Ga straks Queen must go on! Als bezoeker. Niet werken deze keerquote:Op zondag 30 april 2023 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+ ÉÉn groot volksfeest in Napels bij deze stand
en een minuut later is het weer anders![]()
quote:Op zondag 30 april 2023 16:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Ga straks Queen must go on! Als bezoeker. Niet werken deze keer
quote:Op zondag 30 april 2023 16:47 schreef Ole het volgende:
Ga straks Queen must go on! Als bezoeker. Niet werken deze keer
Waar zit/sta jij?quote:Op zondag 30 april 2023 11:34 schreef golfer het volgende:
Zal ik missen, want dan onderweg naar https://www.ziggodome.nl/event/6431288258/queen-must-go-on
2e ring. Kan ook op eerste komen. En hoop einde show in de zaal via collega'squote:
Tweede ring vak 208.quote:
smakelijk!quote:Op zondag 30 april 2023 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Tweede ring vak 208.
We zwaaien straks wel even naar je.![]()
Gaan nu eerst even onderweg naar een hapje bij Asian Kitchen op de Arena boulevard.
Je mist niks. Iedere valse klank daar zal nog beter zijn dan iedere minuut bij Ajax - PSVquote:Op zondag 30 april 2023 11:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik missen, want dan onderweg naar https://www.ziggodome.nl/event/6431288258/queen-must-go-on
Ik heb het live-blog gevolgd t/m de laatste strafschop.quote:Op zondag 30 april 2023 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]Je mist niks. Iedere valse klank daar zal nog beter zijn dan iedere minuut bij Ajax - PSV
Ze waren goed, hè?quote:
Ik las het vanmorgen. Leuk voor die jongen.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:23 schreef borisz het volgende:
Wat een finale en wat een WK Snooker. Het was een prachteditie.
Ik was met mijn huisgenoot die muzikant (conservatorium), zanger, en ook geluidstechnicus is. Die kijkt er wel op andere manier naar (zoals ik naar presentaties/ docenten kijk) Het was geweldig! Techniek ging beetje mis soms, maar dat is niet zo raar.quote:Op zondag 30 april 2023 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze waren goed, hè?
Hoogtepunt voor ons was Barcelona met Francis van Broekhuizen. Kippenvel en tranen.
Dat lijkt verdacht veel op een feestje van de torcida van Hajdukquote:
Jammer voor jou.quote:
quote:
Daarom krijgen ze ook nooit mijn stem.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef borisz het volgende:
Dat was weer een leuk D66congres
En helaas voor Golfer wonnen de Oranjegezinden.
Hun referendum weerhoudt me.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom krijgen ze ook nooit mijn stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |