had miljonair kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik ga al mijn geld op Spakenburg zetten
Zo verslag van vriend van e lezen op TOP-amateurs.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Als je t niet op zondag doet, is t toch prima?(ik heb de wedstrijd niet gezien, maar lees net 't NU.nl wedstrijdverslag
)
Je was toch tegen samen pestenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed ie dat maar eens, dat zou waarschijnlijk een geperforeerde darm opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |