Doe de groetjes aan de Kozakken boy.quote:Op donderdag 18 mei 2023 06:56 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo de laatste 27km van het Waterliniepad. Van het Steurgat iets onder Werkendam door de Biesbosch naar Dordrecht.
Zag het net. Stelt niks meer voor dat dames hockey in Nederland.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:54 schreef borisz het volgende:
De hockeysters van Den Bosch voor het eerst in 25 jaar niet in de finale van de Hoofdklassse (!)
Veel plezier. Als kind een drietal keer met mijn ouders op vakantie geweest daar. Volgens mij een camping nabij Larochettequote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:55 schreef golfer het volgende:
Op weg naar Luxemburg. Een week in een chalet aan de rivier de Our.
Maximale bereikt en de trainer eruit werken 1 wedstrijddag voor einde competitie.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:34 schreef borisz het volgende:
Zo benieuwd wat er in Eindhoven is gebeurd de laatste weken.
Wij zitten bij Eisenbach aan de Our.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Veel plezier. Als kind een drietal keer met mijn ouders op vakantie geweest daar. Volgens mij een camping nabij Larochette
Deze zomer Bommel? Doen we een bakkie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:39 schreef borisz het volgende:
Weekend!
Morgen weer eens tijd om te wandelen in GLD. Laren - Borculo.
Worstenbroodjes waren op ?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:34 schreef borisz het volgende:
Zo benieuwd wat er in Eindhoven is gebeurd de laatste weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |