Je gaat lekker vanaafquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ivor is nog niet klaar met verhuizen en een andere identiteit.
Ach ja dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarschijnlijk in haar decolleté
Of ze willen haar er tot het einde in houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Deze maand is ook niet heul lang meer natuurlijk.
Dat in combi met haar daden nooit zelf bij woord voegen,
Maakt dat ik denk dat ze haar dreigen met vertrek zo recht heeft getrokken
balletjes zijn niet goed ingedaald denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef Charmian het volgende:
echt nooit verwacht dat jappie zo'n zacht ei zonder ruggegraat zou zijn
Maar hoe weten de andere het dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja daarom zeg je niet wie je er uit wil
Ik vind die Jasper sowieso een rare saaie gast. Komt niks uit die gastquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef Charmian het volgende:
echt nooit verwacht dat jappie zo'n zacht ei zonder ruggegraat zou zijn
zielig en toch ook niet zielig, wat iemand zichzelf kan aandoenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
balletjes zijn niet goed ingedaald denk ik
Het kan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb meer het idee dat ze maart bedoelde
en wij hebben Wanda nog nooit een 24 uur horen aanvragen
Net als Gj, die dreigt ook altijd via kamer 5...maar gelukkig hebben ze hem ff een lesje geleerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Deze maand is ook niet heul lang meer natuurlijk.
Dat in combi met haar daden nooit zelf bij woord voegen,
Maakt dat ik denk dat ze haar dreigen met vertrek zo recht heeft getrokken
Wanda voelt zich daar met name te goed voor en Jappie wordt hierin mee gezogen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda en Jappie zonderen zich ook altijd af, zelden zitten ze gewoon bij de groep
ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
zielig en toch ook niet zielig, wat iemand zichzelf kan aandoen
Vast wel iemand die hem daar op wijst.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
misschien als hij het zelf terug ziet
als hij weer helemaal alleen thuis is
zonder wanda
ziet hij wat wij zien
Kan ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of ze willen haar er tot het einde in houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |