Net PascalHeister, Bjoro, Remlof en Againzender op de hoogte gebracht.quote:
Als je nog zijn contactgegevens hebt wil je dan ook Doc op de hoogte brengen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:55 schreef tong80 het volgende:
Net PascalHeister, Bjoro, Remlof en Againzender op de hoogte gebracht.
Heb ik ook al ge-apptquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je nog zijn contactgegevens hebt wil je dan ook Doc op de hoogte brengen?
quote:
waarvoor dank.... dat was wel even schrikkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net PascalHeister, Bjoro, Remlof en Againzender op de hoogte gebracht.
Ze was ook bij de eerste in 2001 - toen VBL nog geen VBL was maar er wel VBL meet was (FA Cup finale LFC - Arsenal)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:44 schreef golfer het volgende:
Bij de eerste VBL-meet (17-05-2003) in Utrecht was just me niet aanwezig:
VBL / 17 mei: VBL-meeting
Bij de meet op 25-09-2004 was just me wel aanwezig:
VBL / VBL Meeting 25 September in Utrecht (deel 2)
Die is niet meer terug te vinden omdat er destijds (april-mei 2001) een grote crash was en er duizenden posts zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:17 schreef Doc het volgende:
Ze was ook bij de eerste in 2001 - toen VBL nog geen VBL was maar er wel VBL meet was (FA Cup finale LFC - Arsenal)
Hé brother. Heb je me gisteren gebeld ?quote:
Klopt. Ik alleen al meer dan 1000.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is niet meer terug te vinden omdat er destijds (april-mei 2001) een grote crash was en er duizenden posts zijn verdwenen.
Ook bij de 2e VBL-meet in januari 2004 was JM aanwezig. 2 dagen na haar ooglidcorrectie-operatie:quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:17 schreef Doc het volgende:
Ze was ook bij de eerste in 2001 - toen VBL nog geen VBL was maar er wel VBL meet was (FA Cup finale LFC - Arsenal)
Hardop zitten lachen om de Hools vlak voor die meet, the one where just me haar 'luikjes had gelift' en ErikT een klein feestje had VBL / [Hools] Hét VBL-café #215: Luikjes Liften.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook bij de 2e VBL-meet in januari 2004 was JM aanwezig. 2 dagen na haar ooglidcorrectie-operatie:
VBL / De 2e-VBL meeting,10 januari 2004 Deel 4
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hardop zitten lachen om de Hools vlak voor die meet, the one where just me haar 'luikjes had gelift' en ErikT een klein feestje had VBL / [Hools] Hét VBL-café #215: Luikjes Liften.
Hé brother. Ik lurk nog steeds op WZV. Mooie berichten over EW de laatste paar keer.quote:
Krijg het er nostalgisch warm van.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
Sjezus, lijkt wel of Hools van +/- 2000 in ere hersteld is...
Zaaaalig om na te lezenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hardop zitten lachen om de Hools vlak voor die meet, the one where just me haar 'luikjes had gelift' en ErikT een klein feestje had VBL / [Hools] Hét VBL-café #215: Luikjes Liften.
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:09 schreef manny het volgende:
We worre oud. Of laat ik voor mezelf spreken: ik word oud.
Dat is een van de reden waarom ik niet mijn vorige account weer ben gaan gebruiken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:09 schreef manny het volgende:
We worre oud. Of laat ik voor mezelf spreken: ik word oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |